Первинні і вторинні причини порушень поведінки важковиховуваних дітей як проблема реабілітаційної педагогіки

Шпак, В. П. and Шпак, В. М. (2008) Первинні і вторинні причини порушень поведінки важковиховуваних дітей як проблема реабілітаційної педагогіки. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 142-147.

[img]
Preview
Text
121-142-147.pdf

Download (486kB) | Preview

Abstract

Виникнення важковиховуваності в дітей здебільшого провокується причинами, що мають первинний чи вторинний характер. Значне місце з-поміж них займають різного роду депривації

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: девіантна поведінка дітей ; важковиховувані діти ; педагогічна реабілітація занедбаної дитини
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 22 Jun 2018 12:24
Last Modified: 13 Apr 2020 12:43
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1091

Actions (login required)

View Item View Item