Items where Year is 2008

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: S | І | А | Б | В | Г | Д | З | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Ю | Я
Number of items: 353.

S

Suh, J. O. and Tu, K. N. and Lutsenko, G. V. and Lutsenko, G. V. (2008) Size distributi on and morphology of Cu6Sn5 scallops in wetting reaction between molten solder and copper. Acta Materialia. pp. 1-9.

І

Івангородський, К. В. (2008) Kaczmarczyk J. Rzeczpospolita Trojga Narodów: Mit czy rzeczywistość (Ugoda Hadziacka – teoria i praktyka). – Kraków: Księgarnia akademicka, 2007. – 182 s. Вісник Черкаського університету. Серія: Історичні науки (№ 133). pp. 229-232.

Іващенко, К. В. (2008) Педагогічні погляди С. Т. Шацького на виховання підростаючого покоління. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (132). pp. 35-41.

Іващенко, О. А. (2008) Активізація навчально-пізнавальної діяльності курсантів на заняттях з іноземної мови. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). pp. 25-31.

Ілюха, Л. М. (2008) Особливості олфакто-амигдалярного ритму лабораторних тварин за різних функціональних станів. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 128). pp. 46-54.

Іщенко, М. П. and Бєглов, Б. О. (2008) Проблеми інновацій у методології соціально-філософських досліджень суспільно-політичного життя. Вісник Черкаського університету (№ 130). pp. 148-155.

Іщенко, М. П. and Бєглов, Б. О. (2008) Проблеми інновацій у методології соціально-філософських досліджень суспільно-політичного життя. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 130). pp. 148-155.

А

Авраменко, В. І. (2008) Усталення навчальної україномовної термінолексики як цілісний процес вдосконалення національної мовної культури. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). p. 3.

Авраменко, О. О. (2008) Проблема соціалізації особистості в педагогічній системі Фрідріха Фребеля. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). pp. 3-7.

Алексєєва, В. І. (2008) Підвищення професійної компетентності соціального педагога в системі післядипломної освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 3-7.

Алексєєва-Вовк, М. І. (2008) Соціалізація студентів як майбутніх соціальних педагогів засобами культури мовлення. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). pp. 3-8.

Андрющенко, Т. К. (2008) Особливості навчання дорослих. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). pp. 3-6.

Андрійчук, С. В. (2008) Соціальна адаптація дітей з особливими потребами при переході від навчання у спеціальному дошкільному навчальному закладі до масової школи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). pp. 8-11.

Антонець, Н. В. and Гармаш, О. І. and Винник, Н. М. (2008) Роль спортивних видовищ у заохоченні студентів до занять фізичною культурою і спортом. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 7-10.

Антонюк, В. Г. (2008) Особистісно-орієнтована професійна підготовка майбутнього фахівця на основі модульно-рейтингової технології. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). pp. 6-10.

Артюшенко, А. О. (2008) Особистісна рішучість і деякі теоретичні аспекти її формування в учнів ЗОШ засобами фізичної культури. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 10-15.

Артюшенко, П. О. (2008) Формування вольових якостей старшокласників у процесі фізичного виховання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). pp. 10-14.

Архипова, С. П. (2008) Створення та соціальний супровід прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу (на матеріалі Черкаської області). Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). pp. 11-18.

Архипова, С. П. (2008) Підвищення якості соціально-педагогічної освіти у контексті ідеї Болонського процесу. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 15-21.

Астапова-Вязьміна, О. І. (2008) До питання про семіотичну структуру безсюжетних творів. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 130). pp. 32-39.

Атаманчук, Ю. М. (2008) Особливості організації самостійної роботи студентів в інформаційно-навчальному середовищі університету. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). pp. 7-13.

Б

Бабенко, А. Л. (2008) Проблема інтеграції в теорії та практиці підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). pp. 9-13.

Багрій, В. Н. (2008) Аналіз труднощів студентів під час проходження практики в соціальних установах. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). pp. 18-21.

Бадья, Л. А. (2008) Формування змісту програм земських курсів підвищення кваліфікаційних народних вчителів у другій половині XIX - на початку XX ст. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). pp. 13-19.

Базильчук, Л. В. (2008) Проблема організації позакласної роботи в загальноосвітній школі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). pp. 6-10.

Байдюк, Н. В. (2008) Соціально-педагогічні умови ефективності виховання гендерної культури молодої особистості. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). pp. 21-25.

Балдинюк, О. Д (2008) Взаємодія соціального педагога з дитячими громадськими об'єднаннями: наставник очима дітей. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 21-25.

Бартош, О. П. and Шпеник, С. З. (2008) Деякі особливості опіки і соціального захисту неповнолітніх у Великій Британії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 25-28.

Басюк, Т. П. (2008) Соціально-педагогічний потенціал проектної діяльності міжнародних неурядових організацій, які працюють в інтересах дітей. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). pp. 15-21.

Баторі-Тарці, З. І. and Козубовська, І. В. (2008) Взаємодія соціальних інститутів у захисті прав та інтересів неповнолітніх у Великій Британії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 29-32.

Бевз, О. П. (2008) До питання про підтримку і розвиток обдарованості в освіті США. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). pp. 14-17.

Бегас, Л. Д. (2008) Історія вивчення та пошуку нових методів подолання заїкання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). pp. 18-22.

Бегас, Л. Д. (2008) Комплексний підхід до подолання заїкання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). pp. 19-24.

Безлюдна, Н. В. (2008) Психофізіологічні особливості розвитку дитини молодшого шкільного віку. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). pp. 22-26.

Безносюк, О. О. and Браун, В. О. and Останіна, Н. С. (2008) Соціально-педагогічна робота з учнівською молоддю за місцем проживання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). pp. 21-25.

Безпалько, О. В. (2008) Шляхи адаптації та інтеграції в громаду дітей з обмеженими функціональними можливостями. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 32-35.

Береза, В. О. (2008) Критичне та креативне мислення у процесі формування навичок спілкування іноземною мовою. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). pp. 7-11.

Богатирьов, О. І. and Кулик, Л. О. and Соловйов, О. М. (2008) Самостійна робота студентів із загального курсу фізики. [Teaching Resource]

Богданова, І. М. (2008) Компетентнісна модель підготовки майбутнього соціального педагога. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). pp. 31-35.

Богдановская, Н. В. and Святодух, А. Н. and Маликов, Н. В. (2008) Экспериментальная оценка изменений вазомоторной реактивности и физической подготовленности у девушек 18-22 лет под влиянием интенсивной мышечной работы. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 128). pp. 3-7.

Божко, Н. В. (2008) Проблеми підготовки студентів ВНЗ до ефективної організації розумової діяльності учнів на уроках іноземної мови. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). pp. 30-37.

Бондар, Г. О. (2008) Педагогічні умови підвищення ефективності формування гуманістичного світогляду майбутніх вчителів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). pp. 28-33.

Боєчко, Ф. Ф. and Боєчко, Л. О. and Чепчуренко, Н. В. (2008) Вивчення антиатерогенної дії вітамінних комплексів "Ревіт" та "Ундевіт". Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 128). pp. 8-13.

Бріт, Н. М. and Шульга, Н. В. (2008) До питання лінгвістичного статусу англійської мови Шотландії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). pp. 33-37.

Бугакова, Л. О. (2008) Розвиток здібностей дитини у дошкільному віці. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). pp. 37-40.

Бугакова, Л. О. (2008) Етнопедагогічні уявлення українців про сім'ю, рід, родинне виховання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). pp. 14-16.

Буяшенко, В. В. (2008) Громадянське суспільство і соціальна робота: пошук механізмів злагоди. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). pp. 35-40.

Біда, О. А. and Берладин, О. А. and Прокопенко, Л. І. (2008) Інтерактивний урок. Структура та методика проведення. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). pp. 26-30.

Біда, О. А. and Прокопенко, Л. І. (2008) Підготовка студентів до організації самостійної роботи учнів малокомплектних шкіл на уроках природознавства. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). pp. 24-28.

Біда, О. А. and Хомич, Л. О. and Прокопенко, Л. І. (2008) Наступність при здійсненні екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку та першокласників на міжпредметній основі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). pp. 10-14.

Біла, О. О. (2008) Про деякі аспекти допрофесійної соціальної освіти у зарубіжних країнах. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). pp. 25-31.

Білоусова, Н. (2008) П. Д. Боборикін та російський натуралізм. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). pp. 116-121.

Біскуп, В. С. (2008) Ейджизм як соціальна проблема та шляхи її подолання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). 37.-41.

В

Вайло, К. (2008) Філософсько-антропологічні проблеми у антивоєнних творах Генріха Белля. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). pp. 135-143.

Вайнола, Р. Х. (2008) Місце проблем технологізації соціальної роботи в змісті професійної підготовки майбутнього соціального педагога. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). pp. 25-31.

Васильєв, В. В. (2008) Професійна орієнтація потенційного кадрового резерву працівників системи соціального захисту населення. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). pp. 31-38.

Васильєв, М. Ю. (2008) Апріорні смисли свободи як вірогідний предмет історії. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (130). pp. 74-80.

Васійчук, О. В. (2008) Соціально-педагогічні аспекти формування здорового способу життя молодших школярів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 42-47.

Ведмедюк, А. Д. (2008) Залучення майбутніх соціальних педагогів до організації фізкультурно-оздоровчої діяльності молоді за місцем проживання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). pp. 38-42.

Вертипорох, О. (2008) Роман Євгена Пашковського "Свято": традиційна і постмодерна семантика буття. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). pp. 92-100.

Висоцька, О. Є. (2008) Роль мультимедійних засобів комунікації у формуванні світогляду сучасної людини. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 130). pp. 48-55.

Возна, З. О. (2008) Духовні, аксіологічні і педагогічні аспекти регіональної культури. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). pp. 38-45.

Возна, Ю. В. (2008) Соціально-педагогічна робота у мікрорайоі школи як пріоритетний напрям роботи соціального педагога. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). pp. 41-44.

Волик, Л. В. (2008) Використання анімаційних програм у професійній діяльності майбутнього педагога. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). pp. 42-47.

Волинець, Ю. (2008) Фольклорний образ Богдана Хмельницького і його рецепція у критичній літературі. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). pp. 157-167.

Волошин, П. М. (2008) Діагностика стану сформованості громадянськості молодших школярів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). pp. 17-20.

Волощук, А. В. (2008) Практика розвитку творчих здібностей школярів у таборах "Юний художник" на Закарпатті в 1970-1980-х роках. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). pp. 3-9.

Вонсович, В. П. (2008) Використання імітаційних технологій і прийомів у навчально-професійній діяльності студентів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). pp. 40-43.

Г

Гаврилюк, М. Н. (2008) Нові дані про орнітофауну Липівського орнітологічного заказника (Черкаська область) в осінній період. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 128). pp. 19-24.

Гаман, П. І. (2008) Методологічні питання механізмів управління природо-користуванням в сучасній науці. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (130). pp. 140-147.

Голиш, Г. М. (2008) Діти і підлітки – жертви нацистського етноциду на територіях райхскомісаріату "Україна” та прифронтової зони (1941–1944 рр.). Вісник Черкаського університету. Серія Історичні науки (№ 133). pp. 154-161. ISSN 2076-5908

Голиш, Г. М. and Голиш, Л. Г. and Пономаренко, М. Ф. (2008) Подорож Златокраєм. Вертикаль, Черкаси.

Гончарук, В. А. (2008) Пошукова народознавча робота викладачів, студентів, учителів у період з початку 20-х років до кінця XX століття. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). pp. 44-47.

Гончарук, В. А. (2008) Підготовка вчителя-словесника до пошуково-дослідницької народознавчої роботи у період з початку 20-х років до кінця ХХ століття. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). pp. 20-24.

Горбатих, В. В. (2008) Арт-терапія в соціалізації дітей дошкільного віку. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 47-50.

Горбатко, Я. О. (2008) Окремі аспекти системи післядипломної освіти медичних працівників. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). pp. 9-15.

Гордієнко, Н. В. and Ізотова, А. Ю. (2008) Соціально-педагогічні засади профілактики деформацій у соціалізації дітей з сімей трудових мігрантів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). pp. 48-51.

Гордієнко, Н. В. and Ізотова., А. Ю. (2008) Соціально-педагогічні засади профілактики деформацій у соціалізації дітей з сімей трудових мігрантів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). pp. 48-51.

Горенко, З. А. and Самоніна, Г. О. and Лук’яненко, І. А. and Весельський, С. П. and Макарчук, М. Ю. (2008) Порівняльна характеристика пігментів в жовчі собак та щурів. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 128). pp. 115-123.

Гоцуляк, В. В. (2008) Б. Д. Крупницький-дитинство, гімназійні роки і творчі стежки наукового життя. Черкащина в контексті історії України : Матеріали Третьої науково-краєзнавчої конференції Черкащини, присвяченої проблемам охорони, збереження та використання історико-культурної спадщини. pp. 329-338.

Гоцуляк, В. В. (2008) Виникнення, становлення і розвиток козакознавства. Вісник Черкаського університету. Серія Історичні науки (№ 133). pp. 21-27. ISSN 2076-5908

Грабовий, А. К. (2008) Розвиток ідей про учнівський хімічний експеримент у вітчизняній педагогіці. Історико-педагогічний альманах (№ 2). pp. 25-31.

Гречуха, Є. В. (2008) Соціально-педагогічні аспекти правового виховання та захисту дітей і молоді в системі соціального виховання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). pp. 47-51.

Гриб, С. Є. and Золотарьов, О. В. (2008) Тест як складова частина інноваційних технологій контролю навчальних досягнень студентів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). pp. 45-50.

Грищенко, О. А. (2008) Роль інновацій в інженерно-педагогічній освіті. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). pp. 47-52.

Грищенко, О. В. and Лизогуб, В. С. and Грищенко, О. О. (2008) Центральна і регіонарна гемодинаміка у людей з різною фізичною підготовленістю та спрямованістю тренувального процесу. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 129). pp. 24-30.

Грищенко, С. В. (2008) Проблеми самовиховання у формуванні особистості. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). pp. 51-56.

Грітченко, А. Г. (2008) Методичні аспекти підготовки вчителя до навчання учнів в системі знань сучасного аграрного виробництва. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). pp. 12-17.

Грітченко, Т. Я. (2008) Теоретичні аспекти проблеми формування стилю педагогічного спілкування вчителя початкової школи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). pp. 17-21.

Гуменюк, Г. М. (2008) Теоретичні основи клубного відпочинку. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). pp. 51-54.

Гуріч, В. О. (2008) Адвокатування дитини як напрям шкільної соціально-педагогічної роботи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). pp. 54-58.

Д

Демиденко, Т. М. (2008) Історичні аспекти розвитку педагогіки сімейного виховання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). pp. 58-62.

Демченко, С. О. (2008) Педагогічна культура і професійні здібності викладача вищого технічного закладу освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 51-54.

Денисюк, І. А. (2008) Творча спадщина Пантелеймона Куліша: педагогічний аспект. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). pp. 24-28.

Денисюк, О. Ю. (2008) Міфологічні формули теми "походження" дітей. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). pp. 15-21.

Деркач, В.В. (2008) Полікультурна освіта і виховання в початкових школах Польщі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). pp. 21-29.

Десятов, Т. М. (2008) Індикатори контрольних рівнів - основа європейської структури кваліфікацій. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). pp. 52-60.

Джолос, С. В. (2008) Етатизм як природне відображення державності. Актуальні проблеми держави і права. pp. 258-262.

Джусь, Г. М. and Бордун, Л. С. (2008) Проблеми виховання у молоді здорового способу життя. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). pp. 51-54.

Добридень, А. В. (2008) Впровадження інформаційних технологій у навчальний процес. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). pp. 54-58.

Добридень, А. В. (2008) Мотиви самоосвітньої діяльності старшокласників. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). pp. 33-37.

Довга, Т. Я. (2008) Морально-етичні взаємини вчителя й учня в аспекті педагогічного світогляду О.А. Захаренка. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). pp. 60-64.

Дудник, Н. В. (2008) Формування сміхової культури студентів-філологів засобами фольклору. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). pp. 29-35.

Дудник, О. К. (2008) Дослідження психофізіологічних станів у спортсменів із різним рівнем адаптації до напруженої м'язової діяльності. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 128). pp. 31-38.

Дєдов, Є. Г. (2008) До питання розробки критеріїв професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до менеджменту соціальної роботи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). pp. 62-67.

Діхтяренко, З. М. (2008) Поняття "виховання", "воля", "наполегливість" у психолого-педагогічній та філософській літературі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). pp. 28-33.

З

Завацька, Л. М. and Рень, Л. В. (2008) Вулична соціальна робота з дітьми: особливості здійснення. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 54-57.

Заверико, Н. В. (2008) Концептуальні підходи до опіки соціальних сиріт в Україні. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). pp. 56-60.

Завіна, В. І. (2008) Формування мотиваційного компоненту пізнавальної компетентності майбутніх вчителів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). pp. 37-42.

Зайцев, М. О. (2008) Становлення смислотворчих принципів європейської парадигми. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 130). pp. 97-104.

Зарва, В. (2008) Своєрідність типу героя-праведника в прозі Ф. Достоєвського, І. Гончара, М. Лєскова. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). pp. 110-115.

Захаренко, О. С. and Захаренко, С. О. (2008) Впровадження ідей О. А. Захаренка щодо родинного виховання в практику роботи шкіл Черкаської області. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). pp. 22-25.

Захаренко, С. О. (2008) Педагогічні погляди і діяльність О.А. Захаренка в контексті виховання в учнів поваги до батьків. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). pp. 64-68.

Заєць, С. С. (2008) Започаткування суспільної опіки дітей-сиріт у Росії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). pp. 58-62.

Земзюліна, Н. І. (2008) Гендерний аналіз основних політико-правових течій ХІХ-початку ХХ ст. Вісник Черкаського університету. Серія Історичні науки (№ 133). pp. 34-40.

Земзюліна, Н. І. (2008) Соціально-правовий статус жінки в радянському селі 1920-х–1930-х рр.: історіографічний огляд. Український селянин : Зб. наук. пр. (№ 11). pp. 62-68.

Зима, і. and Піскорська, Н. and Крижановська, С. (2008) Особливості інтеграції мозкових структур людини під час виконання когнітивних завдань в залежності від часу перебування в стані спокою. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 128). pp. 38-46.

Зобенько, Н. А. (2008) Особливості викладання курсу "Соціальна робота з неповними сім'ями". Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). pp. 67-71.

Зоря, Ю. М. (2008) Проблема організації краєзнавчо-пошукової роботи як засобу виховання патріотичних почуттів старшокласників у педагогічній науці та практиці. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). pp. 42-45.

Зінкевич, Т. С. (2008) Ідеї В'ячеслава Липинського в контексті дискурсу про громадянську релігію. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 130). pp. 130-139.

Й

Йовенко, Л. І. (2008) Стан української родини і родинного виховання у ХХ столітті. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). pp. 41-47.

К

Кавун, Л. (2008) Формалістичні шукання в українській літературі 20-х років ХХ століття. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). p. 18.

Калабська, В. С. (2008) Педагогічна спадщина С. Рудницького у процесі виховної роботи дитячого християнського табору "Маячок". Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). pp. 47-52.

Капля, А. М. (2008) Особистісно-діяльнісна основа соціалізації курсанта вищого навчального закладу МНС України. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). pp. 61-66.

Карапузова, Н. Д. (2008) Інноваційний потенціал середовища як чинник професійної підготовки майбутнього вчителя. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). pp. 68-74.

Карнаух, Л. П. (2008) Дошкільний навчальний заклад як соціальна інституція виховання безпечної поведінки у дітей дошкільного віку. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). pp. 31-35.

Касьян, Т. К. (2008) Порівняльний аналіз писанкарства й батика в історичному й технологічному аспектах. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). pp. 62-66.

Качур, В. П. (2008) Методи ефективної комунікації школи і сім'ї у США. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). pp. 52-57.

Квас, В. М. (2008) Критерії, показники та рівні визначення професійної педагогічної спрямованості майбутніх учителів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). pp. 66-72.

