Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Важковиховуваність та потенціал закладу освіти у формуванні безпечної поведінки

Кононенко, К. В., Байдюк, Н. В. (2021) Важковиховуваність та потенціал закладу освіти у формуванні безпечної поведінки. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 447-448.

[img] Text
2021_rodzinkа-447-448.pdf

Download (892kB)

Резюме

Потенціал сьогоднішнього закладу освіти відіграє значиму роль у формуванні безпечної поведінки важковиховуваних дітей. Щоб швидко виявити учнів, які відносять до групи «проблемних», і вчасно надати їм психологічну і соціологічну допомогу, то доцільно розподілити обов’язки між учасниками педагогічного колективу, а саме між класним керівником, соціальним педагогом, психологом, медпрацівником, педагогом організатором, заступником директора з виховної роботи, керівниками гуртків та спортивних секцій. Кожен з них повинен відповідально виконувати свої обов’язки і співпрацювати з колегами.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Журнал спостережень ; поведінка учня ; здоров’я учня ; моральний фундамент ; важковиховуваність ; соціально занедбані ; діти з девіантною поведінкою
Теми: Соціальна робота
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 09 Бер 2023 14:42
Останні зміни: 09 Бер 2023 14:42
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5254

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу