Використання нестандартних завдань на уроках математики для стимулювання пізнавальних інтересів у молодших школярів

Базюк, М. В. and Зорочкіна, Т. С. (2018) Використання нестандартних завдань на уроках математики для стимулювання пізнавальних інтересів у молодших школярів. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 367-368.

[img]
Preview
Text
sbornik_2018_2-367-368.pdf

Download (291kB) | Preview

Abstract

Аналіз педагогічних і методичних досліджень, практики передових педагогів свідчить про те, що в сучасній школі є всі можливості для вдосконалення і створення нових ефективних засобів розвитку інтересів дітей до вивчення математики, для виявлення тенденцій і закономірностей, що допомагають спрямувати їхню навчальну діяльність на математичну освіту. Вивчення пізнавальних можливостей школярів, формування їхньої зацікавленості, а акож створення умов, що сприяють їх оптимальному вияву, – важливе завдання творчого учителя початкової школи.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Уроки математики ; пізнавальні інтереси ; молодші школярі ; розумовий розвиток
Subjects: Фізико-математичні науки
Педагогічні науки
Divisions: Психологічний факультет
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 20 Jun 2020 15:53
Last Modified: 20 Jun 2020 15:53
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3886

Actions (login required)

View Item View Item