Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Змістовна характеристика категорії «Якість освіти»

Тимошенко, Ю., Волошин, А. (2023) Змістовна характеристика категорії «Якість освіти». Підприємництво та стратегічні напрями розвитку бізнес-процесів в умовах глобальних викликів: збірник матеріалів ІІІ Міжнародного науковопрактичного форуму (м. Хмельницький, 10-11 листопада 2023 року). с. 130-135.

[img] Text
8_Тимошенко.pdf

Download (9MB)

Резюме

Аналіз науково-педагогічної літератури дозволяє зробити висновок, що в існуючих підходах якість освіти оцінюється переважно за результатами, в яких чільне місце відводиться їх когнітивним аспектам. Водночас слід зазначити, що якість освіти – це не лише результат на виході, а й якість освітнього процесу, якість умов. З одного боку, «якість освіти» може розглядатися як ступінь відповідності рівня освіченості випускника навчального закладу вимогам, що висуваються; з іншого боку, це якість самої освітньої системи, тобто сукупність властивостей системи, які гарантують (тою чи іншою мірою) досягнення заданого результату. Таким чином, досліджуючи питання якості освіти, ми розглядаємо основні його характеристики: результативну, процесуальну та системну.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Якість ; соціальна основа ; психологічний фактор ; технологічний фактор ; якість освіти
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 05 Бер 2024 14:17
Останні зміни: 05 Бер 2024 14:17
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6080

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу