Елементи, в которих рік: 2007
Число елементів: 126. СтаттяGan, Z., Gusak, A. M., Shao, W., Chen, Z., Mhaisalkar, S.G., Zaporozhets, T., Tu, K. N. (2007) Analytical modeling of reservoir effect on electromigration in Cu interconnects. Journal of Materials Research, Т. 22 (№ 1). с. 152-158. Suh, J. O., Tu, K. N., Lutsenko, G. V., Gusak, A. M. (2007) Size distribution and morphology of Cu6Sn5 scallops in wetting reaction between molten solder and copper. Acta Materialia Inc.. с. 1075-1083. Івангородський, К. В. (2007) Теоретична інтерпретація етнічності. Гуржіївські історичні читання. с. 105-111. Абаніна, Н. С., Шпатенко, С. А. (2007) Аналіз генези поняття "Соціальний опір" у соціально-філософській думці. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 109). с. 131-42. Бальон, Я. Г., Сімуров, О. В. (2007) Синтез та біологічні властивості цукрозамінників. Вісник Черкаського університету. Серія Хімічні науки (Вип.87). с. 54-63. Богатая, Л. Н. (2007) Об эволюции философских концептов. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 109). с. 107-115. Бугакова, Л. О. (2007) Проблема моральності в творчості В. О. Сухомлинського. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 7-11. Біда, О. А., Прокопенко, Л. І. (2007) Естетичне виховання молодших школярів за допомогою засобів довкілля. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 3-7. Більовський, О. А. (2007) Релігійність в сучасній культурі та освіті. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 110). с. 159-167. Веретільник, О. (2007) Екзистенційний мотив "повернення" у ліричній прозі Леоніда Кононовича. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 108). с. 94-101. Верменко, А. Ю. (2007) Вчення представників філософії античності, відродження та нового часу про мотиви людської діяльності як можлива основа переосмислення світоглядних проблем сучасності. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 110). с. 44-53. Вовкочин, Л. Ю. (2007) Педагогічна вартісність мистецько-літературної спадщини О. П. Довженка. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 11-14. Воронюк, О. Л. (2007) Філософія Макса Штірнера та Фрідріха Ніцше як приклад "активного" нігілізму. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 110). с. 12-20. Ганечко, В. В. (2007) Паралингвистическое действие в коммуникативном акте: семантико-функциональный и стилистический аспекты. Стил : международный журнал. с. 233-245. Герасимова, І. В. (2007) Сутність професійного спілкування менеджера. Вища школа України: поступ у майбутнє : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції. с. 39-40. Герасимова, І. В. (2007) Вплив комунікативних умінь на формування особистості фахівця-менеджера. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№112). с. 155-159. Герасімова, Н. Є. (2007) До питання внутрішньоособистісних конфліктів у майбутніх спеціалістів. Викладач і студент: перспективи професійного зростання. с. 94-96. Герасімова, Н. Є. (2007) Емпатія у системі педагогічної діяльності. Вісник Черкаського університету. Серія "Педагогічні науки" (№ 97). с. 153-157. Герасімова, Н. Є. (2007) До питання розв'язання внутрішньоособистісних конфліктів у майбутніх спеціалістів. Викладач і студент: проблеми професійного зростання. с. 94-95. Герасімова, Н. Є. (2007) Роль емпатії у системі педагогічної діяльності. Вища школа України: поступ у майбутнє. с. 12-13. ISSN 966-353-008-01 Гнатищак, Г. Т. (2007) Проблема дискурсивної етики у філософії Юргена Габермаса. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 109). с. 140-147. Говорун, Д. І. (2007) Уява як єдність чуттєвого і раціонального. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 110). с. 132-139. Гоцуляк, В. В. (2007) І. О. Гуржій-дослідник соціально-економічної історії України другої половини XVIII-XIX ст. Гуржіївські історичні читання : збірник наукових праць. с. 37-40. Граматик, Н. В. (2007) Інноваційні технології формування природничо-наукового світогляду у майбутніх учителів початкової школи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 15-18. Гуркало, И. О. (2007) Воздействие технологий власти-знания та субъект в дискурсивных практиках в философии Мишеля Фуко. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 110). с. 79-86. Давидов, П. Г., Оленич, М. В. (2007) Духовність та феномен корпоративної релігійності у сучасному світі за Й. Кунде. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 110). с. 146-153. Зайцев, А. В. (2007) Здійснення людини індивідуально-особистісним буттям як проблема сучасної соціокультурної ситуації. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 110). с. 68-74. Залужна, А. Є. (2007) Релігійно-моральна проблематика в екзистенціалізмі. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 110). с. 113-119. Захаренко, С. О., Захаренко, О. С. (2007) Родина, школа і громада як основні чинники превентивного виховання у творчій спадщині О. А. Захаренка. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 18-23. Земзюліна, Н. І. (2007) Громадська позиція І. Франка крізь призму тендерних досліджень. Наукові записи Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія Історія (№ 12). с. 63-65. Зражевська, Н. І. (2007) Проблеми медіа-культури у зв'язку із розвитком масової комунікації і масової культури. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 108). с. 130-140. Зуєв, А. В. (2007) Свобода людини в умовах масової всеможливості. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 110). с. 74-79. Кавун, Л. І. (2007) Жанрово-стильові тенденції у прозі ваплітян. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 108). с. 16-26. Китов, Д. (2007) Найменування Дніпра. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 108). с. 141-144. Коваленко, В. (2007) Творчий діалог на тему: "...майже всі мої писання пливуть з особистих імпульсів..." (І. Франко) : модель засідання літературно-творчої студії для старшокласників. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 108). с. 151-158. Козловець, М. А. (2007) Сучасна культурна глобалізація й національна ідентичність. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 109). с. 5-13. Колісник, Ю. (2007) Організаційна роль партійно-радянської преси в контексті сучасної епохи (на прикладі журнальної періодики УРСР 1950-80 рр.). Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 108). с. 116-130. Котовська, О. П. (2007) Vita Contemplativa et Vinf Асtiva в українській полемічній традиції. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 108). с. 153-163. Куліш, І. М. (2007) Особливості вивчення іноземної мови науково-професійного спрямування. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 112). с. 32-36. Кунченко-Єлесина, В. І. (2007) Синергетична інтерпретація гуманізму. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 110). с. 63-68. Куц, А. В. (2007) Гуманітаризація навчального процесу вищої школи та "ноосферна" педагогіка В. І. Вернадського. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 23-29. Кучай, О. В. (2007) Впровадження в навчальний процес інформаційних технологій - необхідність сьогодення. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 29-33. Кучай, Т. П. (2007) Екологічне виховання у Великій Британії як складова екологічної освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 33-39. Кушерець, Т. В. (2007) Соціальні рухи як новий тип колективного суб'єкта історії. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 109). с. 14-22. Лаврентьєва, О. О. (2007) Теоретико-методологічні засади формування інтелектуальних умінь старшокласників у процесі вивчення дисциплін природничого циклу. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 39-43. Лебідь, А. Є. (2007) Критики та дискурсійні практики філософії французького постструктуралізму. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 109). с. 60-68. Лобик, Л. О, (2007) Філософсько-методологічні аспекти розвитку освіти в сучасній Україні. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 109). с. 82-90. Лосик, О. М. (2007) Культурно-естетичні витоки постмодерністського розуміння свободи. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 110). с. 124-132. Лустенко, А. Ю. (2007) Повсякденність у філософській системі Плотіна. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 110). с. 29-36. Лінєвич, К. А. (2007) Підготовка творчого вчителя в процесі екологічної освіти (з досвіду роботи). Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 43-48. Мамчур, Л. І. (2007) Основні комунікативні терміни: лінгвістичний, психолінгвістичний і лінгводидактичний погляди. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 48-53. Мартиненко, М. Ю. (2007) Контроль якості самостійного засвоєння навчального матеріалу студентами в умовах вищої дистанційної освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 53-58. Мартін, А. М. (2007) Аналіз підручників з природничих дисциплін ІІ половини XIX - початку ХХ століття. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 58-64. Матвієнко, Ю. С. (2007) Застосування елементів театральної педагогіки у професійній підготовці майбутнього вчителя. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 64-68. Медалієва, О. З., Силка, Н. Ю. (2007) Науковій бібліотеці Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького – 85! Бібліотечна планета (№1(35)). с. 32-33. Мельничук, Б. (2007) З історії української поетичної шевченкіани XIX - XX століть. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 108). с. 27-56. Могилева, С. В. (2007) Этика спортивного диалога как модель взаимодействия с "дальним". Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 110). с. 101-113. Морозов, А. Г. (2007) Вчений, інтелігент, працелюб! (Портрет визначного українського історика Станіслава Владиславовича Кульчицького). Проблеми історії України: факти, судження, пошуки : Міжвід. зб. наук. пр. (№ 16). с. 20-23. Набитович, І. (2007) Парадигматика сакрального в художньому творі (на прикладі повісті "Сивіла" Петра Фабіяна Лагерквіста). Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 108). с. 5-16. Науменко, В. Ю. (2007) Раціональність/Іррааціональність пізнання у сучасному психоаналітичному дискурсі. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 109). с. 128-135. Олексієнко, Я. І., Донцова, Г. В. (2007) Проблеми формування здорового способу життя учнів у загальноосвітній школі та шляхи їх вирішення. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 68-72. Онопрієнко, О. В. (2007) Критерії та рівні сформованості базових професійних компетентностей майбутнього учителя фізичної культури. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 73-79. Онопрієнко, О. М. (2007) Патріотичні напрями виховання у змісті позааудиторної діяльності майбутнього вчителя фізичної культури. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 79-83. Охріменко, Г. В. (2007) Етичні категорії добра та зла в українській полемічній літературі кінця 16 ст. (на прикладі творів представників острозького культурно-освітнього осередку). Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 109). с. 147-153. Павлова, О. Ю. (2007) Диференціальна теорія здібностей в "трансцендентальному емпіризмі" Ж. Дельоза. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 109). с. 68-74. Печенко, І. П. (2007) Соціалізація особистості у дошкільному дитинстві у просторі дитячої субкультури. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 84-90. Повторєва, С. М. (2007) Застосування принципів постструктуралістської методології у філософії життя Ж. Дельоза. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 110). с. 20-29. Поліщук, В. (2007) "Зарница" - ідеологічна повістина Михайла Старицького. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 108). с. 57-64. Пономарьов, О. С., Шпатенко, С. А. (2007) Філософія міжкультурного діалогу в системі відносин транзитивних соціумів. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 109). с. 42-51. Пономарьов, Ю. Д. (2007) Специфіка роботи зі студентами мистецьких факультетів у класі додаткового музичного інструменту. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 90-95. Починок, І. Б. (2007) Проблема наукової легітимації гуманітарного знання. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 109). с. 115-122. Прибора, Т. О. (2007) Впровадження ланкової системи самоврядування в українській школі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 96-102. Проценко, І. П. (2007) Маргінальність як ознака українського історичного дискурсу. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 109). с. 22-31. Процишин, В. М. (2007) Етика в структурі сучасного філософсько-гуманітарного знання. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 109). с. 135-140. Процюк, Л. (2007) Історична драматургія Людмили Старицької-Черняхівської (особливості конфлікту та засобів характеротворення). Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 108). с. 82-93. Радіонова, Г. В. (2007) Риси до портрету тотальності: погляд Е. Левінаса (досвід філософської рефлексії). Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 109). с. 74-82. Распопова, С. О. (2007) Актуальні проблеми сьогодення: педагогічний аспект (молодь і національна ідея). Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 103-106. Рибалка, Л. В. (2007) Педагогічні аспекти індивідуалізації навчання в умовах інтеграції в освітньо-наукову систему. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 101). с. 114-117. Романова, О. (2007) Синтез мистецтв у кінороманах Алена Роб-Гріє. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічніі науки (№ 108). с. 108-116. Ромащенко, Л. І. (2007) Козацький елемент як чинник національної свідомості Євгена Чикаленка (за матеріалами його "Спогадів"). Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 108). с. 102-108. Савельєв, В. П. (2007) Філософія життя Ф. Ніцше у контексті постмодерну. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 110). с. 5-12. Сангаєвська, Л. Н. (2007) Свобода вибору між добром і злом як моральна сторона християнства. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 110). с. 153-159. Саноцька, Н. Я. (2007) Генеалогія творчості. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 110). с. 139-146. Свириденко, О. О., Дворчук, О. І. (2007) Роль сім'ї у вихованні дитини в контексті педагогічної спадщини О. А. Захаренка. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 106-109. Сивкова, І. (2007) Психологізм роману Івана Франка "Перехресні стежки". Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 108). с. 64-82. Совгіра, С. В. (2007) Непередбачувані наслідки взаємодії людини і природи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (115). с. 109-118. Стадник, М. М. (2007) Пізнання у біблійній традиції. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 109). с. 101-107. Степашко, В. О. (2007) Теоретико-методологічні засади формування конкурсної системи оцінювання наукових проектів і програм. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 119-123. Стукало, О. О. (2007) Нормативність іншого як визначальна установка діалогічної етики. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 110). с. 94-101. Субота, Ю. В. (2007) Адаптація студентів-першокурсників до занять фізичною культурою й спорту. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 123-127. Супрун, А. Г. (2007) Етико-релігійна складова філософських поглядів М. Гоголя. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 110). с. 119-124. Таран, М. О. (2007) Проблема особистісної ідентичності у філософії XIX - ХХ століть. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 110). с. 86-94. Ткаченко, О. М. (2007) Формування етнопедагогічної компетентності вчителя початкових класів у процесі оволодіння основами педагогічної майстерності. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 127-132. Торчинська, Т. А. (2007) Система роботи з орфографії під час вивчення фонетики у початковій малокомплектній школі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 133-137. Тур, М. Г. (2007) Сучасний дискурс феномену ідеології: легітимаційний аспект. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 110). с. 53-63. Фаріон, О. О. (2007) Світоглядні параметри формування людини у філософії В. І. Шинкарука. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 110). с. 36-44. Фролов, В. Д. (2007) Болонський процес і проблеми фізичного виховання та здоров'я студентів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 141-145. Хлистун, І. Г. (2007) Виховний потенціал досвіду родин української еліти кінця XIX - початку ХХ століття. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 146-151. Церковняк, О. (2007) До історії видання "Корпусу дум" Катерини Грушевської. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 108). с. 145-150. Цимбал, Т. В. (2007) Історія української еміграції до Росії (досвід філософської рефлексії). Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 109). с. 51-60. Чепка, О. В. (2007) Наступність в організації навчальної діяльності дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 151-155. Чобітько, М. Г. (2007) Перехід від когнітивної до особистісної парадигми в освіті-веління часу. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 109). с. 90-101. Шаповал (Глущенко), А. В. (2007) До проблеми адекватності сприйняття інформації емоційного змісту. Вісник Черкаського університету. Філологічні науки (Вип.97). с. 160-163. (У процесі публікації) Шаповал (Глущенко), А. В. (2007) Експліцитність й імпліцитність лінгвальної представленості емоцій (на матеріалі англомовного дискурсу). Сучасні проблеми лінгвістичних досліджень і методика викладання іноземних мов професійного спілкування у вищій школі : зб. наук. пр. (Ч. 1). с. 201-203. Шаповал (Глущенко), А. В. (2007) Комунікативне значення імплікатур емоційно-оцінного змісту. Актуальні проблеми металінгвістики : зб. ст. за матер. V Міжнародної наукової конференції. с. 254-257. Шишко, А. В. (2007) Складові педагогічної компетентності майбутнього викладача іноземної мови. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 155-162. Юхименко, О. В., Ярмілко, А. В., Заскалета, С. Б. (2007) Програмний навчально-контролюючий комплекс “GIST TEST” як засіб забезпечення профільної підготовки учнів ПТНЗ. Проблеми математичної освіти: Матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції „Проблеми математичної освіти” (ПМО – 2007), м. Черкаси, 16-18 квітня 2007 р. с. 96-97. Юхименко, О. В., Ярмілко, А. В., Заскалета, С. Б. (2007) Використання програмного навчально-контролюючого комплексу “gist test” для забезпечення рівневої підготовки учнів з геометрії. Проблеми математичної освіти: Матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції „Проблеми математичної освіти” (ПМО - 2007), м. Черкаси, 16-18 квітня 2007 р. с. 96-97. КнигаЗгуровський, М. З., Панкратова, Н. Д. (2007) Основи системного аналізу : підручник для студ. вищих навчальних закладів. Видавнича група ВНV, Київ. ДисертаціяСинявська, Л. І. (2007) Вплив русифікаторської політики на економічне, соціальне і культурне життя України у другій половині ХІХ – на початку ХХ століття : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. іст. наук : спец. – історія України. Інший thesis, Інститут історії України НАН України. Навчальний матеріалВидриган, М. В. (2007) Методика викладання соціології : навч. програма. [Навчальний матеріал] Видриган, М. В. (2007) Соціологія громадської думки : навчальна програма. [Навчальний матеріал] Видриган, М. В. (2007) Соціальна робота з підлітками і молоддю : навчальна програма. [Навчальний матеріал] Видриган, М. В. (2007) Соціальна робота з сім’ями : навчальна програма. [Навчальний матеріал] Видриган, М. В. (2007) Теорія соціального управління : навчальна програма. [Навчальний матеріал] Видриган, М. В. (2007) Управління соціальними проектами : навч. прогр. [Навчальний матеріал] Видриган, М. В. (2007) Соціологія молоді і молодіжних організацій : навчальна програма. [Навчальний матеріал] Видриган, М. В. (2007) Соціологія сім’ї : навчальна програма. [Навчальний матеріал] Видриган, М. В. (2007) Методика викладання філософії : навчальна програма. [Навчальний матеріал] Гінка, Б. І. (2007) Das Leseparadies 2 : Книга для читання друзям німецької мови. [Навчальний матеріал] Куліш, І. М. (2007) Англійська мова для студентів-магістрантів немовних спеціальностей. [Навчальний матеріал] Макаринська, О. В. (2007) Методичні вказівки до вивчення дисципліни "Міжнародний маркетинг". [Навчальний матеріал] Семенець, Н. М., Сисоєнко, Н. В., Підгорний, В. К., Бондаренко, Ю. Б. (2007) Охорона праці в галузі освіти, Ч. 1. Організація охорони праці в галузі освіти. Нормативно-правова база. [Навчальний матеріал] Сисоєнко, Н. В., Матасова, Г. В., Пакушина, Л. З., Архипова, С. П., Бондаренко, Ю. Г. (2007) Практикум з вікової фізіології та валеології метод. посіб. для студентів педагогічних спеціальностей. [Навчальний матеріал] Сисоєнко, Н. В., Мельник, Т. О., Бондаренко, Ю. Г. (2007) Фізіолого-гігієнічні основи організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах : навч.-метод. посіб. [Навчальний матеріал] Сисоєнко, Н. В., Сєрих, Л. В, Мельник, Т. О., Бондаренко, Ю. Г. (2007) Методика вивчення функціональної готовності дітей до навчання в школі : навч.-метод. посіб. для медико-педагогічного персоналу шкіл та студентів. [Навчальний матеріал] |