Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Перехід від когнітивної до особистісної парадигми в освіті-веління часу

Чобітько, М. Г. (2007) Перехід від когнітивної до особистісної парадигми в освіті-веління часу. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 109). с. 90-101.

[img]
Перегляд
Text
109-46-51.pdf

Download (512kB) | Перегляд

Резюме

Кардинальні політичні та соціально-економічні зміни, які сталися в Україні протягом останнього часу, обумовили необхідність внесення змін до підходу, змісту, форм та методів підготовки студентів до майбутньої професійно-педагогічної діяльності.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: філософія освіти ; екзистенція людини ; гуманізація освіти ; особистісно орієнтоване навчання ; гуманістична психологія ; теорія самоактуалізації А. Маслоу
Теми: Філософські науки
Педагогічні науки
Психологічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин, історії та філософії
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 14 Черв 2018 12:03
Останні зміни: 02 Квіт 2020 19:49
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/966

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу