Теоретико-методологічні засади формування інтелектуальних умінь старшокласників у процесі вивчення дисциплін природничого циклу.

Лаврентьєва, О. О. (2007) Теоретико-методологічні засади формування інтелектуальних умінь старшокласників у процесі вивчення дисциплін природничого циклу. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). pp. 39-43.

[img]
Preview
Text
115-39-43.pdf

Download (495kB) | Preview

Abstract

У статті розглядаються, аналізуються й узагальнюються підходи до формування операційних складових інтелекту. Автором розкрита методика побудови організаційної моделі формування інтелектуальних умінь старшокласників і зміст основних етапів такої діяльності на матеріалі природничих дисциплін.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: модель формування інтелектуальних умінь ; змістовно-інформаційний етап ; операційно-діяльнісний етап ; міжпредметний етап ; творчо-пошуковий етап
Subjects: Природничі науки
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 18 Jun 2018 11:40
Last Modified: 02 Apr 2020 12:03
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1003

Actions (login required)

View Item View Item