Торчинська, Т. А. (2007) Система роботи з орфографії під час вивчення фонетики у початковій малокомплектній школі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). pp. 133-137.
|
Text
115-133-137.pdf Download (479kB) | Preview |
Abstract
У статті висвітлюється проблема підвищення рівня орфографічної грамотності учнів початкових класів під час вивчення фонетики, коли школярі усвідомлюють співвідношення між звуками і буквами, вимовою та написанням. Особлива увага звертається на елементи алгоритмізації, яка може значно полегшити роботу учителя малокомплектної школи.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | орфографічна грамотність учнів ; українська лінгводидакція ; правила правопису |
Subjects: | Філологічні науки |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 18 Jun 2018 12:36 |
Last Modified: | 02 Apr 2020 19:36 |
URI: | http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1012 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |