Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Первинні і вторинні причини порушень поведінки важковиховуваних дітей як проблема реабілітаційної педагогіки

Шпак, В. П., Шпак, В. М. (2008) Первинні і вторинні причини порушень поведінки важковиховуваних дітей як проблема реабілітаційної педагогіки. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 142-147.

[img]
Перегляд
Text
121-142-147.pdf

Download (486kB) | Перегляд

Резюме

Виникнення важковиховуваності в дітей здебільшого провокується причинами, що мають первинний чи вторинний характер. Значне місце з-поміж них займають різного роду депривації

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: девіантна поведінка дітей ; важковиховувані діти ; педагогічна реабілітація занедбаної дитини
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 22 Черв 2018 12:24
Останні зміни: 13 Квіт 2020 12:43
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1091

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу