Нестандартні уроки як засіб підвищення якості знань з математики у початковій школі

Здір, Д. Р. and Зорочкіна, Т. С. (2018) Нестандартні уроки як засіб підвищення якості знань з математики у початковій школі. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 373-375.

[img]
Preview
Text
rodzinka_2018_2-373-375.pdf

Download (301kB) | Preview

Abstract

В статті говориться, що нестандартні уроки сприяють підвищенню якості знань учнів, розвитку пізнавального інтересу, завдяки своїй гнучкій структурі, що забезпечує особистісно-орієнтований підхід у навчанні.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Нестандартні уроки ; якість знань ; математика ; початкова школа
Subjects: Фізико-математичні науки
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 19 Jun 2020 16:51
Last Modified: 19 Jun 2020 16:51
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3848

Actions (login required)

View Item View Item