Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Хімічний експеримент у ЗНЗ: обґрунтування підходів і напрямів оновлення

Грабовий, А. К. (2014) Хімічний експеримент у ЗНЗ: обґрунтування підходів і напрямів оновлення. Рідна школа (№ 1-2). с. 40-44.

[img]
Перегляд
Text
cgiirbis_64 (41).pdf

Download (163kB) | Перегляд

Резюме

До питання шкільного хімічного експерименту зверталися провідні зарубіжні та вітчизняні вчені й методисти-хіміки. Водночас проблема оновлення навчального хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах потребує більш цілісного, систематичного аналізу. Тож метою нашого дослідження є наукове обґрунтування основних напрямів теоретичного і практичного оновлення методики й техніки хімічного експерименту в ЗНЗ.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: хімічний експеримент ; навчально-методичний комплекс ; профільне навчання ; програмоване навчання
Теми: Хімічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 18 Трав 2020 18:46
Останні зміни: 18 Трав 2020 18:46
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3104

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу