Процес навчання майбутніх учителів на засадах критичної педагогіки та соціал-конструктивізму

Рибачук, К. В. (2008) Процес навчання майбутніх учителів на засадах критичної педагогіки та соціал-конструктивізму. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). pp. 123-128.

[img]
Preview
Text
126-123-128.pdf

Download (515kB) | Preview

Abstract

Дана стаття досліджує, розкриває і аналізує процес навчання майбутніх вчителів на принципах критичної педагогіки і соціал-конструктівізму які використовуються американськими педагогами при підготовці майбутніх вчителів до здійснення майбутньої професійної діяльності.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: педагогіка критична ; система освіти США ; концепція американської освіти
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 12 Jul 2018 12:27
Last Modified: 12 Jul 2018 12:27
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1213

Actions (login required)

View Item View Item