Хімічний експеримент як чинник організації навчального спілкування учнів під час вивчення хімії в загальноосвітніх навчальних закладах

Грабовий, А. К. (2017) Хімічний експеримент як чинник організації навчального спілкування учнів під час вивчення хімії в загальноосвітніх навчальних закладах. Соціально-гуманітарний вісник (№ 17). pp. 20-25.

[img] Text
cgiirbis_64 (52).pdf

Download (373kB)

Abstract

У статті досліджено роль хімічного експерименту в організації навчального спілкування учнів під час вивчення хімії в загальноосвітніх навчальних закладах. Проаналізовано літературні джерела з проблеми дослідження. Виявлено, що навчальне спілкування учнів успішно формується за допомогою лабораторних дослідів, практичних робіт з хімії в умовах групової навчальної діяльності школярів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: хімічний експеримент ; навчальне спілкування ; хімія ; загальноосвітні навчальні заклади ; групова навчальна діяльність
Subjects: Хімічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут природничих наук
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 18 May 2020 17:00
Last Modified: 18 May 2020 17:17
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3093

Actions (login required)

View Item View Item