Зорочкіна, Т. С., Зобенько, Н. А., Гончарук, В. В. (2023) Теоретико-методичні основи корекції сенсорного розвитку молодших школярів із особливими освітніми потребами. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (3). с. 239-243. ISSN 978-617-653-083-1
|
Text
03_НЗ(вар 2) Зобенько Н.Аю, Зорочкіна Т. С (4)-239-243.pdf Download (631kB) |
Резюме
У статті розкрито теоретико-методичні основи корекції сенсорного розвитку молодших школярів із особливим освітніми потребами. З’ясовано поняття «сенсорний розвиток», «відчуття», «сприймання». Розглянуто особливості сенсорного розвитку дітей молодшого шкільного віку, охарактеризовано види сенсорних відчуттів.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Сенсорний розвиток ; корекція сенсорного розвитку ; молодші школярі з особливими освітніми потребами ; діти з порушеннями зору |
| Теми: | Педагогічні науки Психологічні науки |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 28 Лют 2024 09:25 |
| Останні зміни: | 28 Лют 2024 09:25 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6059 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




