Базюк, М. В. and Зорочкіна, Т. С. (2018) Використання нестандартних завдань на уроках математики для стимулювання пізнавальних інтересів у молодших школярів. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 367-368.
|
Text
sbornik_2018_2-367-368.pdf Download (291kB) | Preview |
Abstract
Аналіз педагогічних і методичних досліджень, практики передових педагогів свідчить про те, що в сучасній школі є всі можливості для вдосконалення і створення нових ефективних засобів розвитку інтересів дітей до вивчення математики, для виявлення тенденцій і закономірностей, що допомагають спрямувати їхню навчальну діяльність на математичну освіту. Вивчення пізнавальних можливостей школярів, формування їхньої зацікавленості, а акож створення умов, що сприяють їх оптимальному вияву, – важливе завдання творчого учителя початкової школи.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Уроки математики ; пізнавальні інтереси ; молодші школярі ; розумовий розвиток |
Subjects: | Фізико-математичні науки Педагогічні науки |
Divisions: | Психологічний факультет |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 20 Jun 2020 15:53 |
Last Modified: | 20 Jun 2020 15:53 |
URI: | http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3886 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |