Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Особистий бренд соціального працівника в процесі формування його професійного іміджу

Шикша, І. О., Матвійчук, М. М. (2021) Особистий бренд соціального працівника в процесі формування його професійного іміджу. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 461-463.

[img] Text
2021_rodzinkа-461-463.pdf

Download (675kB)

Резюме

Мета статті – проаналізувати особливості розвитку особистого бренду соціального працівника в процесі формування його професійного іміджу.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: соціальний працівник ; професійний імідж ; бренд фахівця ; інформаційний простір
Теми: Педагогічні науки
Соціальна робота
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 09 Бер 2023 08:39
Останні зміни: 09 Бер 2023 08:39
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5237

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу