Елементи, в яких автор: "Зорочкіна, Т. С."
Група по: Тип елементу | Немає групування Число елементів: 33. Зорочкіна, Т. С., Байдюк, Н. В. (2024) Педагогічне партнерство в професійній та науковій діяльності вчителя початкових класів. Наука і техніка (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки», Серія «Техніка») (№ 8). с. 618-628. Зорочкіна, Т. С., Мартовицька, Н. В., Здір, Д. Р. (2024) Підготовка майбутніх учителів початкових класів до формування іншомовної комунікативної компетентності молодших школярів у процесі навчання англійської мови. Вісник науки та освіти (№ 10). с. 846-856. ISSN 2786-6165 Зорочкіна, Т. С., Байдюк, Н. В., Здір, Д. Р. (2024) Організаційно-методичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування технології «перевернутого навчання». Академічні студії. Серія «Педагогіка» (№ 1). с. 63-69. Зобенько, Н. А., Зорочкіна, Т. С., Литвин, І. М. (2024) Формування психологічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (№ 4). с. 223-234. Зорочкіна, Т. С., Здір, Д. Р. (2024) Формування STЕM- компетентності майбутніх учителів початкових класів. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (№ 6). с. 143-147. Зорочкіна, Т. С., Зобенько, Н. А., Гончарук, В. В. (2023) Теоретико-методичні основи корекції сенсорного розвитку молодших школярів із особливими освітніми потребами. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (3). с. 239-243. ISSN 978-617-653-083-1 Зорочкіна, Т. С., Нічуговська, Л. І., Зобенько, Н. А. (2023) Тактильні посібники як засіб корекції сенсорного розвитку молодших школярів з порушеннями зору. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (№ 5). с. 18-23. Зорочкіна, Т. С. (2023) Методико-математична компетентність у підготовці майбутніх учителів початкової школи. Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції 15-16 червня 2023 року. с. 76-79. Зобенько, Н. А., Зорочкіна, Т. С. (2023) Особливості психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Академічні студії. Серія «Педагогіка» (№ 1). с. 28-34. Гнезділова, К. М., Зорочкіна, Т. С. (2022) Формування методико-математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Академічні студії. Серія «Педагогіка» (№ 3). с. 59-63. Зорочкіна, Т. С. (2021) Професійний саморозвиток вчителя початкової школи. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 386-388. Харченко, Ю. М., Зорочкіна, Т. С. (2021) Особливості проведення ранкових зустрічей з учнями нової української школи. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 432-434. Білоха, О. Ю., Зорочкіна, Т. С. (2019) Формування математичної компетентності молодших школярів в умовах нової української школи. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 278-279. Гаменко, А. В., Зорочкіна, Т. С. (2019) Вимоги до професійних та особистісних якостей майбутніх учителів в умовах нової української школи. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 287-288. Павленко, А. О., Зорочкіна, Т. С. (2019) Інформаційно-комунікаційні технології, як засіб навчання математики у сучасній початковій школі. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 308-310. Пилявська, М. В., Зорочкіна, Т. С. (2019) Формування математичних умінь у складі інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 318-320. Тищенко, К., Зорочкіна, Т. С. (2019) Формування логіко-математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами спостережень у природі. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 324-326. Зорочкіна, Т. С. (2019) Самоосвіта – головна складова професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 338-339. Пустовгар, М. В., Зорочкіна, Т. С. (2018) Роль наочних посібників на уроках математики в початковій школі. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 415-416. Зорочкіна, Т. С. (2018) Інтегрування української педагогічної освіти в загальноєвропейський освітній простір. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 459-461. Слюсаренко, А. О., Зорочкіна, Т. С. (2018) Педагогічна корекція вербальної агресії в учнів початкової школи. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 421-423. Прилуцька, Т. В., Зорочкіна, Т. С. (2018) Використання проблемних ситуацій на уроках математики в початкових класах. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 410-312. Пікульська, С. В., Зорочкіна, Т. С. (2018) Застосування ігрових технологій на уроках математики у початковій школі. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 408-410. Бондаренко, В. В., Зорочкіна, Т. С. (2018) Проблеми навчання учнів початкових класів евристичним прийомам мислення на уроках математики. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 369-371. Базюк, М. В., Зорочкіна, Т. С. (2018) Використання нестандартних завдань на уроках математики для стимулювання пізнавальних інтересів у молодших школярів. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 367-368. Опалінська, Ю. П., Зорочкіна, Т. С. (2018) Інтерактивні технології навчання на уроках математики в початкових класах. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 394-396. Здір, Д. Р., Зорочкіна, Т. С. (2018) Нестандартні уроки як засіб підвищення якості знань з математики у початковій школі. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 373-375. Неліна, М. О., Зорочкіна, Т. С. (2018) Роль тектових задач на уроках математики в початковій школі. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 387-389. Зорочкіна, Т. С. (2017) Становлення та розвиток освіти у Великій Британії (кінець 19-поч. 20 ст.). Вісник Черкаського університету. Серія "Педагогічні науки". с. 54-59. ISSN 2076-586Х Берліменко, А. В., Гальченко, Т. О., Овсієнко, Л. О., Осипова, Т. Ю., Гаркуша, Р. В., Гінкул, А. В., Гнезділова, К. М., Дворова, К. В., Єжель, О. Ю., Задорожна, О. В., Зорочкіна, Т. С., Ігнатенко, Ю. В., Киященко, В. В., Колісніченко, Ю. М., Коренєва, Ю. С., Лесіна, Т. М., Маловічко, О. Є., Марчук, Н. О., Масленікава, С. С., Обіденко, А. В., Паламарчук, О. С., Полторадня, В. О, Слюсар, Т. А., Снісар, А. В., Karaush, N. N., Minaev, B. F., Litvin, V. A., Valiev, R. R., Чистовська, Ю. Ю., Горобець, Т. В., Baryshnikov, G. V., Njoh, R. A., Pittelkow, M. (2017) Наука та інноватика: вітчизняний і зарубіжний досвід : збірник матеріалів ІІІ Круглого столу, Черкаси, 25 травня 2017р. Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Черкаси. Зорочкіна, Т. С. (2009) Неуспішність як наслідок процесу відставання у навчанні дітей молодшого шкільного віку. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 142). с. 36-39. Зорочкіна, Т. С. (2009) Підготовка вчителя початкових класів до роботи з обдарованими дітьми в зарубіжних країнах. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 166). с. 59-63. Зорочкіна, Т. С. (2009) Гра як метод виховання молодших школярів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 157). с. 68-71. |