Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Формування та розвиток технічної творчості учнів загальноосвітніх навчальних закладів (на прикладі хімії)

Грабовий, А. К. (2014) Формування та розвиток технічної творчості учнів загальноосвітніх навчальних закладів (на прикладі хімії). Освітологічний дискурс (№ 4). с. 100-111.

[img]
Перегляд
Text
cgiirbis_64 (43).pdf

Download (419kB) | Перегляд

Резюме

У дослідженні розглядаються теоретико-методичні засади формування та розвитку технічної творчості з хімії учнів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту). Методика формування технічної творчості учнів з хімії базується на принципі єдності урочної та позаурочної технічної діяльності учнів. Виокремлено етапи формування технічної творчості: первинне формування технічних умінь і навичок, вдосконалення та їх застосування. Дидактичними умовами ефективного формування технічної творчості є: створення високого рівня мотивації та рефлексії учнів; домінування продуктивних методів навчання хімії; організація активної співпраці вчителя та учнів на уроках та позаурочних заняттях.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: творчість ; технічна творчість ; технічна творчість з хімії ; загальноосвітні навчальні заклади ; методика формування технічної творчості ; етапи формування технічної творчості ; дидактичні умови формування технічної творчості
Теми: Хімічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 18 Трав 2020 18:21
Останні зміни: 18 Трав 2020 18:21
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3102

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу