Педагогічне проектування як чинник експериментально-методичної підготовки майбутніх вчителів хімії

Грабовий, А. К. (2014) Педагогічне проектування як чинник експериментально-методичної підготовки майбутніх вчителів хімії. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія Педагогічні науки (№ 120). pp. 50-53.

[img]
Preview
Text
cgiirbis_64 (44).pdf

Download (453kB) | Preview

Abstract

У статті висвітлено науково-теоретичні засади використання педагогічного проектування в експериментально-методичній підготовці майбутніх вчителів хімії. На основі аналізу літературних джерел висвітлюється сутність понять проект, проектна діяльність, педагогічне проектування, педагогічний проект, характеризується структура педагогічного проектування. Автором визначаються особливості застосування педагогічного проектування у професійно-методичній підготовці майбутніх вчителів хімії. Демонстраційний хімічний експеримент, лабораторні досліди розглядаються як види педагогічних проектів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: проект ; проектування ; метод проектів ; педагогічне проектування ; педагогічний проект ; експериментально-методична підготовка ; майбутні вчителі хімії ; демонстраційні та лабораторні досліди
Subjects: Природничі науки
Divisions: Навчально-науковий інститут природничих наук
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 18 May 2020 18:14
Last Modified: 18 May 2020 18:14
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3101

Actions (login required)

View Item View Item