Формування прогностичної діяльності учнів у процесі вивчення хімії в загальноосвітніх навчальних закладах

Грабовий, А. К. (2015) Формування прогностичної діяльності учнів у процесі вивчення хімії в загальноосвітніх навчальних закладах. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (№ 9). pp. 204-215.

[img]
Preview
Text
cgiirbis_64 (50).pdf

Download (776kB) | Preview

Abstract

Мета дослідження полягає у висвітленні теоретико-методичних засад формування прогностичної діяльності учнів під час вивчення хімії в загальноосвітніх навчальних закладах. Для досягнення поставленої мети використано метод теоретичного аналізу психолого-педагогічної та методичної літератури. Показано, що провідним чинником формуваннѐ прогностичної діяльності учнів є навчальний хімічний експеримент. Застосування методу прогнозування дає можливість включати учнів в активну пізнавальну діяльність щодо здобування нових знань, удосконалення експериментальних умінь і навичок школярів, розвитку їхньої творчості. Подальші дослідження вбачаємо у вивченні експериментальних прогностичних умінь і навичок учнів із хімії та рівні їхньої сформованості.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: хімія ; загальноосвітні навчальні заклади ; формування прогностичної діяльності учнів ; навчальний хімічний експеримент ; дидактичні умови формування прогностичної іяльності ; засоби формування прогностичної діяльності учнів ; реальний ; уявний експерименти ; експериментальні задачі ; прогностичні завдання
Subjects: Хімічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 18 May 2020 17:25
Last Modified: 18 May 2020 17:28
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3095

Actions (login required)

View Item View Item