Елементи, в яких автор: "Зорочкіна, Т. С."
Група по: Тип елементу | Немає групування Число елементів: 27. Зорочкіна, Т. С., Зобенько, Н. А., Гончарук, В. В. (2023) Теоретико-методичні основи корекції сенсорного розвитку молодших школярів із особливими освітніми потребами. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (3). с. 239-243. ISSN 978-617-653-083-1 Зорочкіна, Т. С., Нічуговська, Л. І., Зобенько, Н. А. (2023) Тактильні посібники як засіб корекції сенсорного розвитку молодших школярів з порушеннями зору. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (№ 5). с. 18-23. Зорочкіна, Т. С. (2023) Методико-математична компетентність у підготовці майбутніх учителів початкової школи. Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції 15-16 червня 2023 року. с. 76-79. Зобенько, Н. А., Зорочкіна, Т. С. (2023) Особливості психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Академічні студії. Серія «Педагогіка» (№ 1). с. 28-34. Гнезділова, К. М., Зорочкіна, Т. С. (2022) Формування методико-математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Академічні студії. Серія «Педагогіка» (№ 3). с. 59-63. Зорочкіна, Т. С. (2021) Професійний саморозвиток вчителя початкової школи. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 386-388. Харченко, Ю. М., Зорочкіна, Т. С. (2021) Особливості проведення ранкових зустрічей з учнями нової української школи. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 432-434. Білоха, О. Ю., Зорочкіна, Т. С. (2019) Формування математичної компетентності молодших школярів в умовах нової української школи. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 278-279. Гаменко, А. В., Зорочкіна, Т. С. (2019) Вимоги до професійних та особистісних якостей майбутніх учителів в умовах нової української школи. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 287-288. Павленко, А. О., Зорочкіна, Т. С. (2019) Інформаційно-комунікаційні технології, як засіб навчання математики у сучасній початковій школі. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 308-310. Пилявська, М. В., Зорочкіна, Т. С. (2019) Формування математичних умінь у складі інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 318-320. Тищенко, К., Зорочкіна, Т. С. (2019) Формування логіко-математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами спостережень у природі. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 324-326. Зорочкіна, Т. С. (2019) Самоосвіта – головна складова професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 338-339. Бондаренко, В. В., Зорочкіна, Т. С. (2018) Проблеми навчання учнів початкових класів евристичним прийомам мислення на уроках математики. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 369-371. Зорочкіна, Т. С. (2018) Інтегрування української педагогічної освіти в загальноєвропейський освітній простір. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 459-461. Слюсаренко, А. О., Зорочкіна, Т. С. (2018) Педагогічна корекція вербальної агресії в учнів початкової школи. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 421-423. Пустовгар, М. В., Зорочкіна, Т. С. (2018) Роль наочних посібників на уроках математики в початковій школі. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 415-416. Прилуцька, Т. В., Зорочкіна, Т. С. (2018) Використання проблемних ситуацій на уроках математики в початкових класах. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 410-312. Пікульська, С. В., Зорочкіна, Т. С. (2018) Застосування ігрових технологій на уроках математики у початковій школі. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 408-410. Базюк, М. В., Зорочкіна, Т. С. (2018) Використання нестандартних завдань на уроках математики для стимулювання пізнавальних інтересів у молодших школярів. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 367-368. Опалінська, Ю. П., Зорочкіна, Т. С. (2018) Інтерактивні технології навчання на уроках математики в початкових класах. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 394-396. Здір, Д. Р., Зорочкіна, Т. С. (2018) Нестандартні уроки як засіб підвищення якості знань з математики у початковій школі. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 373-375. Неліна, М. О., Зорочкіна, Т. С. (2018) Роль тектових задач на уроках математики в початковій школі. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 387-389. Берліменко, А. В., Гальченко, Т. О., Овсієнко, Л. О., Осипова, Т. Ю., Гаркуша, Р. В., Гінкул, А. В., Гнезділова, К. М., Дворова, К. В., Єжель, О. Ю., Задорожна, О. В., Зорочкіна, Т. С., Ігнатенко, Ю. В., Киященко, В. В., Колісніченко, Ю. М., Коренєва, Ю. С., Лесіна, Т. М., Маловічко, О. Є., Марчук, Н. О., Масленікава, С. С., Обіденко, А. В., Паламарчук, О. С., Полторадня, В. О, Слюсар, Т. А., Снісар, А. В., Karaush, N. N., Minaev, B. F., Litvin, V. A., Valiev, R. R., Чистовська, Ю. Ю., Горобець, Т. В., Baryshnikov, G. V., Njoh, R. A., Pittelkow, M. (2017) Наука та інноватика: вітчизняний і зарубіжний досвід : збірник матеріалів ІІІ Круглого столу, Черкаси, 25 травня 2017р. Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Черкаси. Зорочкіна, Т. С. (2009) Неуспішність як наслідок процесу відставання у навчанні дітей молодшого шкільного віку. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 142). с. 36-39. Зорочкіна, Т. С. (2009) Підготовка вчителя початкових класів до роботи з обдарованими дітьми в зарубіжних країнах. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 166). с. 59-63. Зорочкіна, Т. С. (2009) Гра як метод виховання молодших школярів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 157). с. 68-71. |