Вимоги до професійних та особистісних якостей майбутніх учителів в умовах нової української школи

Гаменко, А. В. and Зорочкіна, Т. С. (2019) Вимоги до професійних та особистісних якостей майбутніх учителів в умовах нової української школи. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 287-288.

[img]
Preview
Text
rodzinka_2019 -287-288.pdf

Download (533kB) | Preview

Abstract

Стаття говорить, що педагог має постійно навчатися, щоб бути цікавим дітям як фахівець і як особистість. Мається на увазі не лише освіта в межах вищих навчальних закладів, а й самоосвіта в цілому, яка може забезпечуватися у закладах неформальної освіти, приміром, на курсах, різноманітних семінарах, вебінарах тощо.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Нова Українська Школа ; педагогіка партнерства ; професійний стандарт ; самоосвіта ; неформальнв освіта
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 05 Jun 2020 14:32
Last Modified: 05 Jun 2020 14:32
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3573

Actions (login required)

View Item View Item