Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Особливості оцінювання учнівських знань при застосуванні базових навчальних концепцій у системі середньої освіти Франції

Литвиненко, В. Ю. (2008) Особливості оцінювання учнівських знань при застосуванні базових навчальних концепцій у системі середньої освіти Франції. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 81-84.

[img]
Перегляд
Text
132-77-81.pdf

Download (491kB) | Перегляд

Резюме

У статті класифіковані та проаналізовані дидактична, педагогічна, майстерна та шкільна концепції навчальної дії та особливості оцінювання учнівських знань учнів у кожній з них у системі середньої освіти Франції. Оцінювання учнівських знань відрізняється при застосуванні базових концепцій навчальної дії.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: середня освіта Франції ; учнівські знання
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 24 Лип 2018 12:45
Останні зміни: 24 Лип 2018 12:45
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1358

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу