Грабовий, А. К. (2014) Хімічний експеримент у ЗНЗ: обґрунтування підходів і напрямів оновлення. Рідна школа (№ 1-2). с. 40-44.
|
Text
cgiirbis_64 (41).pdf Download (163kB) | Перегляд |
Резюме
До питання шкільного хімічного експерименту зверталися провідні зарубіжні та вітчизняні вчені й методисти-хіміки. Водночас проблема оновлення навчального хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах потребує більш цілісного, систематичного аналізу. Тож метою нашого дослідження є наукове обґрунтування основних напрямів теоретичного і практичного оновлення методики й техніки хімічного експерименту в ЗНЗ.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | хімічний експеримент ; навчально-методичний комплекс ; профільне навчання ; програмоване навчання |
Теми: | Хімічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 18 Трав 2020 18:46 |
Останні зміни: | 18 Трав 2020 18:46 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3104 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |