Перехід від когнітивної до особистісної парадигми в освіті-веління часу

Чобітько, М. Г. (2007) Перехід від когнітивної до особистісної парадигми в освіті-веління часу. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 109). pp. 90-101.

[img]
Preview
Text
109-46-51.pdf

Download (512kB) | Preview

Abstract

Кардинальні політичні та соціально-економічні зміни, які сталися в Україні протягом останнього часу, обумовили необхідність внесення змін до підходу, змісту, форм та методів підготовки студентів до майбутньої професійно-педагогічної діяльності.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: філософія освіти ; екзистенція людини ; гуманізація освіти ; особистісно орієнтоване навчання ; гуманістична психологія ; теорія самоактуалізації А. Маслоу
Subjects: Філософські науки
Педагогічні науки
Психологічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут історії і філософії
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 14 Jun 2018 12:03
Last Modified: 02 Apr 2020 19:49
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/966

Actions (login required)

View Item View Item