Items where Division is "Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва" and Year is 2023

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: B | H | T | Б | Г | З | С
Number of items: 23.

B

Bilyk, V. (2023) Introduction of interactive teaching methods in modern schools. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, Т. 17 (№ 2). pp. 199-209.

Budnyk, O. and Nikolaesku, I. and Atroshchenko, T. and Shevchenko, A. and Chinchoy, A. and Yatsyna, S. and Zobenko, N. (2023) Professional training of teachers for social and pedagogical activity: progressive world practices. Revista inclusiones. pp. 20-31.

H

Havrylchenko, O. and Polozova, T. and Bilyk, V. and Pokanievych, Y. and Larionova5, K. (2023) Innovation-investment mechanism of the economicentities development in the conditions of transformational challenges. Management Theory and Studies for Rural Business and Infrastructure Development, Vol. 4 (№ 4). pp. 343-351.

T

Tarasenkova, N. A. and Akulenko, I. A. and Hnezdilova, K. and Kirman, V. and Serdiuk, Z. and Kolomiets, O. and Zaporozhets, A. (2023) Efficient Questioning in Teaching Mathematics: Teachers’ Attitudes and Practices. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala (15(1)). pp. 216-246.

Б

Бардадим, О. В. (2023) Сервіси для управління проєктами. Авіація, промисловість, суспільство : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кременчук, 18 трав. 2023 р.). pp. 282-284.

Бардадим, О. В. (2023) Використання цифрових технологій при мультимодальному навчанні. Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на : Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції 15-16 червня 2023 року. pp. 57-61.

Бардадим, О. В. (2023) Формування інформаційно-цифрової компетентності в майбутніх учителів природничих наук засобом PDF24. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2023» / XXV Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 508-510.

Бардадим, О. В. (2023) Формування інформаційно-цифрової компетентності в майбутніх вчителів природничих наук за допомогою інструмента ZOTERO. Березневий науковий дискурс 2023 на тему: «Детермінанти посилення ролі освіти у повоєнному відновленні України». Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції для освітян (м. Чернігів, 22 березня 2023 року). pp. 144-148.

Бардадим, О. В. and Шпак, В. П. (2023) Формування інформаційно-цифрової компетентності вчителів природничого напряму: діяльнісний складник. Вища освіта України у контексті інтеграції до Європейського освітнього простору, 90 (2(1)). pp. 154-170. ISSN 2959-1953

Бардадим, О. В. and Шпак, В. П. (2023) Скріншот як засіб формування інформаційно-цифрової компетентності/screenshot as a means of forming information and digital competence. Науковий простір студента: пошуки і знахідки (Ч. 2). pp. 36-40.

Білик, В. В. (2023) Нові джерела загроз інвестиційній безпеці підприємницького сектора національної економіки України. Development service industry management (№ 3). pp. 56-61.

Білик, В. В. (2023) Зовнішня заборгованість як каталізатор забезпечення інвестиційної безпеки країни. Проблеми і перспективи економічного розвитку в умовах модернізаційних процесів в Україні та світі : матеріали всеукр. наук.-практ. конф., 12 груд. 2023 р., м. Кропивницький. pp. 12-13.

Білик, В. В. (2023) Cистемні перешкоди відновлення інноваційно-технологічної діяльності в Україні за сучасних умов. Modeling the development of the economic systems. pp. 92-98.

Білик, В. В. and Осіпова, Л. (2023) Методичні засади зовнішньоекономічних зв’язків України та ЄС: аспекти зовнішньої торгівлі. Innovationand Sustainability (№ 1). pp. 222-227.

Г

Гребенюк, О. В. (2023) Навчання іноземної мови як засіб соціалізації дітей з особливими освітніми потребами. Імідж сучасного педагога, 2(209). pp. 94-98.

З

Зобенько, Н. А. (2023) Методичні рекомендації до вивчення курсу «Основи корекційної педагогіки». [Teaching Resource]

Зобенько, Н. А. (2023) Методичні рекомендації до вивчення курсу «Основи інклюзивного навчання». [Teaching Resource]

Зобенько, Н. А. (2023) Психолого-педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту учнів в освітньому процесі сучасної початкової школи. Імідж сучасного педагога (2(209)). pp. 99-107.

Зобенько, Н. А. (2023) Психологічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції 15-16 червня 2023 року. pp. 182-183.

Зобенько, Н. А. and Зорочкіна, Т. С. (2023) Особливості психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Академічні студії. Серія «Педагогіка» (№ 1). pp. 28-34.

Зорочкіна, Т. С. (2023) Методико-математична компетентність у підготовці майбутніх учителів початкової школи. Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції 15-16 червня 2023 року. pp. 76-79.

Зорочкіна, Т. С. and Нічуговська, Л. І. and Зобенько, Н. А. (2023) Тактильні посібники як засіб корекції сенсорного розвитку молодших школярів з порушеннями зору. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (№ 5). pp. 18-23.

С

Степанова, Н. М. (2023) Розвиток soft skills майбутніх педагогів під час викладання громадянознавчих курсів у закладі вищої освіти. Імідж (№ 1). pp. 35-38.

This list was generated on Tue Feb 20 18:57:10 2024 EET.