Квас, В. М. (2008) Критерії, показники та рівні визначення професійної педагогічної спрямованості майбутніх учителів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 66-72.
|
Text
131-66-72.pdf Download (508kB) | Перегляд |
Резюме
У цій статті обґрунтовано критерії та показники та рівні визначення професійної педагогічної спрямованості. Наголошено, що на практиці існує проблема невідповідності ступеня розвитку певного показника до реально існуючого. З цією метою запропонована структурна модель розвитку професійної педагогічної спрямованості
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | мотивація навчання у ВНЗ |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 20 Лип 2018 13:39 |
Останні зміни: | 10 Квіт 2020 09:14 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1319 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |