До питання забезпечення соціально-педагогічної підтримки дітей з особливими потребами в США

Безлюдний, Р. О. (2009) До питання забезпечення соціально-педагогічної підтримки дітей з особливими потребами в США. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (157). pp. 29-32.

[img]
Preview
Text
157-29-32.pdf

Download (470kB) | Preview

Abstract

У статті розглядається питання забезпечення соціально-педагогічної підтримки дітей з особливими потребами в США крізь призму інтегрованого навчання, яке на думку американських вчених є педагогічною філософією, яка базується на вірі, що кожна аномальна дитина має бути повноправним членом її шкільної спільноти.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: діти з особливими потребами, інтегроване навчання
Subjects: Педагогічні науки
Соціальна робота
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 08 Jul 2019 12:00
Last Modified: 14 Apr 2020 08:45
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1578

Actions (login required)

View Item View Item