Шикша, І. О., Матвійчук, М. М. (2021) Особистий бренд соціального працівника в процесі формування його професійного іміджу. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 461-463.
|
Text
2021_rodzinkа-461-463.pdf Download (675kB) |
Резюме
Мета статті – проаналізувати особливості розвитку особистого бренду соціального працівника в процесі формування його професійного іміджу.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | соціальний працівник ; професійний імідж ; бренд фахівця ; інформаційний простір |
| Теми: | Педагогічні науки Соціальна робота |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 09 Бер 2023 08:39 |
| Останні зміни: | 09 Бер 2023 08:39 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5237 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




