Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Критерії технології впровадження ґендерної рівності у професійній діяльності соціального педагога

Байдюк, Н. В. (2011) Критерії технології впровадження ґендерної рівності у професійній діяльності соціального педагога. Ґендерна освіта — ресурс розвитку паритетної демократії : збірник матеріалів науково-практичної конференції. с. 542-547.

[img]
Перегляд
Text
016_enderna_osv_ta_resurs_rozvitku_paritetno_demokrat_2011_-542-548.pdf

Download (88kB) | Перегляд

Резюме

Метою статті є визначення основних критеріїв технології впровадження ґендерної рівності у діяльності соціального педагога.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: гендерна рівність ; соціальний педагог ; соціальний розвиток
Теми: Педагогічні науки
Соціальна робота
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 14 Трав 2020 15:51
Останні зміни: 06 Черв 2021 08:33
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2958

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу