Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Використання нестандартних завдань на уроках математики для стимулювання пізнавальних інтересів у молодших школярів

Базюк, М. В., Зорочкіна, Т. С. (2018) Використання нестандартних завдань на уроках математики для стимулювання пізнавальних інтересів у молодших школярів. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 367-368.

[img]
Перегляд
Text
sbornik_2018_2-367-368.pdf

Download (291kB) | Перегляд

Резюме

Аналіз педагогічних і методичних досліджень, практики передових педагогів свідчить про те, що в сучасній школі є всі можливості для вдосконалення і створення нових ефективних засобів розвитку інтересів дітей до вивчення математики, для виявлення тенденцій і закономірностей, що допомагають спрямувати їхню навчальну діяльність на математичну освіту. Вивчення пізнавальних можливостей школярів, формування їхньої зацікавленості, а акож створення умов, що сприяють їх оптимальному вияву, – важливе завдання творчого учителя початкової школи.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Уроки математики ; пізнавальні інтереси ; молодші школярі ; розумовий розвиток
Теми: Фізико-математичні науки
Педагогічні науки
Підрозділи: Психологічний факультет
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 20 Черв 2020 15:53
Останні зміни: 20 Черв 2020 15:53
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3886

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу