Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Елементи, в яких тема: "Соціальна робота"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу
Перейти до: K | V | І | А | Б | В | Г | Д | З | К | Л | М | Н | П | Р | С | Т | Ф | Х | Ч | Ш | Щ | Ю | Я
Число елементів на цьому рівні: 145.

K

Kyrian, T., Nikolaesku, I., Stepanova, N., Nenko, Y. (2020) Relationship between Professional Burnout of Teachers of Higher Education Institutions of Ukraine and Their Organizational, Professional and Socio-demographic Characteristics. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. с. 268-288. ISSN 2066-7329

V

Vámos, X., Barkáts, J., Тарасенкова, Н. А. (2015) Наука и образование в новое измерение. Гуманитарные и социальные науки, III ( 7 ), Вып. 42, 2015. Rose Hill Ltd., Будапешт.

І

Івченко, Ю. В., Пакушина, Л. З. (2019) Соціально-педагогічна робота з профілактики домашнього насильства. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 364-366.

А

Алексєєва, В. І. (2008) Підвищення професійної компетентності соціального педагога в системі післядипломної освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 3-7.

Алексєєва-Вовк, М. І. (2008) Соціалізація студентів як майбутніх соціальних педагогів засобами культури мовлення. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 3-8.

Андрійчук, С. В. (2008) Соціальна адаптація дітей з особливими потребами при переході від навчання у спеціальному дошкільному навчальному закладі до масової школи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 8-11.

Аркуша, О., Литвин, В., Бондар, Г. О., Лукачук, О., Хлипавка, Л. М. (2018) Про гідність. Волонтерський рух в Україні 2013–2017 років. Інститут українознавства ім. І. Крип'якевича, Львів.

Архипова, С. П. (2008) Підвищення якості соціально-педагогічної освіти у контексті ідеї Болонського процесу. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 15-21.

Архипова, С. П. (2008) Створення та соціальний супровід прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу (на матеріалі Черкаської області). Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 11-18.

Архипова, С. П. (2009) Акмеологічні аспекти становлення професіоналізму соціальних працівників. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (164). с. 9-15.

Б

Багрій, В. Н. (2008) Аналіз труднощів студентів під час проходження практики в соціальних установах. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 18-21.

Байдюк, Н. В. (2008) Соціально-педагогічні умови ефективності виховання гендерної культури молодої особистості. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 21-25.

Байдюк, Н. В. (2011) Критерії технології впровадження ґендерної рівності у професійній діяльності соціального педагога. Ґендерна освіта — ресурс розвитку паритетної демократії : збірник матеріалів науково-практичної конференції. с. 542-547.

Байдюк, Н. В. (2016) Гендерна складова професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів: мотиваційно-аксіологічний компонент. Актуальні проблеми навчання і виховання в умовах інтеграційних процесів в освітньому та науковому просторі : збірник тез доповідей Всеукраїнської науковопрактичної Інтернет-конференції молодих учених і студентів, 27-28 жовтня 2016 р., Мукачево. с. 150-152.

Байдюк, Н. В. (2013) Інтеграція ґендерних знань як невід’ємна складова професійної підготовки майбутніх соціальних працівників та соціальних педагогів до гармонізації ґендерних взаємовідносин у молодіжному середовищі. -Ч. 2. Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка (№ 11). с. 218-224.

Балдинюк, О. Д (2008) Взаємодія соціального педагога з дитячими громадськими об'єднаннями: наставник очима дітей. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 21-25.

Бартош, О. П., Шпеник, С. З. (2008) Деякі особливості опіки і соціального захисту неповнолітніх у Великій Британії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 25-28.

Басюк, Т. П. (2008) Соціально-педагогічний потенціал проектної діяльності міжнародних неурядових організацій, які працюють в інтересах дітей. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 15-21.

Баторі-Тарці, З. І., Козубовська, І. В. (2008) Взаємодія соціальних інститутів у захисті прав та інтересів неповнолітніх у Великій Британії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 29-32.

Бачинська, Є. М. (2009) Актуальність дослідження базових соціальних цінностей у педагогічній науці. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (166). с. 12-17.

Бевз, О. П. (2008) До питання про підтримку і розвиток обдарованості в освіті США. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 14-17.

Безлюдний, Р. О. (2009) До питання забезпечення соціально-педагогічної підтримки дітей з особливими потребами в США. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (157). с. 29-32.

Безносюк, О. О., Браун, В. О., Останіна, Н. С. (2008) Соціально-педагогічна робота з учнівською молоддю за місцем проживання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 21-25.

Безпалько, О. В. (2008) Шляхи адаптації та інтеграції в громаду дітей з обмеженими функціональними можливостями. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 32-35.

Богданова, І. М. (2008) Компетентнісна модель підготовки майбутнього соціального педагога. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 31-35.

Богданова, А. С., Матвійчук, М. М. (2021) Соціальна характеристика сімейних конфліктів. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 440-441.

Бондаренко, В. В. (2009) Соціально-комунікативна активність особистості молодшого школяра як психолого-педагогічна проблема. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (166). с. 24-27.

Бочкарева, С. В. (2009) О развитии социально значимых качеств личности учащихся в процессе воспитательной работы. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (164). с. 49-55.

Будянський, Д. В. (2016) Змістова характеристика професійної діяльності викладача вищої школи та її можливості для розвитку риторичної культури. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 15). с. 18-26.

Буяшенко, В. В. (2008) Громадянське суспільство і соціальна робота: пошук механізмів злагоди. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 35-40.

Біла, О. О. (2008) Про деякі аспекти допрофесійної соціальної освіти у зарубіжних країнах. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 25-31.

Біскуп, В. С. (2008) Ейджизм як соціальна проблема та шляхи її подолання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). 37.-41.

В

Вайнола, Р. Х. (2008) Місце проблем технологізації соціальної роботи в змісті професійної підготовки майбутнього соціального педагога. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 25-31.

Варивода, Т. (2015) Робота з особистим потенціалом клієнта як вихід зі складної життєвої ситуації. Двадцять шоста наукова сесія Осередку Наукового товариства ім. Шевченка у Черкасах : Матеріали доповідей на засіданнях секцій і комісій / За ред. В.В. Масненка. с. 162-167. (У процесі публікації)

Васильєв, В. В. (2008) Професійна орієнтація потенційного кадрового резерву працівників системи соціального захисту населення. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 31-38.

Васійчук, О. В. (2008) Соціально-педагогічні аспекти формування здорового способу життя молодших школярів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 42-47.

Ведмедюк, А. Д. (2008) Залучення майбутніх соціальних педагогів до організації фізкультурно-оздоровчої діяльності молоді за місцем проживання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 38-42.

Видриган, М. В. (2007) Соціальна робота з підлітками і молоддю : навчальна програма. [Навчальний матеріал]

Видриган, М. В. (2007) Соціальна робота з сім’ями : навчальна програма. [Навчальний матеріал]

Видриган, М. В. (2007) Соціологія сім’ї : навчальна програма. [Навчальний матеріал]

Возна, Ю. В. (2008) Соціально-педагогічна робота у мікрорайоі школи як пріоритетний напрям роботи соціального педагога. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 41-44.

Волик, А. В., Коломієць, О. Г. (2021) «Рівний – рівному» як метод соціальної профілактики торгівлі людьми. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 441-443.

Володько, Ю. В., Пакушина, Л. З. (2018) Соціально-педагогічна профілактика схильності старших підлітків до алкогольної залежності. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 484-487.

Г

Гареєва, О. (2015) Соціально-педагогічна робота з людьми, які мають обмежені функціональні можливості. Двадцять шоста наукова сесія Осередку Наукового товариства ім. Шевченка у Черкасах : Матеріали доповідей на засіданнях секцій і комісій / За ред. В.В. Масненка. с. 150-152.

Гвоздь, Л. (2015) Соціально-педагогічна робота з прийомними сім’ями. Двадцять шоста наукова сесія Осередку Наукового товариства ім. Шевченка у Черкасах : Матеріали доповідей на засіданнях секцій і комісій / За ред. В.В. Масненка. с. 153-156.

Герасимова, І. В. (2011) Гендерні аспекти формування комунікативних умінь майбутніх менеджерів. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету ім. П. Тичини (1). с. 1-6.

Герасимова, І. В. (2017) Механізми адаптаційних процесів. Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки» (7). с. 15-24.

Герасимова, І. В. (2011) До питання відмінності ґендерного й статеворольового підходів в освіті. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). с. 1-8.

Горбатих, В. В. (2008) Арт-терапія в соціалізації дітей дошкільного віку. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 47-50.

Гордієнко, Н. В., Ізотова, А. Ю. (2008) Соціально-педагогічні засади профілактики деформацій у соціалізації дітей з сімей трудових мігрантів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 48-51.

Гордієнко, Н. В., Ізотова, А. Ю. (2008) Соціально-педагогічні засади профілактики деформацій у соціалізації дітей з сімей трудових мігрантів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 48-51.

Гречуха, Є. В. (2008) Соціально-педагогічні аспекти правового виховання та захисту дітей і молоді в системі соціального виховання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 47-51.

Гура, Є. В., Майборода, Г. Я. (2019) Особливості соціально-педагогічної роботи з формування духовних цінностей у студентів. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 360-362.

Гуріненко, І. Ю. (2009) Медіа-засоби навчання як спосіб соціалізації курсантів у навчально-виховному процесі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (166). с. 48-50.

Гуріч, В. О. (2008) Адвокатування дитини як напрям шкільної соціально-педагогічної роботи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 54-58.

Д

Дика, І. Г., Коломієць, О. Г. (2018) Сімейний патронат як інновація у сфері соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, в Україні. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 487-489.

Драч, О. О. (2019) Гендериий вимір соціальних трансформацій (кінець XIX - початок XX ст.): формування образу «нової жінки». Nad Wistа i Dnieprem. Polska i Ukraina w przestrzeni europejskiej - przeszlosc i terazniejszosc : мonografia zbiorowa. с. 140-153.

Дробот, Ж. А. (2020) Роль соціальних послуг в соціальному захисті України. Актуальні проблеми формування громадянського суспільства та становлення правової держави [зб. мат. ІІІ-ї Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конф., Черкаси, 21 трав. 2020 р.] / ред. кол. : Г. А. Волошкевич (відп. ред.), В. М. Мойсієнко, Ю. С. Кононенко. с. 201-209.

Дудар, А. В., Лещинський, О. П. (2019) Проблеми та потреби сучасних молодих сімей. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 362-363.

Дудар, А. В., Пакушина, Л. З. (2018) Гаджет-адикції молоді як проблема медико-соціально- педагогічного характеру. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 490-491.

Дєдов, Є. Г. (2008) До питання розробки критеріїв професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до менеджменту соціальної роботи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 62-67.

З

Завацька, Л. М., Рень, Л. В. (2008) Вулична соціальна робота з дітьми: особливості здійснення. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 54-57.

Заверико, Н. В. (2008) Концептуальні підходи до опіки соціальних сиріт в Україні. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 56-60.

Зобенько, Н. А. (2008) Особливості викладання курсу "Соціальна робота з неповними сім'ями". Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 67-71.

Зражевський, С. Ф. (2009) Особливості функціонування механізмів соціальної адаптації. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 154). с. 44-54.

К

Капля, А. М. (2008) Особистісно-діяльнісна основа соціалізації курсанта вищого навчального закладу МНС України. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 61-66.

Карауланова, К. В., Коломієць, О. Г. (2021) Форми та методи соціальної роботи з людьми похилого віку. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 443-445.

Карнаух, Л. П. (2008) Дошкільний навчальний заклад як соціальна інституція виховання безпечної поведінки у дітей дошкільного віку. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 31-35.

Кирилова, К. О., Демиденко, Т. М. (2021) Інтернет-залежність молоді як соціальна проблема. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 445-447.

Коваленко, О. І. (2008) Умови ефективності та методи формування соціально-моральної позиції у старшокласників. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 58-62.

Ковальова, К. В., Майборода, Г. Я. (2019) Соціальна робота з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування в умовах центру соціально-психологічної реабілітації дітей. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 368-369.

Ковальчук, Л. Г. (2008) Основні теоретико-методологічні засади соціально-педагогічної профілактики торгівлі дітьми. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 66-71.

Козубовська, І. В., Товканець, О. В. (2008) Профілактична робота школи з неповнолітніми правопорушниками у Великій Британії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 62-65.

Колбіна, Л. А. (2008) Критерії, показники та характеристика рівнів сформованості соціально-ціннісних орієнтацій у майбутніх учителів початкової школи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 71-78.

Коломієць, О. Г. (2008) Соціально-педагогічні умови подолання сімейного насильства щодо дітей. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 71-77.

Коляда, Н. М. (2008) Дитячий рух як середовище соціального виховання: від минулого до сучасності. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 72-78.

Кононенко, К. В., Байдюк, Н. В. (2021) Важковиховуваність та потенціал закладу освіти у формуванні безпечної поведінки. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 447-448.

Конончук, А. І. (2008) Соціально-педагогічна робота з батьками наркозалежних підлітків. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 79-83.

Королюк, Н. П. (2008) Зміст і результати соціальної роботи центрів соціально-психологічної допомоги: досвід Волинської області. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 83-87.

Косовець, В. І. (2008) Роль соціокультурного середовища села у розвитку соціальної активності молоді. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 87-94.

Кріт, Я. В., Коломієць, О. Г. (2019) Внутрішньо переміщені особи як об’єкт соціальної роботи. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 375-377.

Куценко, Т. В., Пакушина, Л. З. (2019) Дослідження проявів делінквентності молодших підлітків. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 377-378.

Л

Лакуста, Т. Д. (2008) Статева соціалізація дитини в умовах сімейного виховання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 70-74.

Левченко, О. (2015) Соціально-психологічні проблеми людей похилого віку. Двадцять шоста наукова сесія Осередку Наукового товариства ім. Шевченка у Черкасах : Матеріали доповідей на засіданнях секцій і комісій / За ред. В.В. Масненка.

Логвиненко, Т. О. (2008) Проблеми модернізації підготовки соціальних працівників у скандинавських країнах: сучасні тенденції. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 77-81.

Логвиновська, Т. А. (2008) Соціальні орієнтири студентської молоді на сучасному етапі суспільного розвитку. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 81-87.

Логін, М., Відьменко, М. О. (2019) Соціально-психологічні проблеми учасників бойових дій. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 379-380.

Лохвицька, Л. В. (2008) Актуальні проблеми соціально-педагогічної роботи з вихованнями інтернатних закладів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 94-98.

М

Мазан, В. (2015) Соціально-педагогічна робота з дітьми внутрішньо переміщених осіб. Двадцять шоста наукова сесія Осередку Наукового товариства ім. Шевченка у Черкасах : Матеріали доповідей на засіданнях секцій і комісій / За ред. В.В. Масненка. с. 7-11.

Майборода, Г. Я., Тютюнник, О. В. (2008) Деякі аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики вживання підлітками психоактивних речовин. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 99-104.

Максименко, О. О., Коломієць, О. Г. (2018) Використання інформаційних технологій у соціальній роботі. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 498-500.

Мацкевіч, Ю. Р. (2008) Особливості соціальної активності людей похилого віку. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 77-82.

Мельничук, І. М. (2008) Використання тренінгів у формуванні толерантності майбутніх соціальних працівників. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки, 82-88 (№121).

Мельничук, О. В. (2008) Соціально-педагогічна робота з дітьми з особливими потребами в центрах ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 87-90.

Мойсеєнко, А. О., Лещинський, О. П. (2019) Профілактика професійного вигорання соціальних працівників у державних установах системи соціального захисту. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 380-382.

Мороз, К. О., Демиденко, Т. М. (2018) Методи та форми соціальної роботи з обдарованою молоддю. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 503-505.

Міщик, Л. І., Гладиш, М. О. (2008) Соціально-педагогічна діяльність ВНЗ як умова адаптації студентів з особливими потребами у соціалізації. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 94-98.

Н

Невкрита, К. С., Майборода, Г. Я. (2019) Домашнє насильство над дітьми як проблема соціальної роботи. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 382-384.

Ніколаєску, І. О. (2008) Здоров'язберігаюча функція професійно-особистісного іміджу соціального педагога. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 88-92.

П

Пакушина, Л. З., Хабурська, О. В. (2019) Особливості соціальної роботи із працівниками комерційного сексу в Україні. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 4). с. 168-172. ISSN 2076-586Х

Пашковська, У. Г., Гордєєва Т. Є., Т. Є. (2021) Соціальна профілактика гендерних стереотипів серед молоді. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 450-451.

Перфільєва, М. В. (2008) Сім'я як основний фоктор соціалізації дитини з обмежиними можливостями. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 101-106.

Першко, Г. О. (2008) Професійні особистісні якості соціального педагога як базова умова соціально-педагогічної діяльності. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 102-105.

Петрочко, Ж. В. (2008) Реінтеграція дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, як пріоритет соціально-педагогічного забезпечення їхніх прав. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 96-102.

Петруха, М. І., Бичук, І.О. (2019) Волонтерська діяльність в Україні. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 384-386.

Петрюк, І. М. (2008) Соціально-педагогічна допомога дезадаптованим школярам у навчальних закладах Росії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 106-111.

Пилипчук, О. С., Коломієць, О. Г. (2018) Особливості соціальної роботи у пенітенціарних установах. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 505-507.

Плахотнік, О. В. (2008) Актуальні проблеми професійної підготовки соціальних працівників. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 119-123.

Повідайчик, О. С. (2008) Застосування інформаційних технологій математичної обробки статистичних даних у процесі формування інформаційної культури майбутніх соціальних працівників. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 102-106.

Поліщук, В. А. (2008) Співпраця майбутніх соціальних педагогів з дитячими громадськими об'днаннями як різновид соціально-педагогічної діяльності. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 106-110.

Поліщук, О. О., Коломієць, О. Г. (2018) Форум-театр як інноваційний метод профілактики насилля та сексуальної експлуатації дівчат із групи ризику. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 507-509.

Р

Рабійчук, С. О. (2008) Дозвіллєва діяльність як одна із пріоритетних сфер роботи соціального педагога. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 110-114.

Розсоха, А. В., Демиденко, Т. М. (2021) Проблеми людей похилого віку. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 451-454.

Різник, Л. М. (2008) Соціально-педагогічна робота з підлітками, схильними до адиктивної поведінки. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 114-118.

С

Самар, Т. В., Лещинський, О. П. (2019) Соцiально-педагогiчна робота щодо запобiгання конфлiктiв мiж батьками та дітьми. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 388-389.

Скляренко, К. О. (2019) Екзогенні і ендогенні мотиви звернення до категорії повсякденності в соціальних науках. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 138-140.

Скрипник, М. А., Пакушина, Л. З. (2019) Загальна характеристика розлучення як соціальне явище: динаміка розлучення. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 389-391.

Слозанська, Г. І. (2008) Особливості функціонування докторських програм з соціальної роботи в Австралії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 130-133.

Смерчак, Л. І. (2008) Практична робота студентів спеціальності "соціальна педагогіка" з дітьми-інвалідами як чинник формування професійних інтересів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 124-127.

Соколенко, А. С., Коломієць, О. Г. (2021) Форми соціальної роботи з попередження булінгу в закладі загальної середньої освіти. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 454-456.

Т

Танцюра, Д. А., Байдюк, Н. В. (2019) Гендерно-чутливий підхід у соціальній роботі з різними категоріями населення України. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 392-394.

Титаренко, О. І. (2008) Соціально-педагогічні ідеї П. Наторпа та їх практичний аналіз педагогами початку ХХ століття. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 122-125.

Тихолоз, В. В. (2008) Гуманістична спрямованість курсу "Історія соціальної педагогіки". Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 125-130.

Тищенко, А. М., Майборода, Г. Я. (2019) Причини входження підлітків до неформальних субкультур та особливості їх соціалізації. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 394-396.

Ф

Федоренко, Ю. Р., Білик, В. В. (2023) Теоретичні підходи в дослідженні процесів комунікацій. Підприємництво та стратегічні напрями розвитку бізнес-процесів в умовах глобальних викликів: матеріали iii міжнародного науково-практичного економічного форуму. с. 81-84.

