Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Розвиток soft skills майбутніх педагогів під час викладання громадянознавчих курсів у закладі вищої освіти

Степанова, Н. М. (2023) Розвиток soft skills майбутніх педагогів під час викладання громадянознавчих курсів у закладі вищої освіти. Імідж (№ 1). с. 35-38.

[img] Text
Степанова_стаття Б-2023.pdf

Download (149kB)

Резюме

Проаналізовані soft skills («м’які» навички), які є основою навчання майбутніх педагогів. Уміння налагоджувати комунікацію в групі та будувати діалог; критично мислити та аналізувати; бути медіаграмотним; володіти навичками емоційного інтелекту чи лідерськими якостями – це не повний перелік soft skills, які мають бути розвиненими у сучасного педагога. Доведено, що розвивати такі вміння потрібно не теоретично опрацьовуючи матеріал, а практично: у ході обговорення ситуацій, вирішуючи складні моральні дилеми тощо. Саме тому одним із найкращих «педагогічних майданчиків» у цьому процесі є навчальні курси із громадянської освіти в ЗВО. На прикладах доведено, що soft skills стосуються всіх, без виключення, сфер життя особистості. Тільки той педагог зможе розвивати такі навички в дітей, який сам ними володіє. Розвинені soft skills сприятимуть можливостям не тільки підвищення власних рівнів компетентностей майбутнього фахівця. Такі вміння стануть основою для навчання інших, розвитку потенційних можливостей усіх, без виключення, вихованців.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: soft skills ; професійна підготовка майбутніх педагогів ; громадянська освіта ; дидактичні навчальні ігри ; критичне мислення
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 29 Груд 2023 13:14
Останні зміни: 29 Груд 2023 13:14
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5843

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу