Байдюк, Н. В. (2016) Гендерна складова професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів: мотиваційно-аксіологічний компонент. Актуальні проблеми навчання і виховання в умовах інтеграційних процесів в освітньому та науковому просторі : збірник тез доповідей Всеукраїнської науковопрактичної Інтернет-конференції молодих учених і студентів, 27-28 жовтня 2016 р., Мукачево. с. 150-152.
Text
Zbirnyk_tez_27-28.10.2016-150-152.pdf Download (516kB) |
Резюме
В статті говориться, що мотиваційно-аксіологічний компонент фактично становить основу для успішного засвоєння гендерно-орієнтованих знань та спрямований на посилення прагнення майбутніх фахівців перетворювати суспільні відносини у напрямку їх гармонізації.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | гуманізм ; емпатія ; толерантність ; відмова від дискримінації ; готовність до соціокультурного діалогу |
Теми: | Соціальна робота |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 13 Бер 2024 07:55 |
Останні зміни: | 13 Бер 2024 07:55 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6104 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |