Формування та розвиток технічної творчості учнів загальноосвітніх навчальних закладів (на прикладі хімії)

Грабовий, А. К. (2014) Формування та розвиток технічної творчості учнів загальноосвітніх навчальних закладів (на прикладі хімії). Освітологічний дискурс (№ 4). pp. 100-111.

[img]
Preview
Text
cgiirbis_64 (43).pdf

Download (419kB) | Preview

Abstract

У дослідженні розглядаються теоретико-методичні засади формування та розвитку технічної творчості з хімії учнів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту). Методика формування технічної творчості учнів з хімії базується на принципі єдності урочної та позаурочної технічної діяльності учнів. Виокремлено етапи формування технічної творчості: первинне формування технічних умінь і навичок, вдосконалення та їх застосування. Дидактичними умовами ефективного формування технічної творчості є: створення високого рівня мотивації та рефлексії учнів; домінування продуктивних методів навчання хімії; організація активної співпраці вчителя та учнів на уроках та позаурочних заняттях.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: творчість ; технічна творчість ; технічна творчість з хімії ; загальноосвітні навчальні заклади ; методика формування технічної творчості ; етапи формування технічної творчості ; дидактичні умови формування технічної творчості
Subjects: Хімічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут природничих наук
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 18 May 2020 18:21
Last Modified: 18 May 2020 18:21
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3102

Actions (login required)

View Item View Item