Число елементів: 25.
Грабовий, А. К.
(2019)
Домашній хімічний експеримент як засіб розвитку
пізнавальних інтересів учнів.
Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, Т. 207 (VII(84).
с. 7-10.
Грабовий, А. К.
(2019)
Навчальний хімічний експеримент як чинник формування в учнів ключової компетентності уміння вчитися впродовж життя.
Соціально-гуманітарний вісник (№ 28).
с. 22-26.
Косімова, А. О., Грабовий, А. К.
(2019)
Компетентнісно-орієнтований підхід до навчання хімії в
загальноосвітніх навчальних закладах.
Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених.
с. 202-204.
Грабовий, А. К.
(2019)
Навчальний хімічний експеримент як засіб розвитку учнів
під час вивчення хімії в загальноосвітніх навчальних закладах.
Соціально-гуманітарний вісник (№ 25).
с. 36-40.
Грабовий, А. К.
(2018)
Історичний аспект демонстраційного хімічного експеременту.
Соціально-гуманітарний вісник (№ 23).
с. 45-50.
Грабовий, А. К.
(2018)
Навчальний хімічний експеримент як засіб реалізації технології навчання як дослідження.
Соціально-гуманітарний вісник (20-21).
с. 15-20.
Грабовий, А. К.
(2018)
Формування математичної компетентності учнів під час вивчення хімії в загальноосвітніх навчальних закладах.
Соціально-гуманітарний вісник (18-19).
с. 15-19.
Грабовий, А. К.
(2017)
Хімічний експеримент як чинник організації навчального спілкування учнів під час вивчення хімії в загальноосвітніх навчальних закладах.
Соціально-гуманітарний вісник (№ 17).
с. 20-25.
Грабовий, А. К.
(2016)
Вивчення теорії хімічної будови органічних сполук у загальноосвітніх навчальних закладах: методичні аспекти.
Освітологічний дискурс (№ 1).
с. 34-44.
Грабовий, А. К.
(2015)
Формування екологічної культури школярів у процесі навчання хімії.
Освітологічний дискурс (№ 1).
с. 49-60.
Грабовий, А. К.
(2015)
Формування методологічних знань з хімії учнів загальноосвітніх навчальних закладів.
Освітологічний дискурс (№ 4).
с. 34-44.
Грабовий, А. К.
(2015)
Формування прогностичної діяльності учнів у процесі вивчення хімії в загальноосвітніх навчальних закладах.
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (№ 9).
с. 204-215.
Грабовий, А. К.
(2015)
Навчально-дослідна діяльність студентів як чинник експериментально-методичної підготовки майбутніх учителів хімії.
Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія Педагогіка і психологія (№ 44).
с. 272-277.
Грабовий, А. К.
(2014)
Навчально-методичний комплект з методики викладання хімії в професійно-методичній підготовці майбутніх вчителів хімії.
Вісник Черкаського університету. Серія Хімічні науки (№ 14).
с. 37-50.
Грабовий, А. К.
(2014)
Педагогічне проектування як чинник експериментально-методичної підготовки майбутніх вчителів хімії.
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія Педагогічні науки (№ 120).
с. 50-53.
Грабовий, А. К.
(2014)
Формування та розвиток технічної творчості учнів загальноосвітніх навчальних закладів (на прикладі хімії).
Освітологічний дискурс (№ 4).
с. 100-111.
Грабовий, А. К.
(2014)
Дослідницька діяльність учнів з хімії в загальноосвітніх навчальних закладах.
Рідна школа (№ 7).
с. 52-57.
Грабовий, А. К.
(2014)
Хімічний експеримент у ЗНЗ: обґрунтування підходів і напрямів оновлення.
Рідна школа (№ 1-2).
с. 40-44.
Грабовий, А. К.
(2014)
Способи реалізації оновленої методики навчального хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах.
Вісник Черкаського університету.
с. 1-17.
Грабовий, А. К.
(2013)
Модернізація хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах.
Рідна школа (№ 11).
с. 31-35.
Грабовий, А. К.
(2013)
Формування у майбутніх учителів хімії експериментально-методичних компетенцій щодо організації та проведення
хімічного експерименту
в загальноосвітніх навчальних закладах.
Рідна школа (№ 1-2).
с. 43-47.
Грабовий, А. К.
(2012)
Теоретико-методичні засади навчального хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах.
Інший.
Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького, Черкаси.
Грабовий, А. К.
(2011)
Проблемний хімічний експеримент у класах з поглибленим вивченням хімії.
Теоретичні питання культури, освіти та виховання (№ 43).
с. 177-181.
Грабовий, А. К.
(2011)
Підготовка майбутніх учителів хімії до організації та проведення хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах.
Рідна школа (№ 10).
с. 54-55.
Грабовий, А. К.
(2008)
Розвиток ідей про учнівський хімічний експеримент у вітчизняній педагогіці.
Історико-педагогічний альманах (№ 2).
с. 25-31.
Цей список був створений у Sun Dec 22 14:14:55 2024 EET.