Особливості оцінювання учнівських знань при застосуванні базових навчальних концепцій у системі середньої освіти Франції

Литвиненко, В. Ю. (2008) Особливості оцінювання учнівських знань при застосуванні базових навчальних концепцій у системі середньої освіти Франції. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). pp. 81-84.

[img]
Preview
Text
132-77-81.pdf

Download (491kB) | Preview

Abstract

У статті класифіковані та проаналізовані дидактична, педагогічна, майстерна та шкільна концепції навчальної дії та особливості оцінювання учнівських знань учнів у кожній з них у системі середньої освіти Франції. Оцінювання учнівських знань відрізняється при застосуванні базових концепцій навчальної дії.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: середня освіта Франції ; учнівські знання
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 24 Jul 2018 12:45
Last Modified: 24 Jul 2018 12:45
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1358

Actions (login required)

View Item View Item