Критерії технології впровадження ґендерної рівності у професійній діяльності соціального педагога

Байдюк, Н. (2011) Критерії технології впровадження ґендерної рівності у професійній діяльності соціального педагога. Ґендерна освіта — ресурс розвитку паритетної демократії : збірник матеріалів науково-практичної конференції. pp. 542-547.

[img]
Preview
Text
016_enderna_osv_ta_resurs_rozvitku_paritetno_demokrat_2011_-542-548.pdf

Download (88kB) | Preview

Abstract

Метою статті є визначення основних критеріїв технології впровадження ґендерної рівності у діяльності соціального педагога.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: гендерна рівність ; соціальний педагог ; соціальний розвиток
Subjects: Педагогічні науки
Соціальна робота
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 14 May 2020 15:51
Last Modified: 14 May 2020 15:52
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2958

Actions (login required)

View Item View Item