Кирилюк, Є. М. (2008) Економічне оцінювання : навч. посіб. [Teaching Resource]

Клепко, С. Ф. (2008) Чи сприяє система освіти України розвитку демократичної культури? DRAFT (№ 7). pp. 1-24.

Коберник, Г. І. (2008) Формування основ життєвої компетентності молодшого школяра в умовах інтерактивних технологій навчання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). pp. 74-79.

Коваленко, В. (2008) "Жайворонок в блакиті десь сонце вітав; Й так співцем мені стати хотілось..!" (психо-біографічні основи літературної творчості Івана Виргана). Вісник Черкаського університету. Серія Філологічніі науки (№ 138). pp. 60-70.

Коваленко, О. І. (2008) Умови ефективності та методи формування соціально-моральної позиції у старшокласників. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 58-62.

Ковальчук, Л. Г. (2008) Основні теоретико-методологічні засади соціально-педагогічної профілактики торгівлі дітьми. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). pp. 66-71.

Козубовська, І. В. and Товканець, О. В. (2008) Профілактична робота школи з неповнолітніми правопорушниками у Великій Британії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 62-65.

Козюра, О. (2008) Метафоричний зміст роману Дж. Фаулза "Примха". Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). pp. 87-91.

Колбіна, Л. А. (2008) Критерії, показники та характеристика рівнів сформованості соціально-ціннісних орієнтацій у майбутніх учителів початкової школи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). pp. 71-78.

Коломієць, О. Г. (2008) Соціально-педагогічні умови подолання сімейного насильства щодо дітей. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). pp. 71-77.

Коляда, Н. М. (2008) Дитячий рух як середовище соціального виховання: від минулого до сучасності. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). pp. 72-78.

Комар, В. П. (2008) Розвиток науково-теоретичних основ фізичного виховання в російській імперії в другій половині ХІХ століття. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). pp. 79-83.

Комар, О. А. (2008) Навчання викладацьких кадрів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). pp. 35-43.

Комаренко, В. І. and Тєрєхов, А. А. and Воробйова, А. П. and Янчук, П. І. (2008) Дослідження ролі н1-рецепторів у реакціях ворітних судин печінки щурів на гістамін. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 128). pp. 54-58.

Конограй, В. А. (2008) Адвентивна флора Кременчуцького водосховища. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 128). pp. 58-66.

Конончук, А. І. (2008) Соціально-педагогічна робота з батьками наркозалежних підлітків. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). pp. 79-83.

Корецька, М. (2008) Творчість Анатолія Дімарова у літературній критиці 80-х рр. - поч. ХХІ ст. (Жанрова специфіка творів). Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). pp. 70-79.

Корновенко, С. В. (2008) Аграрне законодавство П. Скоропадського у контексті вітчизняного та європейського досвіду вирішення земельного питання (1918-1921 рр.). Український історичний журнал. pp. 72-81.

Корновенко, С. В. (2008) Аграрна політика білогвардійських урядів А. Денікіна, П. Врангеля в українському селі (радянська історіографія 1930–1950-х рр.). Український селянин : збірник наукових праць (№ 11). pp. 138-147.

Коробейніков, Г. В. (2008) Особливості визначення психофізіологічних станів у спортсменів високої кваліфікації. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 128). pp. 67-71.

Королюк, Н. П. (2008) Зміст і результати соціальної роботи центрів соціально-психологічної допомоги: досвід Волинської області. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). pp. 83-87.

Корпач, Н. І. (2008) Зміст діяльності молодіжних організацій в умовах демократії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 85-70.

Косовець, В. І. (2008) Роль соціокультурного середовища села у розвитку соціальної активності молоді. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). pp. 87-94.

Костюкова, О. М. (2008) Матеріали про діяльність громадських об'єднань на Черкащині в 20-30-х роках ХХ ст., як перспективна тематика експозиції обласного краєзнавчого музею. Розвиток музейної справи на Черкащині: до 90-річчя заснування обласного краєзнавчого музею : мат. наук.-практ. конф. 18 червня 2008 року, м. Черкаси. pp. 22-26.

Коцан, І. Я. and Козачук, Н. О. and Журавльов, О. А. (2008) Просторова організація тета-активності кори головного мозку при вербальному креативному мисленні залежно від фактора статі. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 128). pp. 72-77.

Кошова, І. (2008) Стильова спорідненість малої прози Кнута Гамсуна і Михайла Коцюбинського. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). pp. 101-110.

Кравченко, В. І. and Демченко, Ю. С. and Максимович, К. Ю. (2008) Особливості регуляції серцевого ритму під час розумового навантаження у жінок в різні фази менструального циклу. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 128). pp. 78-87.

Кравченко, О. О. (2008) Педагогічна робота Пантелеймона Куліша. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). pp. 45-51.

Кравчук, М. С. (2008) Особливості організаційно-педагогічної роботи О. А. Захаренка у Сахнівській школі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). pp. 57-61.

Кравчук, О. В. (2008) Ефективність підготовки майбутніх учителів до застосування інформаційно-комп'ютерних технологій на уроках природознавства та громадянської освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). pp. 51-54.

Креденець, Н. Д. (2008) Специфіка формування професійної компетентності майбутніх спеціалістів легкої промисловості (концептуальний контекст). Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). pp. 61-69.

Кретов, П. В. (2008) Реальність символічного: символи філософські та візуальні. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 130). pp. 112-117.

Кретова, О. І. (2008) До питання мовного стереотипу та його значення для перекладу. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). pp. 43-47.

Кузьмінський, А. І. (2008) Проблеми гуманітаризації математичної освіти в творчості О. А. Захаренка. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). pp. 48-50.

Кузьмінський, А. І. (2008) Європейська кредитно-трансферна система і міжнародна мобільність студентів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). pp. 84-94.

Кучай, О. В. (2008) Психолого-педагогічні проблеми комп'ютеризації навчання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). pp. 51-54.

Кучай, О. В. (2008) Упровадження нових інформаційних технологій в освіті. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). pp. 55-58.

Кучай, Т. П. (2008) Проблеми екологічної підготовки фахівців у діяльності міжнародних організацій. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). pp. 54-59. ISSN кого

Кучай, Т. П. (2008) Активізація творчого мислення студентів в період педагогічної практики. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). pp. 58-61.

Кучай, Т. П. (2008) Екологічна освіта - глобальна проблема сучасності. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). pp. 69-72.

Кучай, Т. П. (2008) Аналіз українського досвіду підготовки учителів англійської мови до екологічного виховання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). pp. 94-97.

Кучеренко, І. А. (2008) Психолінгвістичні основи вивчення стилістики. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). pp. 73-76.

Л

Лакуста, Т. Д. (2008) Статева соціалізація дитини в умовах сімейного виховання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 70-74.

Ланчевская, А. А. (2008) Гендерные аспекты субъективности, идентичности и идентификации. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (130). pp. 80-88.

Лещенко, І. Т. (2008) Прогресивні ідеї російського досвіду організації дистанційної освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). pp. 59-63.

Лещенко, Н. О. (2008) Проблема професійно-педагогічної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до роботи в умовах полікультурного середовища. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). pp. 78-81.

Лещинський, О. П. (2008) Нові форми неперервної освіти у Великій Британії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 74-77.

Лисенко, О. М. (2008) Фізіологічна реактивність та співвідношення "стимул-реакція" за умов фізичних навантажень різного характеру. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 128). pp. 87-97.

Литвиненко, В. Ю. (2008) Особливості оцінювання учнівських знань при застосуванні базових навчальних концепцій у системі середньої освіти Франції. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). pp. 81-84.

Логвиненко, Т. О. (2008) Проблеми модернізації підготовки соціальних працівників у скандинавських країнах: сучасні тенденції. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). pp. 77-81.

Логвиновська, Т. А. (2008) Соціальні орієнтири студентської молоді на сучасному етапі суспільного розвитку. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). pp. 81-87.

Лохвицька, Л. В. (2008) Актуальні проблеми соціально-педагогічної роботи з вихованнями інтернатних закладів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). pp. 94-98.

Лінєвич, К. А. (2008) Особистісний потенціал дитини, її обдарованість. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). pp. 81-84.

Лінєвич, К. А. (2008) Основні дефініції обдарованості. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). pp. 63-67. ISSN к

Лінєвич, К. А. (2008) Роль артистизму вчителя у ствердженні педагогічної майстерності. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). pp. 61-65.

М

Майборода, Г. Я. and Тютюнник, О. В. (2008) Деякі аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики вживання підлітками психоактивних речовин. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). pp. 99-104.

Макаринська, О. В. (2008) Методичні вказівки до вивчення дисципліни "Міжнародна інвестиційна діяльність" для підготовки студентів за спеціальністю "Міжнародна економіка". [Teaching Resource]

Макаринська, О. В. (2008) Методичні вказівки до вивчення дисципліни "Економічна інтеграція і глобальні проблеми сучасності". [Teaching Resource]

Макаринська, О. В. (2008) Методичні вказівки до вивчення дисципліни "Митне регулювання зовнішньої торгівлі". [Teaching Resource]

Макарчук, В. В. (2008) Формування активної життєвої позиції особистості засобами продуктивної праці у педагогічному досвіді В.О. Сухомлинського. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). pp. 84-90.

Макарчук, В. В. (2008) Організація продуктивної праці учнів у сучасних новаторських школах України. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). pp. 65-69.

Малишевська, І. А. (2008) Становлення основ корекційно-виховної роботи (історичний аспект). Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). pp. 81-85.

Мамчур, Л. І. (2008) Психолінгвістичні чинники формування індивідуального мовлення і комунікативної компетентності учня. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). pp. 91-96.

Манжелій, Н. М. and Ковалевська, Н. В. (2008) Історико-ретроспектиний аналіз становлення інституту домашніх вихователів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). pp. 98-102.

Мануйкін, О. and Таран, Ю. (2008) Сковородинський тип людини у поетичній творчості й епістолярії "Слова, слова, спасіте наші душі" Григорія Білоуса. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). pp. 79-87.

Марченко, О. В. (2008) Релігійна свідомість в умовах глобалізації: тенденції і шляхи розвитку. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (130). pp. 5-14.

Масненко, В. В. (2008) Historia-mentalność-tożsamość. Miejsce i rola historii oraz historyków w życiu narodu polskiego i ukraińskiego w XIX i XX wieku / Praca zbiorowa pod redakcją J.Pisulińskiej, P.Sierżęgi, L.Zaszkilniaka. Wstępem opatrzył J.Maternicki. – Rzeszów, 2008. – 704 s.: рецензія. Вісник Черкаського університету. Серія Історичні науки (№ 133). pp. 220-227. ISSN 2076-5908

Мацкевіч, Ю. Р. (2008) Особливості соціальної активності людей похилого віку. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 77-82.

Мельник, І. М. and Мельник, І. В. (2008) Самостійна робота у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). pp. 103-108.

Мельник, І. М. and Семенюк, М. П. (2008) Система цільового середовища за В. О. Сухомлинським. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). pp. 96-101.

Мельничук, І. М. (2008) Використання тренінгів у формуванні толерантності майбутніх соціальних працівників. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки, 82-88 (№121).

Мельничук, О. В. (2008) Соціально-педагогічна робота з дітьми з особливими потребами в центрах ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). pp. 87-90.

Михайліченко, М. В. (2008) Проблема визначення умов формування громадянської компетентності майбутніх учителів предметів гуманітарного циклу. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). pp. 102-110.

Михайліченко, Ю. В. (2008) Особливості сімейного виховання у Великій Британії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). pp. 90-94.

Москалюк, В. М. (2008) Мова як естетичний космос українства. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 130). pp. 22-32.

Мудрий, Я. С. (2008) Використання інноваційних технологій навчання у процесі збереження репродуктивного здоров’я старшокласників. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). pp. 105-109.

Музика, А. Я. (2008) Творчі здібності і особистість вчителя образотворчого мистецтва. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). pp. 70-74.

Мукомел, С. А. (2008) Педагогічна аксіологія як наука про цінності освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). pp. 108-113.

Мукомел, С. А. (2008) Педагогічна аксіологія в системі гуманітарних наук. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). pp. 98-102.

Мукомел, С. А. and Стромило, А. П. (2008) Дослідження впливу ЗМІ на формування агресивності та насильства дітей різних вікових періодів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). pp. 68-75.

Мінаєва, В. О. and Нінова, Т. С. and Бочарнікова, В. М. (2008) Практичний посібник з якісного та кількісного аналізу. Видавничий відділ ЧНУ імені Богдана Хмельницького, Черкаси.

Міщик, Л. І. and Гладиш, М. О. (2008) Соціально-педагогічна діяльність ВНЗ як умова адаптації студентів з особливими потребами у соціалізації. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). pp. 94-98.

Н

Наконечний, І. В. (2008) Стан і територіальна структура паразитоценозів Північного Причорномор'я в процессі антропогенної трансформації середовища. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 128). pp. 97-103.

Ніколаєску, І. О. (2008) Здоров'язберігаюча функція професійно-особистісного іміджу соціального педагога. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 88-92.

О

Омельяненко, С. В. (2008) Застосування методу проектів у підготовці майбутніх викладачів педагогічних дисциплін. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). pp. 74-79.

Ореховський, В. О. (2008) Правовий стан та внутрішнє становище православної церкви у польсько-литовській державі за часів правління Сигизмунда II Августа (1548-1572 рр.). Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). pp. 85-90.

Оришко, С. П. (2008) Проблема стимулювання соціальної активності старшокласників у процесі туристсько-краєзнавчої діяльності. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 92-96.

Орлов, А. О. (2008) Психологічні особливості студентів і закономірності їх становлення як майбутніх менеджерів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). pp. 90-95.

Осадченко, І. І. (2008) Історія виникнення та розвитку фестивалю педагогічної творчості студентів УДПУ імені Павла Тичини. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). pp. 110-116.

Осадченко, І. І. (2008) Дидактичні вимоги до сучасних засобів стимулювання творчої активності молодших школярів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). pp. 79-84.

Охріменко, О. В. (2008) Формування естетики рухів у процесі фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). pp. 75-79.

Охріменко, О. В. (2008) Формування духовно-моральної культури студентської молоді засобами фізичного виховання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). pp. 84-88.

П

П'янзін, С. Д. (2008) Практика як форма існування цінності. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 130). pp. 88-96.

Павленко, Н. О. (2008) Змістовий компонент підготовки майбутнього вчителя початкових класів до використання інтерактивних педагогічних технологій. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). pp. 79-85.

Павлюк, В. І. (2008) Історіографія українських досліджень розвитку освіти в США. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). pp. 113-116.

Пархомчук, С. М. (2008) Формування досвіду екологічно-грамотної поведінки учнів у соціальному середовищі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). pp. 109-114. ISSN к

Пащенко, Д. І. (2008) Основні суперечності в підготовці майбутніх учителів початкових класів до гуманістичного виховання учнів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). pp. 88-97.

Пащенко, Д. І. (2008) Історія розвитку педагогічної освіти на Уманщині. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). pp. 116-125.

Пащенко, М. І. (2008) Методи інтерактивного навчання у підготовці майбутніх вчителів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). pp. 95-101.

Перфільєва, М. В. (2008) Сім'я як основний фоктор соціалізації дитини з обмежиними можливостями. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). pp. 101-106.

Першко, Г. О. (2008) Професійні особистісні якості соціального педагога як базова умова соціально-педагогічної діяльності. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). pp. 102-105.

Петренко, Ю. О. and Пустовалов, В. О. and Меньших, О. Е. (2008) Критерій оцінки біологічного дозрівання організму дитини. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 128). pp. 103-108.

Петрочко, Ж. В. (2008) Реінтеграція дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, як пріоритет соціально-педагогічного забезпечення їхніх прав. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 96-102.

Петрюк, Петрюк (2008) Соціально-педагогічна допомога дезадаптованим школярам у навчальних закладах Росії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). pp. 106-111.

Печенко, І. П. (2008) Соціально-педагогічна діяльність як умова соціалізації особистості у дошкільному дитинстві. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). pp. 114-119.

Плахотнік, О. В. (2008) Актуальні проблеми професійної підготовки соціальних працівників. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). pp. 119-123.

Побірченко, О. М. (2008) Підготовка майбутніх учителів до застосування нових технологій навчання у початковій сільській школі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). pp. 97-103.

Повідайчик, О. С. (2008) Застосування інформаційних технологій математичної обробки статистичних даних у процесі формування інформаційної культури майбутніх соціальних працівників. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 102-106.

Поліщук, В. (2008) Ще про Віталія Чигирина, його долю і твори. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). pp. 37-54.

Поліщук, В. А. (2008) Співпраця майбутніх соціальних педагогів з дитячими громадськими об'днаннями як різновид соціально-педагогічної діяльності. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 106-110.

Поперечний, П. Г. (2008) Пілатес - новітня програма вправ для студентів ВНЗ з порушеннями у стані здоров'я в період модернізації освіти України. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). pp. 103-105.

Прокопенко, Л. І. and Біда, О. А. (2008) Розвиток продуктивних ідей А. С. Макаренка, В. О. Сухомлинського в творчій спадщині О. А. Захаренка. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). pp. 97-99.

Просалова, В. (2008) Василь Гайворонський: життєві й творчі перипетії. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). pp. 54-60.

Проценко, І. П. (2008) Російська історія як досвід існування маргінальної культури. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 130). pp. 56-68.

Пріма, Р. М. (2008) Професійна мобільність у кваліфікаційній характеристиці педагога. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). pp. 90-97.

Пушонкова, О. А. (2008) Феномен відсутності у мистецтві мінімалізму. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 130). pp. 39-47.

Пічкур, М. О. (2008) Психолого-педагогічні основи класифікації і розвитку художньо-композиційних здібностей студентів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). pp. 85-90.

П’янзін, С. Д. (2008) Практика як форма існування цінності. Вісник Черкаського університету (130). pp. 80-88.

Р

Рабійчук, С. О. (2008) Дозвіллєва діяльність як одна із пріоритетних сфер роботи соціального педагога. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 110-114.

Распопова, С. О. (2008) Проблеми шкільного підручника (з досвіду створення підручників з російської мови для шкіл з українською мовою навчання). Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). pp. 116-119.

Растригіна, А. М. and Дьомін, С. П. (2008) Втілення комп'ютерних технологій в процес підготовки майбутнього фахівця-музиканта. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). pp. 120-123.

Рацул, А. Б. (2008) Педагогічна культура сучасної української сім'ї. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). pp. 114-123.

Рацул, А. В. (2008) Досвід впровадження інформаційних технологій у навчання іноземних мов в середніх загальноосвітніх закладах освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). pp. 123-130.

Рацул, О. А. (2008) Вплив особистості Михайла Драгоманова на формування світогляду та почуття громадянськості у прогресивної української інтелігенції другої половини XIX - початку XX століття. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). pp. 130-135.

Ремезовська, Н. М. (2008) Компетентнісний підхід до формування змісту середньої освіти Англії та Уельсу в європейському контексті. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). pp. 135-140.

Рибалко, А. В. and Кудій, Л. І. and Побиванець, Є. А. (2008) Вплив зеленого світла різного рівня інтенсивності на центральну гемодинаміку та хвильові процеси серцевого ритму. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 128). pp. 109-114.

Рибачук, К. В. (2008) Процес навчання майбутніх учителів на засадах критичної педагогіки та соціал-конструктивізму. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). pp. 123-128.

Ромащенко, Л. І. (2008) Й. Авіжюс і М. Стельмах: типологічні паралелі. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). pp. 126-134.

Різник, Л. М. (2008) Соціально-педагогічна робота з підлітками, схильними до адиктивної поведінки. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 114-118.

С

Садовець, О. В. (2008) Принципи діяльності Асоціації Американських Освітян. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 118-121.

Самоха, А. Р. (2008) Методичні рекомендації для самостійної роботи студентів факультету фізичної культури зі спортивної боротьби та методики викладання. [Teaching Resource]

Сасі, Н. В. (2008) Проблема відповідальності вчителя за екологічну вихованість молодших школярів у педагогічній системі В. О. Сухомлинського. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). pp. 140-144.

Свириденко, О. О. and Дворчук, О. І. (2008) Виховання дитини в шкільному колективі як першочерговий принцип педагогічної системи А. С. Макаренка. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). pp. 100-103.

Семеног, О. М. (2008) Тенденції культуромовної підготовки вчителя в зарубіжній школі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). pp. 128-136.

Семеног, О. М. (2008) Концепт "педагогічне спілкування" в українській літературі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). pp. 125-130.

Семенчук, В. В. (2008) Семантика купальських пісень Уманщини. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). pp. 106-112.

Семенюк, М. П. and Ткачик, Т. В. (2008) Драматизація у професійній підготовці майбутнього педагога. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). pp. 136-141.

Семчук, С. І. (2008) Вплив телебачення та комп'ютерних технологій на формування свідомості дітей дошкільного віку. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). pp. 103-108.

Сива, Ю. В. (2008) Методологічні підходи до означення суті, змісту та основних напрямів полікультурної освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 121-125.

Сивачук, Н. П. (2008) Праця В. О. Сухомлинського "Серце віддаю дітям" у контексті національної культурної семіосфери. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). pp. 131-134.

Сивкова, І. (2008) Гумор і сатира у повісті Івана Нечуя-Левицького "Старосвітські батюшки та матушки". Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). pp. 24-36.

Сидор, І. П. (2008) Формування культури дозвілля студентської молоді України. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 126-129.

Синьоок, Г. (2008) Теоретико-методологічні засади компаративних студій (на прикладі творчих особистостей Леоніда Первомайського й Арсенія Тарковського). Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). pp. 121-126.

Синявська, Л. І. (2008) Українське селянство в умовах політики російського уряду другої половини ХІХ ст. Наука. Релігія. Суспільство, 1 (4). pp. 28-36. ISSN 1728-3671

Сирота, З. М. and Сирота, В. М. (2008) Художньо-естетичний аспект творчого розвитку школярів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). pp. 141-144.

Скорина, Л. (2008) Скарбниця мудрості: особливості вивчення теми „Біблія і українська література” у вищих навчальних закладах. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). pp. 168-182.

Слозанська, Г. І. (2008) Особливості функціонування докторських програм з соціальної роботи в Австралії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 130-133.

Смерчак, Л. І. (2008) Практична робота студентів спеціальності "соціальна педагогіка" з дітьми-інвалідами як чинник формування професійних інтересів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). pp. 124-127.

Совгіра, С. В. (2008) Світоглядний потенціал майбутніх учителів екології. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). pp. 108-117.

Совгіра, С. В. (2008) Методологічні засади формування екологічного світогляду майбутніх учителів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 134-138.

Соколенко, В. Л. and Соколенко, С. В. and Піньковська, Л. О. (2008) Показники лейкоцитарної формули та рівень холестерину у периферичній крові у студентів з вегето-судинною дистонією. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 128). pp. 123-127.

Сокотун, С. І. and Винник, Н. М. (2008) До питань організації навчального процесу з фізичного виховання у спеціальних медичних відділеннях ВНЗ. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). pp. 144-148.

Сорока, М. Я. (2008) Використання прогресивних ідей російського досвіду в модернізації системи професійно-технічної освіти України. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). pp. 134-142.

Спіркіна, О. О. (2008) Особистісно-орієнтований підхід до навчання читанню технічних текстів за спеціальністю іноземною мовою у вищих навчальних закладах. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). pp. 117-122.

Стась, М. І. (2008) Наукові підходи у формуванні творчих здібностей майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). pp. 113-117.

Степанова., Н. М. (2008) Інноваційні підходи до виховання політичної культури старшокласників у позаурочній діяльності. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). pp. 118-121.

Стромило, А. П. (2008) Насильство над дітьми та його наслідки. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 139-142.

Струкова, І. І. (2008) Новий тип керівника загальноосвітнього закладу на етапі змін. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). pp. 122-126.

Струмінська, С. П. (2008) Творіть, дерзайте, диференціюйте... Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). pp. 126-130.

Стрітьєвич, Т. М. (2008) Активні методи навчання у підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 120). pp. 125-130.

Ступаченко, Ю. Б. (2008) Характеристика соціально-педагогічних умов формування емоційної культури неповнолітніх правопорушників на прикладі педагогічної системи А. С. Макаренка. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). pp. 111-118.

Суббота, Ю. В. (2008) Самостійна робота студентів ВНЗ з фізичної культури в контексті Болонського процесу. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). pp. 122-125.

Сундук, Р. В. (2008) Зародження та становлення концепції формування цілісної особистості (кінець ХVIII - середина ХХ ст.). Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). pp. 148-152.

Сургай, О. Г. (2008) Значення туризму в системі шкільного виховання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). pp. 144-148.

Т

Тараненко, О. М. (2008) Аграрна політика П. Скоропадського у висвітленні зарубіжної україністики повоєнного періоду. Український селянин (№ 11). pp. 34-37.

Тарнавська, Л. Д. (2008) До питання соціалізації першокурсників вищого навчального закладу. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). pp. 118-122.

Татушко, О. М. (2008) Про феномен "акме": науково-когцептуальні підходи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). pp. 148-151.

Тира, Ю. (2008) Екзистенційне осмислення гендерних проблем (на матеріалі творчості В. Винниченка та Е. Хемінгуея). Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). pp. 143-146.

Титаренко, О. І. (2008) Соціально-педагогічні ідеї П. Наторпа та їх практичний аналіз педагогами початку ХХ століття. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). pp. 122-125.

Титаренко, О. І. (2008) Кант і Песталоцці у теорії освіти та виховання Пауля Наторпа. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). pp. 130-133.

Тихолоз, В. В. (2008) Гуманістична спрямованість курсу "Історія соціальної педагогіки". Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). pp. 125-130.

Торчинська, Т. А. (2008) Методика вивчення різних класів власних назв на уроках рідної мови в початкових класах. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). pp. 139-144.

Тур, М. Г. (2008) Структура дискурсивної етики. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 130). pp. 14-21.

Тюрдьо, Н. (2008) Еволюція роману і літературно-мистецькі традиції ХХ століття. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки. pp. 12-18.

Тімець, О. В. (2008) Специфічні особливості розвитку професійної компетентності вчителя-географа. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). pp. 142-148.

Тімець, О. В. (2008) Психолого-педагогічні фактори професійного розвитку вчителя географії в системі неперервної освіти: акмеологічний аспект. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). 133.-139.

Тімець, О. В. (2008) Фахова компетентність вчителя географії як основа успішності навчально-виховного процесу. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). pp. 130-134.

Тімець, О. В. (2008) Профорієнтаційна робота в системі функціональних обовязків вчителя географії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). pp. 152-56.

У

Ухов, О. С. (2008) Онтологія естетичного ідеалу як історико-філософська проблема. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 130). pp. 104-111.

Ф

Федека, М. П. (2008) Поняття "виховання", "моральне виховання", "громадянське виховання", "патріотизм", "військово-патріотичне виховання" у психолого-педагогічній та методичній літературі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). pp. 135-139.

Федоренко, М. О. (2008) Михайло Бахтін: життя як вчинок. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 131). pp. 123-129.

Федій, О. А. (2008) Естетотерапія продуктивного педагогічного спілкування та особистісний комфорт дитини. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№122). pp. 130-136.

Феуєрман, В. В. (2008) Теоретичні аспекти проблеми формування потреби високої моральної свідомості молоді. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). pp. 151-157.

Фролова, Л. С. (2008) Теорія і методика гандболу: навч.-метод. посіб. [Teaching Resource]

Філімонова, Н. Б. and Куценко, Т. В. (2008) Вплив типу та кількості стимулів на систему обробки інформації у оперативній пам'яті жінок. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 128). pp. 127-136.

Філіппов, Ю. М. (2008) Тенденції розвитку процесу трудової соціалізації сучасної мооді. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). pp. 127-131.

Фірсова, Л. С. (2008) Естетичне виховання майбутніх соціальних педагогів засобами прикладної творчості. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). pp. 136-142.

Х

Хлистун, І. (2008) Проблема формування комунікативної компетенції майбутніх педагогів початкової школи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). pp. 139-143.

Хлистун, І. Г. (2008) Використання виховного досвіду елітарних родин кінця ХІХ- початку ХХ століття в сучасному навчально-виховному процесі педагогічних університетів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). pp. 143-147.

Хоменко, С. М. and Юхименко, Л. І. and Макаренко, М. В. (2008) Динаміка показників серцевого ритму у школярів молодшого шкільного віку під час виконання розумової роботи. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічніі науки (№ 128). pp. 136-140.

Ц

Циганок, О. О. (2008) З історії походження жанру загадки. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). pp. 148-151.

Циховська, Е. (2008) Концепт сутінків у поезії Леопольда Стаффа та українських митців початку ХХ ст. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). pp. 146-152.

Ч

Чемерис, І. М. (2008) Комунікативно-маніпулятивні технології, прийоми та методи масмедіа (на прикладі британського газетного дискурсу). Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). pp. 157-163.

Ченбай, І. В. (2008) Профілактика алкогольної залежності у дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). pp. 131-136.

Черненко, О. М. and Покалюк, В. М. (2008) Методика вивчення стану здоров'я курсантів в системі "навчальний процес - умови проживання і спосіб життя - медичне забезпечення". Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). pp. 156-159.

Черненко, О. М. and Покалюк, В. М. (2008) Соціальний статус та дотримання санітарних правил в житті курсантів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). pp. 151-157.

Чернишенко, О. І. (2008) Соціокультурна анімація: міжнародний досвід, перспективи впровадження в Україні. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). pp. 136-143.

Черноусова, Н. М. (2008) Формування самоврядувальних дій старшокласників спеціальної школи-інтернату. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). pp. 144-149.

Черноусова, Н. М. (2008) Роль педагога у роботі учнівського самоврядування спеціальної школи-інтернату. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки. pp. 147-153.

Черняк, С. Г. (2008) Освітня діяльність Київського університету крізь призму викладання наук (1834-1837 рр.). Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). pp. 163-167.

Чобітько, М. Г. (2008) Формування професіоналізму майбутнього соціального педагога в процесі особистісно орієнтованої професійної підготовки. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). pp. 143-149.

Чубук, Р. В. (2008) Формування культури особистості студента. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). pp. 150-154.

Ш

Швидка, С. О. (2008) Культурна взаємодія як складова екокультури особистості майбутнього соціального педагога. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). pp. 154-158.

Шевченко, З. В. (2008) Соціальний баланс в контексті поєднання індивідуалістичної та комуністичної складової: соціально-філософський аналіз. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (130). pp. 68-74.

Шевченко, З. В. (2008) Соціальний баланс в контексті поєднання індивідуалістичної та комуністичної складової: соціально-філософський аналіз. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 130). pp. 68-74.

Шевченко, Ю. П. (2008) Розвиток творчості курсантів на заняттях з іноземної мови. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). pp. 149-155.

Шевченко, Ю. П. (2008) Психологічні типи курсантів Вищих навчальних закладів та способи їх самореалізації на заняттях з іноземної мови. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). pp. 153-157.

Шпак, В. П. and Шпак, В. М. (2008) Первинні і вторинні причини порушень поведінки важковиховуваних дітей як проблема реабілітаційної педагогіки. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 142-147.

Штейнбук, Ф. (2008) Тілесно-міметичний метод аналізу літературних творів. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). pp. 5-12.

Штика, Н. О. (2008) Зміст роботи соціального педагога щодо управління волонтерськими ресурсами в неурядових організаціях (НУО). Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). pp. 142-147.

Шульга, Н. В. (2008) Теоретичні засади полікультурної освіти в сучасній педагогічній науці. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). pp. 159-162.

Шульга, С. І. (2008) Навчалися у мудрих. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). pp. 155-157.

Шуляк, С. А. (2008) Флоролексеми на позначення образів духовного світу людини у поетичній мові Євгена Гуцала. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). pp. 157-162.

Шумаєва, С. П. (2008) До питання шляхів активізації навчально-пізнавальної роботи студентів під час вивчення іноземних мов у ВНЗ. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). pp. 162-167.

Ю

Юрків, Я. І. (2008) Проблеми життєдіяльності та виховання розумово відсталої дитини. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 148-153.

Юрчук, С. М. (2008) Формування морально-вольових якостей студентів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). pp. 157-159.

Я

Яворський, А. А. (2008) Педагогічна практика один з основних факторів формування професійної самоорганізації студентів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). pp. 157-161.

Яворський, А. А. (2008) Організація педагогічної практики у вищих навчальних закладах України у 20-80-ті роки ХХ століття. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). pp. 159-165.

Якименко, О. Г. (2008) Формування естетичного світосприйняття у студентської молоді. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). pp. 147-154.

Яковлєва, Н. В. (2008) Соціальна політика України: курс на Європу. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 153-156.

Ярмоленко, Н. (2008) Билина як жанр героїчного епосу Київської Русі. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). pp. 153-157.

Ярмоленко, Н. М. and Ярмоленко, О. Д. (2008) Фольклорна арт-терапія та методика її впровадження. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). pp. 158-162.

Ярмоленко, О. Д. and Ярмоленко, Н. М. (2008) Арт-терапія та можливості її використання у соціальній педагогіці. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (3 122). pp. 154-157.

Яценко, О. Д. (2008) Шляхом деконструкції: стилістична парадигма філософування. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 130). pp. 117-123.

This list was generated on Thu Oct 22 09:08:17 2020 EEST.