Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Гендерна складова професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів: мотиваційно-аксіологічний компонент

Байдюк, Н. В. (2016) Гендерна складова професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів: мотиваційно-аксіологічний компонент. Актуальні проблеми навчання і виховання в умовах інтеграційних процесів в освітньому та науковому просторі : збірник тез доповідей Всеукраїнської науковопрактичної Інтернет-конференції молодих учених і студентів, 27-28 жовтня 2016 р., Мукачево. с. 150-152.

[img] Text
Zbirnyk_tez_27-28.10.2016-150-152.pdf

Download (516kB)

Резюме

В статті говориться, що мотиваційно-аксіологічний компонент фактично становить основу для успішного засвоєння гендерно-орієнтованих знань та спрямований на посилення прагнення майбутніх фахівців перетворювати суспільні відносини у напрямку їх гармонізації.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: гуманізм ; емпатія ; толерантність ; відмова від дискримінації ; готовність до соціокультурного діалогу
Теми: Соціальна робота
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 13 Бер 2024 07:55
Останні зміни: 13 Бер 2024 07:55
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6104

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу