Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Психологічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання

Зобенько, Н. А. (2023) Психологічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції 15-16 червня 2023 року. с. 182-183.

[img] Text
ЗБІРНИК_2023_Полтава.Зобенько Н. А-182-185.pdf

Download (188kB)

Резюме

Інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами є технологічно складним процесом, який вимагає комплексної роботи команди фахівців, зокрема, і роботи практичного психолога навчального закладу, сфера діяльності якого є надзвичайно широкою. Здійснення психологічного супроводу під час організації освітнього процесу для зазначеної категорії дітей дозволяє створити оптимальні умови для успішного їх навчання,розвитку, соціалізації, підготовки до самостійного життя, професійної підготовки, можливості працевлаштування у майбутньому; дозволяє забезпечити позитивні зміни особистості, які стануть можливими саме завдяки формуванню толерантного середовища закладу освіти.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Інклюзивне навчання ; діти з особливими освітніми потребами ; розвиток ; соціалізація ; підготовка до самостійного життя ; професійна підготовка ; можливість працевлаштування у майбутньому
Теми: Педагогічні науки
Психологічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 01 Лют 2024 08:59
Останні зміни: 01 Лют 2024 09:06
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5938

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу