Байдюк, Н. В. (2011) Критерії технології впровадження ґендерної рівності у професійній діяльності соціального педагога. Ґендерна освіта — ресурс розвитку паритетної демократії : збірник матеріалів науково-практичної конференції. pp. 542-547.
|
Text
016_enderna_osv_ta_resurs_rozvitku_paritetno_demokrat_2011_-542-548.pdf Download (88kB) | Preview |
Abstract
Метою статті є визначення основних критеріїв технології впровадження ґендерної рівності у діяльності соціального педагога.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | гендерна рівність ; соціальний педагог ; соціальний розвиток |
Subjects: | Педагогічні науки Соціальна робота |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 14 May 2020 15:51 |
Last Modified: | 06 Jun 2021 08:33 |
URI: | http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2958 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |