Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Тактильні посібники як засіб корекції сенсорного розвитку молодших школярів з порушеннями зору

Зорочкіна, Т. С., Нічуговська, Л. І., Зобенько, Н. А. (2023) Тактильні посібники як засіб корекції сенсорного розвитку молодших школярів з порушеннями зору. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (№ 5). с. 18-23.

[img] Text
5_випуск_2023 (2)-19-24.pdf

Download (602kB)

Резюме

У статті обґрунтовано особливості використання тактильних посібників як засобу корекції сенсорного розвитку молодших школярів з порушеннями зору. Доведено, що сенсорний розвиток дітей з порушеннями зору зумовлює пошук та розробку ефективних засобів і методів його корекції. Одним із засобів корекції сенсорного розвитку та провідником у навколишній світ для дітей з порушеннями зору є тактильний посібник.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Сенсорний розвиток ; корекція сенсорного розвитку ; тактильні посібники ; молодші школярі з порушеннями зору ; діти з особливими освітніми потребами
Теми: Медицина, ОБЖ
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 05 Лют 2024 08:31
Останні зміни: 05 Лют 2024 08:32
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5948

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу