Грабовий, А. К. (2014) Педагогічне проектування як чинник експериментально-методичної підготовки майбутніх вчителів хімії. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія Педагогічні науки (№ 120). с. 50-53.
|
Text
cgiirbis_64 (44).pdf Download (453kB) | Перегляд |
Резюме
У статті висвітлено науково-теоретичні засади використання педагогічного проектування в експериментально-методичній підготовці майбутніх вчителів хімії. На основі аналізу літературних джерел висвітлюється сутність понять проект, проектна діяльність, педагогічне проектування, педагогічний проект, характеризується структура педагогічного проектування. Автором визначаються особливості застосування педагогічного проектування у професійно-методичній підготовці майбутніх вчителів хімії. Демонстраційний хімічний експеримент, лабораторні досліди розглядаються як види педагогічних проектів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | проект ; проектування ; метод проектів ; педагогічне проектування ; педагогічний проект ; експериментально-методична підготовка ; майбутні вчителі хімії ; демонстраційні та лабораторні досліди |
Теми: | Природничі науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 18 Трав 2020 18:14 |
Останні зміни: | 18 Трав 2020 18:14 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3101 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |