Репозитарій ЧНУ

Елементи, в которих рік: 2008

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: І | А | Б | В | Г | Д | З | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Ю | Я
Число елементів: 348.

І

Іващенко, К. В. (2008) Педагогічні погляди С. Т. Шацького на виховання підростаючого покоління. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 35-41.

Іващенко, О. А. (2008) Активізація навчально-пізнавальної діяльності курсантів на заняттях з іноземної мови. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 25-31.

Ілюха, Л. М. (2008) Особливості олфакто-амигдалярного ритму лабораторних тварин за різних функціональних станів. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 128). с. 46-54.

Іщенко, М. П., Бєглов, Б. О. (2008) Проблеми інновацій у методології соціально-філософських досліджень суспільно-політичного життя. Вісник Черкаського університету (130). с. 148-155.

Іщенко, М. П., Бєглов, Б. О. (2008) Проблеми інновацій у методології соціально-філософських досліджень суспільно-політичного життя. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 130). с. 148-155.

А

Авраменко, О. О. (2008) Проблема соціалізації особистості в педагогічній системі Фрідріха Фребеля. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 3-7.

Алексєєва, В. І. (2008) Підвищення професійної компетентності соціального педагога в системі післядипломної освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 3-7.

Алексєєва-Вовк, М. І. (2008) Соціалізація студентів як майбутніх соціальних педагогів засобами культури мовлення. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 3-8.

Андрющенко, Т. К. (2008) Особливості навчання дорослих. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 3-6.

Андрійчук, С. В. (2008) Соціальна адаптація дітей з особливими потребами при переході від навчання у спеціальному дощкільному навчальному закладі до масової школи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 8-11.

Антонець, В. Н., Гармаш, О. І., Винник, Н. М. (2008) Роль спортивних видовищ у заохоченні студентів до занять фізичною культурою і спортом. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 7-10.

Антонюк, В. Г. (2008) Особистісно-орієнтована професійна підготовка майбутнього фахівця на основі модульно-рейтингової технології. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 6-10.

Артюшенко, А. О. (2008) Особистісна рішучість і деякі теоретичні аспекти її формування в учнів ЗОШ засобами фізичної культури. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 10-15.

Артюшенко, П. О. (2008) Формування вольових якостей старшокласників у процесі фізичного виховання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 10-14.

Архипова, С. П. (2008) Підвищення якості соціально-педагогічної освіти у контексті ідеї Болонського процесу. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 15-21.

Архипова, С. П. (2008) Створення та соціальний супровід прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу (на матеріалі Черкаської області). Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (122). с. 11-18.

Астапова-Вязьміна, О. І. (2008) До питання про семіотичну структуру безсюжетних творів. Вісник Черкаського університету (130). с. 32-39.

Астапова-Вязьміна, О. І. (2008) До питання про семіотичну структуру безсюжетних творів. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 130). с. 32-39.

Б

Бабенко, А. Л. (2008) Проблема інтеграції в теорії та практиці підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 9-13.

Багрій, В. Н. (2008) Аналіз труднощів студентів під час проходження практики в соціальних установах. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 18-21.

Бадья, Л. А. (2008) Формування змісту програм земських курсів підвищення кваліфікаційних народних вчителів у другій половині XIX - на початку XX ст. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 13-19.

Базильчук, Л. В. (2008) Проблема організації позакласної роботи в загальноосвітній школі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 6-10.

Байдюк, Н. В. (2008) Соціально-педагогічні умови ефективності виховання гендерної культури молодої особистості. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 21-25.

Балдинюк, О. Д (2008) Взаємодія соціального педагога з дитячими громадськими об'єднаннями: наставник очима дітей. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 21-25.

Бартош, О. П., Шпеник, С. З. (2008) Деякі особливості опіки і соціального захисту неповнолітніх у Великій Британії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 25-28.

Басюк, Т. П. (2008) Соціально-педагогічний потенціал проектної діяльності міжнародних неурядових організацій, які працюють в інтересах дітей. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 15-21.

Баторі-Тарці, З. І., Козубовська, І. В. (2008) Взаємодія соціальних інститутів у захисті прав та інтересів неповнолітніх у Великій Британії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 29-32.

Бевз, О. П. (2008) До питання про підтримку і розвиток обдарованості в освіті США. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 14-17.

Бегас, Л. Д. (2008) Історія вивчення та пошуку нових методів подолання заїкання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 18-22.

Бегас, Л. Д. (2008) Комплексний підхід до подолання заїкання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 19-24.

Безлюдна, Н. В. (2008) Психофізіологічні особливості розвитку дитини молодшого шкільного віку. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 22-26.

Безносюк, О. О., Браун, В. О., Останіна, Н. С. (2008) Соціально-педагогічна робота з учнівською молоддю за місцем проживання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 21-25.

Безпалько, О. В. (2008) Шляхи адаптації та інтеграції в громаду дітей з обмеженими функціональними можливостями. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 32-35.

Береза, В. О. (2008) Критичне та креативне мислення у процесі формування навичок спілкування іноземною мовою. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 7-11.

Богданова, І. М. (2008) Компетентнісна модель підготовки майбутнього соціального педагога. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 31-35.

Богдановская, Н. В., Святодух, А. Н., Маликов, Н. В. (2008) Экспериментальная оценка изменений вазомоторной реактивности и физической подготовленности у девушек 18-22 лет под влиянием интенсивной мышечной работы. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 128). с. 3-7.

Божко, Н. В. (2008) Проблеми підготовки студентів ВНЗ до ефективної організації розумової діяльності учнів на уроках іноземної мови. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 30-37.

Бондар, Г. О. (2008) Педагогічні умови підвищення ефективності формування гуманістичного світогляду майбутніх вчителів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 28-33.

Боєчко, Ф. Ф., Боєчко, Л. О., Чепчуренко, Н. В. (2008) Вивчення антиатерогенної дії вітамінних комплексів "Ревіт" та "Ундевіт". Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 128). с. 8-13.

Бріт, Н. М., Шульга, Н. В. (2008) До питання лінгвістичного статусу англійської мови Шотландії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 33-37.

Бугакова, Л. О. (2008) Етнопедагогічні уявлення українців про сім'ю, рід, родинне виховання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 14-16.

Бугакова, Л. О. (2008) Розвиток здібностей дитини у дошкільному віці. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 37-40.

Буяшенко, В. В. (2008) Громадянське суспільство і соціальна робота: пошук механізмів злагоди. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 35-40.

Біда, О. А., Берладин, О. А., Прокопенко, Л. І. (2008) Інтерактивний урок. Структура та методика проведення. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 26-30.

Біда, О. А., Прокопенко, Л. І. (2008) Підготовка студентів до організації самостійної роботи учнів малокомплектних шкіл на уроках природознавства. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 24-28.

Біда, О. А., Хомич, Л. О., Прокопенко, Л. І. (2008) Наступність при здійсненні екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку та першокласників на міжпредметній основі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 10-14.

Біла, О. О. (2008) Про деякі аспекти допрофесійної соціальної освіти у зарубіжних країнах. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 25-31.

Білоусова, Н. (2008) П. Д. Боборикін та російський натуралізм. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). с. 116-121.

Біскуп, В. С. (2008) Ейджизм як соціальна проблема та шляхи її подолання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). 37.-41.

В

Вайло, К. (2008) Філософсько-антропологічні проблеми у антивоєнних творах Генріха Белля. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). с. 135-143.

Вайнола, Р. Х. (2008) Місце проблем технологізації соціальної роботи в змісті професійної підготовки майбутнього соціального педагога. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 25-31.

Васильєв, В. В. (2008) Професійна орієнтація потенційного кадрового резерву працівників системи соціального захисту населення. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 31-38.

Васильєв, М. Ю. (2008) Апріорні смисли свободи як вірогідний предмет історії. Вісник Черкаського університету (130). с. 74-80.

Васильєв, М. Ю. (2008) Апріорні смисли свободи як вірогідний предмет історії. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 130). с. 74-80.

Васійчук, О. В. (2008) Соціально-педагогічні аспекти формування здорового способу життя молодших школярів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 42-47.

Ведмедюк, А. Д. (2008) Залучення майбутніх соціальних педагогів до організації фізкультурно-оздоровчої діяльності молоді за місцем проживання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 38-42.

Вертипорох, О. (2008) Роман Євгена Пашковського "Свято": традиційна і постмодерна семантика буття. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). с. 92-100.

Висоцька, О. Є. (2008) Роль мультимедійних засобів комунікації у формуванні світогляду сучасної людини. Вісник Черкаського університету (130). с. 48-55.

Висоцька, О. Є. (2008) Роль мультимедійних засобів комунікації у формуванні світогляду сучасної людини. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 130). с. 48-55.

Возна, З. О. (2008) Духовні, аксіологічні і педагогічні аспекти регіональної культури. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 38-45.

Возна, Ю. В. (2008) Соціально-педагогічна робота у мікрорайоі школи як пріоритетний напрям роботи соціального педагога. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 41-44.

Волик, Л. В. (2008) Використання анімаційних програм у професійній діяльності майбутнього педагога. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 42-47.

Волинець, Ю. (2008) Фольклорний образ Богдана Хмельницького і його рецепція у критичній літературі. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). с. 157-167.

Волошин, П. М. (2008) Діагностика стану сформованості громадянськості молодших школярів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 17-20.

Волощук, А. В. (2008) Практика розвитку творчих здібностей школярів у таборах "Юний художник" на Закарпатті в 1970-1980-х роках. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 3-9.

Вонсович, В. П. (2008) Використання імітаційних технологій і прийомів у навчально-професійній діяльності студентів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 40-43.

Г

Гаврилюк, М. Н. (2008) Нові дані про орнітофауну Липівського орнітологічного заказника (Черкаська область) в осінній період. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 128). с. 19-24.

Гаман, П. І. (2008) Методологічні питання механізмів управління природокористуванням в сучасній науці. Вісник Черкаського університету (130). с. 140-147.

Гаман, П. І. (2008) Методологічні питання механізмів управління природокористуванням в сучасній науці. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 130). с. 140-147.

Гончарук, В. А. (2008) Пошукова народознавча робота викладачів, студентів, учителів у період з початку 20-х років до кінця XX століття. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 44-47.

Гончарук, В. А. (2008) Підготовка вчителя-словесника до пошуково-дослідницької народознавчої роботи у період з початку 20-х років до кінця ХХ століття. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 20-24.

Горбатко, Я. О. (2008) Окремі аспекти системи післядипломної освіти медичних працівників. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 9-15.

Гордієнко, Н. В., Ізотова, А. Ю. (2008) Соціально-педагогічні засади профілактики деформацій у соціалізації дітей з сімей трудових мігрантів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 48-51.

Гордієнко, Н. В., Ізотова., А. Ю. (2008) Соціально-педагогічні засади профілактики деформацій у соціалізації дітей з сімей трудових мігрантів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 48-51.

Горенко, З. А., Самоніна, Г. О., Лук’яненко,, І. А., Весельський, С. П., Макарчук, М. Ю. (2008) Порівняльна характеристика пігментів в жовчі собак та щурів. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 128). с. 115-123.

Гоцуляк, В. В. (2008) Б. Д. Крупницький-дитинство, гімназійні роки і творчі стежки наукового життя. Черкащина в контексті історії України : Матеріали Третьої науково-краєзнавчої конференції Черкащини, присвяченої проблемам охорони, збереження та використання історико-культурної спадщини. с. 329-338.

Гречуха, Є. В. (2008) Соціально-педагогічні аспекти правового виховання та захисту дітей і молоді в системі соціального виховання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 47-51.

Гриб, С. Є., Золотарьов, О. В. (2008) Тест як складова частина інноваційних технологій контролю навчальних досягнень студентів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 45-50.

Грищенко, О. А. (2008) Роль інновацій в інженерно-педагогічній освіті. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 47-52.

Грищенко, О. В., Лизогуб, В. С., Грищенко, О. О. (2008) Центральна і регіонарна гемодинаміка у людей з різною фізичною підготовленістю та спрямованістю тренувального процесу. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 129). с. 24-30.

Грищенко, С. В. (2008) Проблеми самовиховання у формуванні особистості. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 51-56.

Грітченко, А. Г. (2008) Методичні аспекти підготовки вчителя до навчання учнів системі знань сучасного аграрного виробництва. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 12-17.

Грітченко, Т. Я. (2008) Теоретичні аспекти проблеми формування стилю педагогічного спілкування вчителя початкової школи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 17-21.

Гуменюк, Г. М. (2008) Теоретичні основи клубного відпочинку. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 51-54.

Гуріч, В. О. (2008) Адвокатування дитини як напрям шкільної соціально-педагогічної роботи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 54-58.

Д

Демиденко, Т. М. (2008) Історичні аспекти розвитку педагогіки сімейного виховання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 58-62.

Демченко, С. О. (2008) Педагогічна культура і професійні здібності викладача вищого технічного закладу освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 51-54.

Денисюк, І. А. (2008) Творча спадщина Пантелеймона Куліша: педагогічний аспект. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 24-28.

Денисюк, О. Ю. (2008) Міфологічні формули теми "походження" дітей. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 15-21.

Деркач, В.В. (2008) Полікультурна освіта і виховання в початкових школах Польщі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 21-29.

Десятов, Т. М. (2008) Індикатори контрольних рівнів - основа європейської структури кваліфікацій. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 52-60.

Джусь, Г. М., Бордун, Л. С. (2008) Проблеми виховання у молоді здорового способу життя. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 51-54.

Добридень, А. В. (2008) Мотиви самоосвітньої діяльності старшокласників. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 33-37.

Довга, Т. Я. (2008) Морально-етичні взаємини вчителя й учня в аспекті педагогічного світогляду О.А. Захаренка. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 60-64.

Дудник, Н. В. (2008) Формування сміхової культури студентів-філологів засобами фольклору. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 29-35.

Дудник, О. К. (2008) Дослідження психофізіологічних станів у спортсменів із різним рівнем адаптації до напруженої м'язової діяльності. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 128). с. 31-38.

Дєдов, Є. Г. (2008) До питання розробки критеріїв професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до менеджменту соціальної роботи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 62-67.

Діхтяренко, З. М. (2008) Поняття "виховання", "воля", "наполегливість" у психолого-педагогічній та філософській літературі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 28-33.

З

Завацька, Л. М., Рень, Л. В. (2008) Вулична соціальна робота з дітьми: особливості здійснення. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 54-57.

Заверико, Н. В. (2008) Концептуальні підходи до опіки соціальних сиріт в Україні. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 56-60.

Заверико, Н. В. (2008) Концептуальні підходи до опіки соціальних сиріт в Україні. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 56-60.

Завіна, В. І. (2008) Формування мотиваційного компоненту пізнавальної компетентності майбутніх вчителів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 37-42.

Зайцев, М. О. (2008) Становлення смислотворчих принципів європейської парадигми. Вісник Черкаського університету (130). с. 97-104.

Зайцев, М. О. (2008) Становлення смислотворчих принципів європейської парадигми. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 130). с. 97-104.

Зарва, В. (2008) Своєрідність типу героя-праведника в прозі Ф. Достоєвського, І Гончара, М. Лєскова. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). с. 110-115.

Захаренко, О. С., Захаренко, С. О. (2008) Впровадження ідей О. А. Захаренка щодо родинного виховання в практику роботи шкіл Черкаської області. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 22-25.

Захаренко, С. О. (2008) Педагогічні погляди і діяльність О.А. Захаренка в контексті виховання в учнів поваги до батьків. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 64-68.

Заєць, С. С. (2008) Започаткування суспільної опіки дітей-сиріт у Росії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 58-62.

Зима, і., Піскорська, Н., Крижановська, С. (2008) Особливості інтеграції мозкових структур людини під час виконання когнітивних завдань в залежності від часу перебування в стані спокою. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 128). с. 38-46.

Зобенько, Н. А. (2008) Особливості викладання курсу "Соціальна робота з неповними сім'ями". Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 67-71.

Зоря, Ю. М. (2008) Проблема організації краєзнавчо-пошукової роботи як засобу виховання патріотичних почуттів старшокласників у педагогічній науці та практиці. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 42-45.

Зінкевич, Т. С. (2008) Ідеї В'ячеслава Липинського в контексті дискурсу про громадянську релігію. Вісник Черкаського університету (130). с. 130-139.

Зінкевич, Т. С. (2008) Ідеї В'ячеслава Липинського в контексті дискурсу про громадянську релігію. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 130). с. 130-139.

Й

Йовенко, Л. І. (2008) Стан української родини і родинного виховання у ХХ столітті. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 41-47.

К

Кавун, Л. (2008) Формалістичні шукання в українській літературі 20-х років ХХ століття. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). с. 18.

Калабська, В. С. (2008) Педагогічна спадщина С. Рудницького у процесі виховної роботи дитячого християнського табору "Маячок". Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 47-52.

Капля, А. М. (2008) Особистісно-діяльнісна основа соціалізації курсанта вищого навчального закладу МНС України. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 61-66.

Карапузова, Н. Д. (2008) Інноваційний потенціал середовища як чинник професійної підготовки майбутнього вчителя. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 68-74.

Карнаух, Л. П. (2008) Дошкільний навчальний заклад як соціальна інституція виховання безпечної поведінки у дітей дошкільного віку. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 31-35.

Касьян, Т. К. (2008) Порівняльний аналіз писанкарства й батика в історичному й технологічному аспектах. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 62-66.

Качур, В. П. (2008) Методи ефективної комунікації школи і сім’ї у США. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 52-57.

Квас, В. М. (2008) Критерії, показники та рівні визначення прфесійної педагогічної спрямованості майбутніх учителів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 66-72.

Клепко, С. Ф. (2008) Чи сприяє система освіти України розвитку демократичної культури? DRAFT (№ 7). с. 1-24.

Коберник, Г. І. (2008) Формування основ життєвої компетентності молодшого школяра в умовах інтерактивних технологій навчання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 74-79.

Коваленко, В. (2008) "Жайворонок в блакиті десь сонце вітав; Й так співцем мені стати хотілось..!" (психо-біографічні основи літературної творчості Івана Виргана). Вісник Черкаського університету. Серія Філологічніі науки (№ 138). с. 60-70.

Коваленко, О. І. (2008) Умови ефективності та методи формування соціально-моральної позиції у старшокласників. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 58-62.

Ковальчук, Л. Г. (2008) Основні теоретико-методологічні засади соціально-педагогічної профілактики торгівлі дітьми. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 66-71.

Козубовська, І. В., Товканець, О. В. (2008) Профілактична робота школи з неповнолітніми правопорушниками у Великій Британії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 62-65.

Козюра, О. (2008) Метафоричний зміст роману Дж. Фаулза "Примха". Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). с. 87-91.

Колбіна, Л. А. (2008) Критерії, показники та характеристика рівнів сформованості соціально-ціннісних орієнтацій у майбутніх учителів початкової школи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 71-78.

Коломієць, О. Г. (2008) Соціально-педагогічні умови подолання сімейного насильства щодо дітей. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 71-77.

Коляда, Н. М. (2008) Дитячий рух як середовище соціального виховання: від минулого до сучасності. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 72-78.

Комар, В. П. (2008) Розвиток науково-теоретичних основ фізичного виховання в російській імперії в другій половині ХІХ століття. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 79-83.

Комар, О. А. (2008) Навчання викладацьких кадрів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 35-43.

Комаренко, В. І., Тєрєхов, А. А., Воробйова, А. П., Янчук, П. І. (2008) Дослідження ролі н1-рецепторів у реакціях ворітних судин печінки щурів на гістамін. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 128). с. 54-58.

Конограй, В. А. (2008) Адвентивна флора Кременчуцького водосховища. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 128). с. 58-66.

Конончук, А. І. (2008) Соціально-педагогічна робота з батьками наркозалежних підлітків. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 79-83.

Корецька, М. (2008) Творчість Анатолія Дімарова у літературній критиці 80-х рр. - поч. ХХІ ст. (Жанрова специфіка творів). Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). с. 70-79.

Коробейніков, Г. В. (2008) Особливості визначення психофізіологічних станів у спортсменів високої кваліфікації. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 128). с. 67-71.

Королюк, Н. П. (2008) Зміст і результати соціальної роботи центріва соціально-психологічної допомоги: досвід Волинської області. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 83-87.

Корпач, Н. І. (2008) Зміст діяльності молодіжних організацій в умовах демократії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 85-70.

Косовець, В. І. (2008) Роль соціокультурного середовища села у розвитку соціальної активності молоді. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 87-94.

Костюкова, О. М. (2008) Матеріали про діяльність громадських об'єднань на Черкащині в 20-30-х роках ХХ ст., як перспективна тематика експозиції обласного краєзнавчого музею. Розвиток музейної справи на Черкащині: до 90-річчя заснування обласного краєзнавчого музею : мат. наук.-практ. конф. 18 червня 2008 року, м. Черкаси. с. 22-26.

Коцан, І. Я., Козачук, Н. О., Журавльов, О. А. (2008) Просторова організація тета-активності кори головного мозку при вербальному креативному мисленні залежно від фактора статі. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 128). с. 72-77.

Кошова, І. (2008) Стильова спорідненість малої прози Кнута Гамсуна і Михайла Коцюбинського. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). с. 101-110.

Кравченко, В. І., Демченко, Ю. С., Максимович, К. Ю. (2008) Особливості регуляції серцевого ритму під час розумового навантаження у жінок в різні фази менструального циклу. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 128). с. 78-87.

Кравченко, О. О. (2008) Педагогічна робота Пантелеймона Куліша. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 45-51.

Кравчук, М. С. (2008) Особливості організаційно-педагогічної роботи О. А. Захаренка у Сахнівській школі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 57-61.

Кравчук, О. В. (2008) Ефективність підготовки майбутніх учителів до застосування інформаційно-комп'ютерних технологій на уроках природознавства та громадянської освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 51-54.

Креденець, Н. Д. (2008) Специфіка формування професійної компетентності майбутніх спеціалістів легкої промисловості (концептуальний контекст). Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 61-69.

Кретов, П. В. (2008) Реальність символічного: символи філософські та візуальні. Вісник Черкаського університету (130). с. 112-117.

Кретов, П. В. (2008) Реальність символічного: символи філософські та візуальні. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 130). с. 112-117.

Кретова, О. І. (2008) До питання мовного стереотипу та його значення для перекладу. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 43-47.

Кузьмінський, А. І. (2008) Проблеми гуманітаризації математичної освіти в творчості О. А. Захаренка. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 48-50.

Кузьмінський, А. І. (2008) Європейська кредитно-трансферна система і міжнародна мобільність студентів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 84-94.

Кучай, О. В. (2008) Психолого-педагогічні проблеми комп'ютеризації навчання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 51-54.

Кучай, О. В. (2008) Упровадження нових інформаційних технологій в освіті. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 55-58.

Кучай, Т. П. (2008) Проблеми екологічної підготовки фахівців у діяльності міжнародних організацій. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 54-59. ISSN кого

Кучай, Т. П. (2008) Активізація творчого мислення студентів в період педагогічної практики. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 58-61.

Кучай, Т. П. (2008) Аналіз українського досвіду підготовки учителів англійської мови до екологічного виховання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 94-97.

Кучай, Т. П. (2008) Екологічна освіта - глобальна проблема сучасності. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 69-72.

Кучеренко, І. А. (2008) Психолінгвістичні основи вивчення стилістики. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 73-76.

Л

Лакуста, Т. Д. (2008) Статева соціалізація дитини в умовах сімейного виховання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 70-74.

Ланчевская, А. А. (2008) Гендерные аспекты субъективности, идентичности и идентификации. Вісник Черкаського університету (130). с. 80-88.

Ланчевская, А. А. (2008) Гендерные аспекты субъективности, идентичности и идентификации. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 130). с. 80-88.

Лещенко, І. Т. (2008) Прогресивні ідеї російського досвіду організації дистанційної освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 59-63.

Лещенко, Н. О. (2008) Проблема професійно-педагогічної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до роботи в умовах полікультурного середовища. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 78-81.

Лещинський, О. П. (2008) Нові форми неперервної освіти у Великій Британії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 74-77.

Лисенко, О. М. (2008) Фізіологічна реактивність та співвідношення "стимул-реакція" за умов фізичних навантажень різного характеру. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 128). с. 87-97.

Литвиненко, В. Ю. (2008) Особливості оцінювання учнівських знань при застосуванні базових навчальних концепцій у системі середньої освіти Франції. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 81-84.

Логвиненко, Т. О. (2008) Проблеми модернізації підготовки соціальних працівників у скандинавських країнах: сучасні тенденції. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 77-81.

Логвиновська, Т. А. (2008) Соціальні орієнтири студентської молоді на сучасному етапі суспільного розвитку. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 81-87.

Лохвицька, Л. В. (2008) Актуальні проблеми соціально-педагогічної роботи з вихованнями інтернатних закладів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 94-98.

Лінєвич, К. А. (2008) Основні дефініції обдарованості. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 63-67. ISSN к

Лінєвич, К. А. (2008) Роль артистизму вчителя у ствердженні педагогічної майстерності. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 61-65.

Лінєвич, К. А. (2008) Особистісний потенціал дитини, її обдарованість. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 81-84.

М

Майборода, Г. Я., Тютюнник, О. В. (2008) Деякі аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики вживання підлітками психоактивних речовин. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 99-104.

Макаринська, О. В. (2008) Методичні вказівки до вивчення дисципліни "Міжнародна інвестиційна діяльність" для підготовки студентів за спеційльністю "Міжнародна економіка". [Навчальний матеріал]

Макаринська, О. В. (2008) Методичні вказівки до вивчення дисципліни "Економічна інтеграція і глобальні проблеми сучасності". [Навчальний матеріал]

Макаринська, О. В. (2008) Методичні вказівки до вивчення дисципліни "Митне регулювання зовнішньої торгівлі". [Навчальний матеріал]

Макарчук, В. В. (2008) Організація продуктивної праці учнів у сучасних новаторських школах України. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 65-69.

Макарчук, В. В. (2008) Формування активної життєвої позиції особистості засобами продуктивної праці у педагогічному досвідІ В.О. Сухомлинського. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 84-90.

Малишевська, І. А. (2008) Становлення основ корекційно-виховної роботи (історичний аспект). Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 81-85.

Мамчур, Л. І. (2008) Психолінгвістичні чинники формування індивідуального мовлення і комунікативної компетентності учня. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 91-96.

Манжелій, Н. М., Ковалевська, Н. В. (2008) Історико-ретроспектиний аналіз становлення інституту домашніх вихователів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 98-102.

Мануйкін, О., Таран, Ю. (2008) Сковородинський тип людини у поетичній творчості й епістолярії "Слова, слова, спасіте наші душі" Григорія Білоуса. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). с. 79-87.

Марченко, О. В. (2008) Релігійна свідомість в умовах глобалізації: тенденції і шляхи розвитку. Вісник Черкаського університету (130). с. 5-14.

Марченко, О. В. (2008) Релігійна свідомість в умовах глобалізації: тенденції і шляхи розвитку. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 130). с. 5-14.

Мацкевіч, Ю. Р. (2008) Особливості соціальної активності людей похилого віку. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 77-82.

Мельник, І. М., Мельник, І. В. (2008) Самостійна робота у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 103-108.

Мельник, І. М., Семенюк, М. П. (2008) Система цільового середовища за В. О. Сухомлинським. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 96-101.

Мельничук, І. М. (2008) Використання тренінгів у формуванні толерантності майбутніх соціальних працівників. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки, 82-88 (№121).

Мельничук, О. В. (2008) Соціально-педагогічна робота з дітьми з особливими потребами в центрах ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 87-90.

Михайліченко, М. В. (2008) Проблема визначення умов формування громадянської компетентності майбутніх учителів предметів гуманітарного циклу. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 102-110.

Михайліченко, Ю. В. (2008) Особливості сімейного виховання у Великій Британії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 90-94.

Москалюк, В. М. (2008) Мова як естетичний космос українства. Вісник Черкаського університету (130). с. 22-32.

Москалюк, В. М. (2008) Мова як естетичний космос українства. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 130). с. 22-32.

Мудрий, Я. С. (2008) Використання інноваційних технологій навчання у процесі збереження репродуктивного здоров’я старшокласників. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 105-109.

Музика, А. Я. (2008) Творчі здібності і особистість вчителя образотворчого мистецтва. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 70-74.

Мукомел, С. А. (2008) Педагогічна аксіологія як наука про цінності освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 108-113.

Мукомел, С. А. (2008) Педагогічна аксіологія в системі гуманітарних наук. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 98-102.

Мукомел, С. А., Стромило, А. П. (2008) Дослідження впливу ЗМІ на формування агресивності та насильства дітей різних вікових періодів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 68-75.

Мінаєва, В. О., Нінова, Т. С., Бочарнікова, В. М. (2008) Практичний посібник з якісного та кількісного аналізу. Видавничий відділ ЧНУ імені Богдана Хмельницького, Черкаси.

Міщик, Л. І., Гладиш, М. О. (2008) Соціально-педагогічна діяльність ВНЗ як умова адаптації студентів з особливими потребами у соціалізації. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 94-98.

Н

Наконечний, І. В. (2008) Стан і територіальна структура паразитоценозів північного причорноморя в процессі антропогенної трансформації середовища. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 128). с. 97-103.

Ніколаєску, І. О. (2008) Здоров'язберігаюча функція професійно-особистісного іміджу соціального педагога. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 88-92.

О

Омельяненко, С. В. (2008) Застосування методу проектів у підготовці майбутніх викладачів педагогічних дисциплін. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 74-79.

Ореховський, В. О. (2008) Правовий стан та внутрішнє становище православної церкви у польсько-литовській державі за часів правління Сигизмунда II Августа (1548-1572 рр.). Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 85-90.

Оришко, С. П. (2008) Проблема стимулювання соціальної активності старшокласників у процесі туристсько-краєзнавчої діяльності. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 92-96.

Орлов, А. О. (2008) Психологічні особливості студентів і закономірності їх становлення як майбутніх менеджерів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 90-95.

Осадченко, І. І. (2008) Дидактичні вимоги до сучасних засобів стимулювання творчої активності молодших школярів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 79-84.

Осадченко, І. І. (2008) Історія виникнення та розвитку фестивалю педагогічної творчості студентів УДПУ імені Павла Тичини. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 110-116.

Охріменко, О. В. (2008) Формування естетики рухів у процесі фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 75-79.

Охріменко, О. В. (2008) Формування духовно-моральної культури студентської молоді засобами фізичного виховання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 84-88.

П

П'янзін, С. Д. (2008) Практика як форма існування цінності. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 130). с. 88-96.

Павленко, Н. О. (2008) Змістовий компонент підготовки майбутнього вчителя початкових класів до використання інтерактивних педагогічних технологій. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 79-85.

Павлюк, В. І. (2008) Історіографія українських досліджень розвитку освіти в США. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 113-116.

Пархомчук, С. М. (2008) Формування досвіду екологічно-грамотної поведінки учнів у соціальному середовищі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 109-114. ISSN к

Пащенко, Д. І. (2008) Основні суперечності в підготовці майбутніх учителів початкових класів до гуманістичного виховання учнів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 88-97.

Пащенко, Д. І. (2008) Історія розвитку педагогічної освіти на Уманщині. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 116-125.

Пащенко, М. І. (2008) Методи інтерактивного навчання у підготовці майбутніх вчителів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 95-101.

Перфільєва, М. В. (2008) Сім'я як основний фоктор соціалізації дитини з обмежиними можливостями. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 101-106.

Першко, Г. О. (2008) Професійні особистісні якості соціального педагога як базова умова соціально-педагогічної діяльності. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 102-105.

Петренко, Ю. О., Пустовалов, В. О., Меньших, О. Е. (2008) Критерій оцінки біологічного дозрівання організму дитини. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 128). с. 103-108.

Петрочко, Ж. В. (2008) Реінтеграція дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, як пріоритет соціально-педагогічного забезпечення їхніх прав. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 96-102.

Петрюк, Петрюк (2008) Соціально-педагогічна допомога дезадаптованим школярам у навчальних закладах Росії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 106-111.

Печенко, І. П. (2008) Соціально-педагогічна діяльність як умова соціалізації особистості у дощкільному дитинстві. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 114-119.

Плахотнік, О. В. (2008) Актуальні проблеми професійної підготовки соціальних працівників. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 119-123.

Побірченко, О. М. (2008) Підготовка майбутніх учителів до застосування нових технологій навчання у початковій сільській школі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 97-103.

Повідайчик, О. С. (2008) Застосування інформаційних технологій математичної обробки статистичних даних у процесі формування інформаційної культури майбутніх соціальних працівників. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 102-106.

Поліщук, В. (2008) Ще про Віталія Чигирина, його долю і твори. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). с. 37-54.

Поліщук, В. А. (2008) Співпраця майбутніх соціальних педагогів з дитячими громадськими об'днаннями як різновид соціально-педагогічної діяльності. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 106-110.

Поперечний, П. Г. (2008) Пілатес - новітня програма вправ для студентів ВНЗ з порушеннями у стані здоров'я в період модернізації освіти України. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 103-105.

Прокопенко, Л. І., Біда, О. А. (2008) Розвиток продуктивних ідей А. С. Макаренка, В. О. Сухомлинського в творчій спадщині О. А. Захаренка. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 97-99.

Просалова, В. (2008) Василь Гайворонський: життєві й творчі перипетії. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). с. 54-60.

Проценко, І. П. (2008) Російська історія як досвід існування маргінальної культури. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 130). с. 56-68.

Пріма, Р. М. (2008) Професійна мобільність у кваліфікаційній характеристиці педагога. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 90-97.

Пушонкова, О. А. (2008) Феномен відсутності у мистецтві мінімалізму. Вісник Черкаського університету. с. 39-47.

Пушонкова, О. А. (2008) Феномен відсутності у мистецтві мінімалізму. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 130). с. 39-47.

Пічкур, М. О. (2008) Психолого-педагогічні основи класифікації і розвитку художньо-композиційних здібностей студентів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 85-90.

П’янзін, С. Д. (2008) Практика як форма існування цінності. Вісник Черкаського університету (130). с. 80-88.

Р

Рабійчук, С. О. (2008) Дозвіллєва діяльність як одна із пріоритетних сфер роботи соціального педагога. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 110-114.

Распопова, С. О. (2008) Проблеми шкільного підручника (з досвіду створення підручників з російської мови для шкіл з українською мовою навчання). Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 116-119.

Растригіна, А. М., Дьомін, С. П. (2008) Втілення комп'ютерних технологій в процес підготовки майбутнього фахівця-музиканта. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 120-123.

Рацул, А. Б. (2008) Педагогічна культура сучасної української сім'ї. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 114-123.

Рацул, А. В. (2008) Досвід впровадження інформаційних технологій у навчання іноземних мов в середніх загальноосвітніх закладах освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 123-130.

Рацул, О. А. (2008) Вплив особистості Михайла Драгоманова на формування світогляду та почуття громадянськості у прогресивної української інтелігенції другої половини XIX - початку XX століття. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 130-135.

Ремезовська, Н. М. (2008) Компетентнісний підхід до формування змісту середньої освіти Англії та Уельсу в європейському контексті. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 135-140.

Рибалко, А. В., Кудій, Л. І., Побиванець, Є. А. (2008) Вплив зеленого світла різного рівня інтенсивності на центральну гемодинаміку та хвильові процеси серцевого ритму. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 128). с. 109-114.

Рибачук, К. В. (2008) Процес навчання майбутніх учителів на засадах критичної педагогіки та соціал-конструктивізму. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 123-128.

Ромащенко, Л. (2008) Й. Авіжюс і М. Стельмах: типологічні паралелі. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). с. 126-134.

Різник, Л. М. (2008) Соціально-педагогічна робота з підлітками, схильними до адиктивної поведінки. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 114-118.

С

Садовець, О. В. (2008) Принципи діяльності Асоціації Американських Освітян. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 118-121.

Самоха, А. Р. (2008) Методичні рекомендації для самостійної роботи студентів факультету фізичної культури зі спортивної боротьби та методики викладання. [Навчальний матеріал]

Сасі, Н. В. (2008) Проблема відповідальності вчителя за екологічну вихованість молодших школярів у педагогічній системі В. О. Сухомлинського. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 140-144.

Свириденко, О. О., Дворчук, О. І. (2008) Виховання дитини в шкільному колективі як першочерговий принцип педагогічної системи А. С. Макаренка. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 100-103.

Семеног, О. М. (2008) Тенденції культуромовної підготовки вчителя в зарубіжній школі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 128-136.

Семеног, О. М. (2008) Концепт "педагогічне спілкування" в українській літературі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 125-130.

Семенчук, В. В. (2008) Семантика купальських пісень Уманщини. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 106-112.

Семенюк, М. П., Ткачик, Т. В. (2008) Драматизація у професійній підготовці майбутнього педагога. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 136-141.

Семчук, С. І. (2008) Вплив телебачення та комп'ютерних технологій на формування свідомості дітей дошкільного віку. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 103-108.

Сива, Ю. В. (2008) Методологічні підходи до означення суті, змісту та основних напрямів полікультурної освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 121-125.

Сивачук, Н. П. (2008) Праця В. О. Сухомлинського "Серце віддаю дітям" у контексті національної культурної семіосфери. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 131-134.

Сивкова, І. (2008) Гумор і сатира у повісті Івана Нечуя-Левицького "Старосвітські батюшки та матушки". Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). с. 24-36.

Сидор, І. П. (2008) Формування культури дозвілля студентської молоді України. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 126-129.

Синьоок, Г. (2008) Теоретико-методологічні засади компаративних студій (на прикладі творчих особистостей Леоніда Первомайського й Арсенія Тарковського). Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). с. 121-126.

Синявська, Л. І. (2008) Українське селянство в умовах політики російського уряду другої половини ХІХ ст. Наука. Релігія. Суспільство, 1 (4). с. 28-36. ISSN 1728-3671

Сирота, З. М., Сирота, В. М. (2008) Художньо-естетичний аспект творчого розвитку школярів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 141-144.

Скорина, Л. (2008) Скарбниця мудрості: особливості вивчення теми „Біблія і українська література” у вищих навчальних закладах. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). с. 168-182.

Слозанська, Г. І. (2008) Особливості функціонування докторських програм з соціальної роботи в Австралії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 130-133.

Смерчак, Л. І. (2008) Практична робота студентів спеціальності "соціальна педагогіка" з дітьми-інвалідами як чинник формуання професійних інтересів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 124-127.

Совгіра, С. В. (2008) Світоглядний потенціал майбутніх учителів екології. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 108-117.

Совгіра, С. В. (2008) Методологічні засади формування екологічного світогляду майбутніх учителів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 134-138.

Соколенко, В. Л., Соколенко, С. В., Піньковська, Л. О. (2008) Показники лейкоцитарної формули та рівень холестерину у периферичній крові у студентів з вегето-судинною дистонією. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 128). с. 123-127.

Сокотун, С. І., Винник, Н. М. (2008) До питань організації навчального процесу з фізичного виховання у спеціальних медичних відділеннях ВНЗ. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 144-148.

Сорока, М. Я. (2008) Використання прогресивних ідей російського досвіду в модернізації системи професійно-технічної освіти України. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 134-142.

Спіркіна, О. О. (2008) Особистісно-орієнтований підхід до навчання читанню технічних текстів за спеціальністю іноземною мовою у вищих навчальних закладах. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 117-122.

Стась, М. І. (2008) Наукові підходи у формуванні творчих здібностей майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 113-117.

Степанова., Н. М. (2008) Інноваційні підходи до виховання політичної культури старшокласників у позаурочній діяльності. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 118-121.

Стромило, А. П. (2008) Насильство над дітьми та його наслідки. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 139-142.

Струкова, І. І. (2008) Новий тип керівника загальноосвітнього закладу на етапі змін. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 122-126.

Струмінська, С. П. (2008) Творіть, дерзайте, диференціюйте... Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 126-130.

Стрітьєвич, Т. М. (2008) Активні методи навчання у підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 120). с. 125-130.

Ступаченко, Ю. Б. (2008) Характеристика соціально-педагогічних умов формування емоційної культури неповнолітніх правопорушників на прикладі педагогічної системи А. С. Макаренка. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 111-118.

Суббота, Ю. В. (2008) Самостійна робота студентів ВНЗ з фізичної культури в контексті Болонського процесу. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 122-125.

Сундук, Р. В. (2008) Зародження та становлення концепції формування цілісної особистості (кінець ХVIII - середина ХХ ст.). Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 148-152.

Сургай, О. Г. (2008) Значення туризму в системі шкільного виховання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 144-148.

Т

Тарнавська, Л. Д. (2008) До питання соціалізації першокурсників вищого навчального закладу. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 118-122.

Татушко, О. М. (2008) Про феномен "акме": науково-когцептуальні підходи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 148-151.

Тира, Ю. (2008) Екзистенційне осмислення гендерних проблем (на матеріалі творчості В. Винниченка та Е. Хемінгуея). Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). с. 143-146.

Титаренко, О. І. (2008) Кант і Песталоцці у теорії освіти та виховання Пауля Наторпа. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 130-133.

Титаренко, О. І. (2008) Соціально-педагогічні ідеї П. Наторпа та їх практичний аналіз педагогами початку ХХ століття. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 122-125.

Тихолоз, В. В. (2008) Гуманістична спрямованість курсу "Історія соціальної педагогіки". Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 125-130.

Торчинська, Т. А. (2008) Методика вивчення різних класів власних назв на уроках рідної мови в початкових класах. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 139-144.

Тур, М. Г. (2008) Структура дискурсивної етики. Вісник Черкаського університету (130). с. 14-21.

Тур, М. Г. (2008) Структура дискурсивної етики. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 130). с. 14-21.

Тюрдьо, Н. (2008) Еволюція роману і літературно-мистецькі традиції ХХ століття. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки. с. 12-18.

Тімець, О. В. (2008) Психолого-педагогічні фактори професійного розвитку вчителя географії в системі неперервної освіти: акмеологічний аспект. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). 133.-139.

Тімець, О. В. (2008) Фахова компетентність вчителя географії як основа успішності навчально-виховного процесу. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 130-134.

Тімець, О. В. (2008) Профорієнтаційна робота в системі функціональних обовязків вчителя географії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 152-56.

Тімець, О. В. (2008) Специфічні особливості розвитку професійної компетентності вчителя-географа. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 142-148.

У

Ухов, О. С. (2008) Онтологія естетичного ідеалу як історико-філософська проблема. Вісник Черкаського університету (130). с. 104-111.

Ухов, О. С. (2008) Онтологія естетичного ідеалу як історико-філософська проблема. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 130). с. 104-111.

Ф

Федека, М. П. (2008) Поняття "Виховання", "моральне виховання", "громадянське виховання", "патріотизм", "військово-патріотичне виховання" у психолого-педагогічній та методичній літературі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 135-139.

Федоренко, М. О. (2008) Михайло Бахтін: життя як вчинок. Вісник Черкаського університету (130). с. 123-129.

Федоренко, М. О. (2008) Михайло Бахтін: життя як вчинок. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 131). с. 123-129.

Федій, О. А. (2008) Естетотерапія продуктивного педагогічного спілкування та особистісний комфорт дитини. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№122). с. 130-136.

Феуєрман, В. В. (2008) Теоретичні аспекти проблеми формування потреби високої моральної свідомості молоді. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 151-157.

Фролова, Л. С. (2008) Теорія і методика гандболу: навч.-метод. посіб. [Навчальний матеріал]

Філімонова, Н. Б., Куценко, Т. В. (2008) Вплив типу та кількості стимулів на систему обробки інформації у оперативній пам'яті жінок. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 128). с. 127-136.

Філіппов, Ю. М. (2008) Тенденції розвитку процесу трудової соціалізації сучасної мооді. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 127-131.

Фірсова, Л. С. (2008) Естетичне виховання майбутніх соціальних педагогів засобами прикладної творчості. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 136-142.

Х

Хлистун, І. (2008) Проблема формування комунікативної компетенції майбутніх педагогів початкової школи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 139-143.

Хлистун, І. Г. (2008) Використання виховного досвіду елітарних родин кінця ХІХ- початку ХХ століття в сучасному навчально-виховному процесі педагогічних університетів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 143-147.

Хоменко, С. М., Юхименко, Л. І., Макаренко, М. В. (2008) Динаміка показників серцевого ритму у школярів молодшого шкільного віку під час виконання розумової роботи. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічніі науки (№ 128). с. 136-140.

Ц

Циганок, О. О. (2008) З історії походження жанру загадки. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 148-151.

Циховська, Е. (2008) Концепт сутінків у поезії Леопольда Стаффа та українських митців початку ХХ ст. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). с. 146-152.

Ч

Чемерис, І. М. (2008) Комунікативно-маніпулятивні технології, прийоми та методи масмедіа (на прикладі британського газетного дискурсу). Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 157-163.

Ченбай, І. В. (2008) Профілактика алкогольної залежності у дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 131-136.

Черненко, О. М., Покалюк, В. М. (2008) Методика вивчення стану здоров'я курсантів в системі "навчальний процес - умови проживання і спосіб життя - медичне забезпечення". Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 156-159.

Черненко, О. М., Покалюк, В. М. (2008) Соціальний статус та дотримання санітарних правил в житті курсантів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 151-157.

Чернишенко, О. І. (2008) Соціокультурна анімація: міжнародний досвід, перспективи впровадження в Україні. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 136-143.

Черноусова, Н. М. (2008) Формування самоврядувальних дій старшокласників спеціальної школи-інтернату. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 144-149.

Черноусова, Н. М. (2008) Роль педагога у роботі учнівського самоврядування спеціальної школи-інтернату. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки. с. 147-153.

Черняк, С. Г. (2008) Освітня діяльність Київського університету крізь призму викладання наук (1834-1837 рр.). Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 163-167.

Чобітько, М. Г. (2008) Формування професіоналізму майбутнього соціального педагога в процесі особистісно орієнтованої професійної підготовки. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 143-149.

Чубук, Р. В. (2008) Формування культури особистості студента. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 150-154.

Ш

Швидка, С. О. (2008) Культурна взаємодія як складова екокультури особистості майбутнього соціального педагога. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 154-158.

Шевченко, З. В. (2008) Соціальний баланс в контексті поєднання індивідуалістичної та комуністичної складової: соціально-філософський аналіз. Вісник Черкаського університету (130). с. 68-74.

Шевченко, З. В. (2008) Соціальний баланс в контексті поєднання індивідуалістичної та комуністичної складової: соціально-філософський аналіз. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 130). с. 68-74.

Шевченко, Ю. П. (2008) Розвиток творчості курсантів на заняттях з іноземної мови. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 149-155.

Шевченко, Ю. П. (2008) Психологічні типи курсантів Вищих навчальних закладів та способи їх самореалізації на заняттях з іноземної мови. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 153-157.

Шпак, В. П., Шпак, В. М. (2008) Первинні і вторинні причини порушень поведінки важковиховуваних дітей як проблема реабілітаційної педагогіки. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 142-147.

Штейнбук, Ф. (2008) Тілесно-міметичний метод аналізу літературних творів. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 138). с. 5-12.

Штика, Н. О. (2008) Зміст роботи соціального педагога щодо управління волонтерськими ресурсами в неурядових організаціях (НУО). Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 142-147.

Шульга, С. І. (2008) Навчалися у мудрих. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 155-157.

Шуляк, С. А. (2008) Флоролексеми на позначення образів духовного світу людини у поетичній мові Євгена Гуцала. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 157-162.

Шумаєва, С. П. (2008) До питання шляхів активізації навчально-пізнавальної роботи студентів під час вивчення іноземних мов у ВНЗ. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 162-167.

Ю

Юрків, Я. І. (2008) Проблеми життєдіяльності та виховання розумово відсталої дитини. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 148-153.

Юрчук, С. М. (2008) Формування морально-вольових якостей студентів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 157-159.

Я

Яворський, А. А. (2008) Педагогічна практика один з основних факторів формування професійної самоорганізації студентів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 157-161.

Яворський, А. А. (2008) Організація педагогічної практики у вищих навчальних закладах України у 20-80-ті роки ХХ століття. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 159-165.

Якименко, О. Г. (2008) Формування естетичного світосприйняття у студентської молоді. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 147-154.

Яковлєва, Н. В. (2008) Соціальна політика України: курс на Європу. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 153-156.

Ярмоленко, Н. М., Ярмоленко, О. Д. (2008) Фольклорна арт-терапія та методика її впровадження. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 158-162.

Ярмоленко, О. Д., Ярмоленко, Н. М. (2008) Арт-терапія та можливості її використання у соціальній педагогіці. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (3 122). с. 154-157.

Яценко, О. Д. (2008) Шляхом деконструкції: стилістична парадигма філософування. Вісник Черкаського університету (130). с. 117-123.

Яценко, О. Д. (2008) Шляхом деконструкції: стилістична парадигма філософування. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 130). с. 117-123.

Цей список був створений у Sat Nov 17 07:28:16 2018 EET.