Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Теоретико-методичні основи корекції сенсорного розвитку молодших школярів із особливими освітніми потребами

Зорочкіна, Т. С., Зобенько, Н. А., Гончарук, В. В. (2023) Теоретико-методичні основи корекції сенсорного розвитку молодших школярів із особливими освітніми потребами. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (3). с. 239-243. ISSN 978-617-653-083-1

[img] Text
03_НЗ(вар 2) Зобенько Н.Аю, Зорочкіна Т. С (4)-239-243.pdf

Download (631kB)

Резюме

У статті розкрито теоретико-методичні основи корекції сенсорного розвитку молодших школярів із особливим освітніми потребами. З’ясовано поняття «сенсорний розвиток», «відчуття», «сприймання». Розглянуто особливості сенсорного розвитку дітей молодшого шкільного віку, охарактеризовано види сенсорних відчуттів.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Сенсорний розвиток ; корекція сенсорного розвитку ; молодші школярі з особливими освітніми потребами ; діти з порушеннями зору
Теми: Педагогічні науки
Психологічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 28 Лют 2024 09:25
Останні зміни: 28 Лют 2024 09:25
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6059

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу