Байдюк, Н. В. (2011) Критерії технології впровадження ґендерної рівності у професійній діяльності соціального педагога. Ґендерна освіта — ресурс розвитку паритетної демократії : збірник матеріалів науково-практичної конференції. с. 542-547.
|
Text
016_enderna_osv_ta_resurs_rozvitku_paritetno_demokrat_2011_-542-548.pdf Download (88kB) | Перегляд |
Резюме
Метою статті є визначення основних критеріїв технології впровадження ґендерної рівності у діяльності соціального педагога.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | гендерна рівність ; соціальний педагог ; соціальний розвиток |
Теми: | Педагогічні науки Соціальна робота |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 14 Трав 2020 15:51 |
Останні зміни: | 06 Черв 2021 08:33 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2958 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |