Критерії, показники та рівні визначення професійної педагогічної спрямованості майбутніх учителів

Квас, В. М. (2008) Критерії, показники та рівні визначення професійної педагогічної спрямованості майбутніх учителів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). pp. 66-72.

[img]
Preview
Text
131-66-72.pdf

Download (508kB) | Preview

Abstract

У цій статті обґрунтовано критерії та показники та рівні визначення професійної педагогічної спрямованості. Наголошено, що на практиці існує проблема невідповідності ступеня розвитку певного показника до реально існуючого. З цією метою запропонована структурна модель розвитку професійної педагогічної спрямованості

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: мотивація навчання у ВНЗ
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 20 Jul 2018 13:39
Last Modified: 10 Apr 2020 09:14
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1319

Actions (login required)

View Item View Item