Безлюдний, Р. О. (2009) До питання забезпечення соціально-педагогічної підтримки дітей з особливими потребами в США. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (157). pp. 29-32.
|
Text
157-29-32.pdf Download (470kB) | Preview |
Abstract
У статті розглядається питання забезпечення соціально-педагогічної підтримки дітей з особливими потребами в США крізь призму інтегрованого навчання, яке на думку американських вчених є педагогічною філософією, яка базується на вірі, що кожна аномальна дитина має бути повноправним членом її шкільної спільноти.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | діти з особливими потребами, інтегроване навчання |
Subjects: | Педагогічні науки Соціальна робота |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 08 Jul 2019 12:00 |
Last Modified: | 14 Apr 2020 08:45 |
URI: | http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1578 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |