Грабовий, А. К. (2014) Формування та розвиток технічної творчості учнів загальноосвітніх навчальних закладів (на прикладі хімії). Освітологічний дискурс (№ 4). с. 100-111.
|
Text
cgiirbis_64 (43).pdf Download (419kB) | Перегляд |
Резюме
У дослідженні розглядаються теоретико-методичні засади формування та розвитку технічної творчості з хімії учнів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту). Методика формування технічної творчості учнів з хімії базується на принципі єдності урочної та позаурочної технічної діяльності учнів. Виокремлено етапи формування технічної творчості: первинне формування технічних умінь і навичок, вдосконалення та їх застосування. Дидактичними умовами ефективного формування технічної творчості є: створення високого рівня мотивації та рефлексії учнів; домінування продуктивних методів навчання хімії; організація активної співпраці вчителя та учнів на уроках та позаурочних заняттях.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | творчість ; технічна творчість ; технічна творчість з хімії ; загальноосвітні навчальні заклади ; методика формування технічної творчості ; етапи формування технічної творчості ; дидактичні умови формування технічної творчості |
Теми: | Хімічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 18 Трав 2020 18:21 |
Останні зміни: | 18 Трав 2020 18:21 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3102 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |