Навчальний хімічний експеримент як засіб розвитку учнів під час вивчення хімії в загальноосвітніх навчальних закладах

Грабовий, А. К. (2019) Навчальний хімічний експеримент як засіб розвитку учнів під час вивчення хімії в загальноосвітніх навчальних закладах. Соціально-гуманітарний вісник (№ 25). pp. 36-40.

[img]
Preview
Text
+cgiirbis_64 (56)-1-3.pdf

Download (932kB) | Preview
[img]
Preview
Text
+cgiirbis_64 (56)-4-5.pdf

Download (993kB) | Preview

Abstract

У статті висвітлені науково-теоретичні засади розвитку учнів під час використання шкільного хімічного експерименту. Розвивальне навчання розглядається як навчання, яке забезпечує повноцінне засвоєння знань, формування навчальної діяльності і забезпечує розумовий розвиток учнів. Формування і розвиток умінь виконувати різні види хімічного експерименту слугує і засобом розвитку учнів під час вивчення предмету. Засобами розвитку учнів під вивчення хімії є: проблемний, дослідницький, індивідуально-диференційований експерименти, розв’язування експериментальних задач.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: науково-теоретичні засади ; розвиток учнів ; хімія ; загальноосвітні навчальні заклади ; шкільний хімічний експеримент
Subjects: Хімічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 31 May 2020 14:53
Last Modified: 31 May 2020 14:54
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3413

Actions (login required)

View Item View Item