Філіппов, Ю. М. (2008) Тенденції розвитку процесу трудової соціалізації сучасної мооді. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 127-131.

Фірсова, Л. С. (2008) Естетичне виховання майбутніх соціальних педагогів засобами прикладної творчості. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 136-142.

Х

Харитоненко, А. А., Лещенко, І. Т. (2021) Шляхи формування громадянських почуттів учнівської молоді. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 431-432.

Ч

Черевань, А., Демиденко, Т. М. (2019) Соціально-педагогічна робота з профілактики конфліктів у молодого подружжя. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 396-399.

Черевко, В. О., Корновенко, С. В., Боєчко, Ф. Ф., Білоножко, В. Я., Гусак, А. М., Десятов, Т. М., Кібальник, Л. О., Жаботинська, С. А., Земзюліна, Н. І., Кукурудза, І. І., Лизогуб, В. С., Ляшенко, Ю. О., Мінаєв, Б. П., Морозов, А. Г., Пасєка, С. Р., Поліщук, В. Т., Чабан, А. Ю., Шпак, В. П., Яценко, Т. С., Зачосова, Н. В., Гаврилюк, М. Н., Корновенко, Л. В., Лут, О. А., Нечипоренко, Л. А., Нінова, Т. С., Пашіс, Л. О., Погрібний, І. І., Салапатов, В. І., Соколенко, С. В., Спрягайло, О. А., Туз, Л. Г., Швидка, Л. В, Карауш-Кармазін, Н. М., Павкін, Д. М., Кресан, О. Я., Радченко, О. Ю., Зайцева, А. А., Велівченко, В. О., Вовк, О. І., Сливка, Н. П., Голубнича, О. І., Токарчук, В. А., Коваленко, Д. О. (2020) Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2020». Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Черкаси.

Черненко, О. М., Покалюк, В. М. (2008) Соціальний статус та дотримання санітарних правил в житті курсантів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 151-157.

Чернишенко, О. І. (2008) Соціокультурна анімація: міжнародний досвід, перспективи впровадження в Україні. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 136-143.

Черноконь, К. М. (2019) Соціально-педагогічна та психологічна підтримка ВІЛ- інфікованих дітей. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 330-331.

Чобітько, М. Г. (2008) Формування професіоналізму майбутнього соціального педагога в процесі особистісно орієнтованої професійної підготовки. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 143-149.

Ш

Шапошнікова, Р. В., Коломієць, О. Г. (2019) Вплив соціально-неблагополучних сімей на девіантну поведінку підлітків. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 399-401.

Швидка, С. О. (2008) Культурна взаємодія як складова екокультури особистості майбутнього соціального педагога. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 154-158.

Шикша, І. О., Матвійчук, М. М. (2021) Особистий бренд соціального працівника в процесі формування його професійного іміджу. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 461-463.

Штангрет, Л. І., Коломієць, О. Г. (2019) Соціальна робота з жертвами шкільного булінгу: досвід зарубіжних країн. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 401-403.

Штика, Н. О. (2008) Зміст роботи соціального педагога щодо управління волонтерськими ресурсами в неурядових організаціях (НУО). Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 142-147.

Щ

Щербата, А., Коломієць, О. Г. (2019) Соціо-культурні технології в процесі геріатричної реабілітації. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 403-405.

Щербина, Ю. Ю., Архипова, С. П. (2018) Використання проективних методик у роботі соціального працівника. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 509-510.

Ю

Юрків, Я. І. (2008) Проблеми життєдіяльності та виховання розумово відсталої дитини. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 148-153.

Я

Яковлєва, Н. В. (2008) Соціальна політика України: курс на Європу. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 153-156.

Ярмоленко, Н. М., Ярмоленко, О. Д. (2008) Фольклорна арт-терапія та методика її впровадження. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 158-162.

Ярмоленко, О. Д., Ярмоленко, Н. М. (2008) Арт-терапія та можливості її використання у соціальній педагогіці. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (3 122). с. 154-157.

Цей список був створений у Wed Apr 24 06:33:58 2024 EEST.