Вивчення теорії хімічної будови органічних сполук у загальноосвітніх навчальних закладах: методичні аспекти

Грабовий, А. К. (2016) Вивчення теорії хімічної будови органічних сполук у загальноосвітніх навчальних закладах: методичні аспекти. Освітологічний дискурс (№ 1). pp. 34-44.

[img]
Preview
Text
cgiirbis_64 (49).pdf

Download (435kB) | Preview

Abstract

У дослідженні розглядаються теоретико-методичні засади вдосконалення методики вивчення теорії хімічної будови органічних сполук в курсі хімії загальноосвітніх навчальних закладів, рівень стандарту. Теоретичний аналіз літератури з проблеми дослідження показав, що дана проблема є актуальною і потребує подальших досліджень. Розглядаються основні положення теорії хімічної будови органічних сполук О. М. Бутлерова, її дидактичні функції, методичні аспекти вивчення. Показано, що провідним засобом вивчення основних положень теорії хімічної будови органічних сполук є хімічний експеримент в поєднанні із знаковими моделями.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: загальноосвітні навчальні заклади ; хімія ; теорія хімічної будови органічних сполук ; методичні аспекти вивчення теорії ; дедуктивний підхід ; навчальний хімічний експеримент ; знакові моделі
Subjects: Хімічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 18 May 2020 17:35
Last Modified: 18 May 2020 17:35
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3096

Actions (login required)

View Item View Item