Хімічний експеримент у ЗНЗ: обґрунтування підходів і напрямів оновлення

Грабовий, А. К. (2014) Хімічний експеримент у ЗНЗ: обґрунтування підходів і напрямів оновлення. Рідна школа (№ 1-2). pp. 40-44.

[img]
Preview
Text
cgiirbis_64 (41).pdf

Download (163kB) | Preview

Abstract

До питання шкільного хімічного експерименту зверталися провідні зарубіжні та вітчизняні вчені й методисти-хіміки. Водночас проблема оновлення навчального хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах потребує більш цілісного, систематичного аналізу. Тож метою нашого дослідження є наукове обґрунтування основних напрямів теоретичного і практичного оновлення методики й техніки хімічного експерименту в ЗНЗ.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: хімічний експеримент ; навчально-методичний комплекс ; профільне навчання ; програмоване навчання
Subjects: Хімічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут природничих наук
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 18 May 2020 18:46
Last Modified: 18 May 2020 18:46
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3104

Actions (login required)

View Item View Item