Критерії та рівні сформованості базових професійних компетентностей майбутнього учителя фізичної культури

Онопрієнко, О. В. (2007) Критерії та рівні сформованості базових професійних компетентностей майбутнього учителя фізичної культури. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). pp. 73-79.

[img]
Preview
Text
115-73-79.pdf

Download (490kB) | Preview

Abstract

У статті охарактеризовано інтегративні критерії (образ “Я”, сприйняття, оцінка, вибір), а також окреслено рівні (інтуїтивний, нормативний, креативний) сформованості базових професійних компетентностей майбутнього вчителя фізичної культури.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інтегративні критерії ; вікові групи особливості ; модель педагогічного процесу ; Я-концепція ; студентський вік
Subjects: Фізкультура і спорт
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут фізичної культури, спорту і здоров’я
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 18 Jun 2018 10:55
Last Modified: 18 Jun 2018 10:55
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/993

Actions (login required)

View Item View Item