Компетентнісний підхід до формування змісту середньої освіти Англії та Уельсу в європейському контексті

Ремезовська, Н. М. (2008) Компетентнісний підхід до формування змісту середньої освіти Англії та Уельсу в європейському контексті. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). pp. 135-140.

[img]
Preview
Text
131-135-140.pdf

Download (491kB) | Preview

Abstract

У даній статті розкривається суть поняття „компетентність” і класифікація компетентностей в змісті середньої освіти Англії та Уельсу у європейському контексті.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: шкільна освіта Великобританії ; компетентісно спрямована освіта зарубіжних країн
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 20 Jul 2018 12:54
Last Modified: 20 Jul 2018 12:54
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1312

Actions (login required)

View Item View Item