![]() | Up a level |
Bondarenko, T. (2024) Комунікаційний функціонал телеграм-каналів для організації освітніх івентів (Communication functionality of telegram channels for organizing educational events). Integrated communications, 17 (1). pp. 70-77. ISSN 2524-2652
Bondarenko, T. (2024) Preventive Function In Social Media Posts On Safety And Emergency Situations (Превентивна функційність соцмережевих дописів про безпеку громадян та надзвичайні ситуації). Obraz, 44 (1). pp. 33-44. ISSN 2415-8496
Bondarenko, T. H. and Koval, S. V. (2024) Ethical and didactic principles conducting media events for the formation of media and informational literacy of schoolchildren (Етико-дидактичні засади проведення медіаівентів для формування інфомедійної грамотності школярів). "Scientific notes of V. I. Vernadsky Taurida National University", Series: "Philology. Journalism", 2 (3). pp. 163-168. ISSN 27104656
Chernysh, R. and Pogrebnaya, V. L. and Montrin, I. I. and Koval, T. V. and Paramonova, O. S. (2020) Formation and application of communication strategies through social networks: legal and organizational aspects = Формування та застосування стратегії комунікації через соціальні мережі: правові і організаційні аспекти. International Journal of Management, 11 (6). pp. 476-488.
Kovtun, N. O. and Fedorenko, O. D. (2024) Thematic vectors of external social advertising in the city of Cherkasy under martial law: a content analysis study (Тематичні вектори зовнішньої соціальної реклами) м. Черкаси в умовах воєнного стану: контент-аналітичне дослідження. "Scientific notes of V. I. Vernadsky Taurida National University", Series: "Philology. Journalism", 2 (3). pp. 180-188. ISSN 27104656
Kulbach, L. and Leontieva, T. and Charkina, T. and Voropayeva, T. and Stepanova, N. (2022) Media dimension of modern civic education: the humanitarian aspect Dimensión mediática de la educación cívica moderna: el aspecto humanitario. Revista de Tecnología de Información y Comunicación en Educación, V. 16 (N° 2).
Pohribna, O. O. and Nadtochii, O. L. (2024) Features of advertising and promotional activities of literary agencies in Ukraine (Особливості рекламно-промоційної діяльності літературних агенцій в Україні). "Scientific notes of V. I. Vernadsky Taurida National University", Series: "Philology. Journalism", 2 (2). pp. 264-269. ISSN 27104656
Romashchenko, T. (2023) War in Ukraine: when the impossible became a reality. In: The moment when life changed forever: Letters from Ukraine. Research Institute for European Policy, Gdansk, pp. 257-260. ISBN 978-83-969663-0-8
Tsapok, O. M. and Koval, S. V. (2024) Phishing prevention as part of the digital security of journalists’ accounts in the wartimes (Запобігання фішингу як складник цифрової безпеки облікових записів медійників в умовах війни). "Scientific notes of V. I. Vernadsky Taurida National University", Series: "Philology. Journalism", 2 (2). pp. 276-281. ISSN 27104656
Іванова, І. А. and Нестеренко, О. А. (2019) Тематичні особливості мультимедійного сторителінгу. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 334-335.
Іванченко, С. and Іванченко, О. В. (2019) Сучасні підходи до радіомовлення (на прикладі «Radio rocks»). Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 362-364.
Ільченко, О. В. (2016) Від педінституту до національного університету: історія ВНЗ на шпальтах газети «Черкаський край» 1992–2015 рр. Наукова бібліотека ім. М. Максимовича в контексті історії й сьогодення ЧНУ ім. Б. Хмельницького : матеріали Всеукр. науково-практ. конференції «Черкаському національному університету ім. Б. Хмельницького – 95: історія та сучасність», 26 лютого 2016 р. (№ 4). pp. 71-77.
Берліменко, А. В. and Овсієнко, Л. О. (2019) Проблеми інкультурації та акультурації. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 404-405.
Бондар, К. (2019) Спільні та відмінні риси блогосфери та журналістики. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 358-359.
Бондаренко, Т. Г. (2020) Fashion-контент у соціальній мережі «Інстаграм». Мовознавчий вісник: збірник наукових праць (Ч. 29). pp. 78-86.
Бондаренко, Т. Г. (2024) Превентивна функційність соцмережевих дописів про безпеку громадян та надзвичайні ситуації. Obraz, Vol. 1. pp. 33-34. ISSN 2415-8496
Бондаренко, Т. Г. (2024) Медійна практика популяризації української мови у форматі лайфхаків. Мовознавчий вісник (№ 36). pp. 166-174.
Бондаренко, Т. Г. (2014) Комунікаційний функціонал телеграмканалів для організації освітніх івентів. Інтегровані комунікації (№ 1). pp. 70-77.
Бондаренко, Т. Г. and Коваль, С. В. (2024) Етико-дидактичні засади проведення медіаівентів для формування інфомедійної грамотності школярів. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика, Т. 35 (№3,Ч.2). pp. 163-168.
Бондаренко, Т. Г. and Погрібна, О. О. (2024) Структурно-змістова організація магістерського проєкту студентів-медійників. Вісник науки та освіти (№ 8). pp. 717-735.
Бондаренко, Ю. and Олійник, Ю. Ю. (2019) Функціювання українського тревелконтенту в соцмережі «Instagram»: аудиторія, тематика, формат. Образ : науковий журнал (№ 3). pp. 58-63.
Білокінь, А. C. and Погрібна, О. О. (2019) Емблема як елемент ідентифікації вищих навчальних закладів. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 356-357.
Вовк, В. О. and Нестеренко, О. А. (2019) Мультимедійні публікації комерційного спрямування. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 330-331.
Гончаров, П. Д. and Степанова, Н. М. (2023) Ключові аспекти взаємодії закладів культури з масмедіа. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2023» / XXV Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 356-359.
Гуріненко, І. Ю. (2009) Медіа-засоби навчання як спосіб соціалізації курсантів у навчально-виховному процесі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (166). pp. 48-50.
Долошицька, Т. А. and Федоренко, О. Д. (2019) Різновиди рекламних слоганів за функційною спрямованістю. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 332-334.
Карпінська, Ю. В. and Завгородня, Л. В. (2019) Ґендерні стереотипи та їх відображення на сторінках журналів для жінок. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 364-366.
Качур, В. П. (2008) Методи ефективної комунікації школи і сім'ї у США. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). pp. 52-57.
Коваль, С. В. and Завгородня, Т. С. (2020) Спонсорство як різновид комерційної реклами. Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації: матеріали ІІІ Міжнар. наук.- практ. конф. (Київ, 27 травня 2020 року). pp. 137-139.
Ковтун, Н. and Кравчук, Є. В. (2020) Висвітлення проблем української діаспори в польському україномовному виданні «Наше слово». Матеріали ХХХІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії»: збірник наукових праць. pp. 190-192.
Ковтун, Н. and Лисак, А. (2022) Інструменти формування HRбренду. Матеріали XLVІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії»: Збірник наукових праць. pp. 98-100.
Ковтун, Н. О. (2023) Літературні подкасти в медіапросторі: тематично-жанрові пріоритети. Держава та регіони. Серія: соціальні комунікації. Держава та регіони. Серія: соціальні комунікації (№ (53)). pp. 71-80.
Ковтун, Н. О. (2022) Теоретичне підґрунтя інформаційного протиборства в медіа. Журналістика майбутнього: виклики, тенденції, перспективи розвитку: матеріали Міжнародної науковопрактичної конференції (Львів, 18-19 жовтня 2022 р.).. pp. 281-284.
Ковтун, Н. О. and Комишна, Т. В. (2020) Типи комунікативних стратегій впливу в соціальній рекламі про поширення коронавірусу. Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 19 березня 2020 р.). pp. 140-143.
Ковтун, Н. О. and Новіков, А. Д. (2019) Особливості прихованої реклами у відеоіграх для смартфонів. Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 19 березня 2019 р.). pp. 133-136.
Ковтун, Н. О. and Федоренко, О. Д. (2024) Тематичні вектори зовнішньої соціальної реклами. Черкаси в умовах воєнного стану: контентаналітичне дослідження. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика, Т.35 (№3Ч.2). pp. 180-188.
Ковтун, Н. О. and Федоренко, О. Д. (2024) Тематичні вектори зовнішньої соціальної реклами. Черкаси в умовах воєнного стану: контентаналітичне дослідження. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика, Т. 35 (№3,Ч.2). pp. 180-188.
Кравчук, Є. В. and Коваль, С. В. (2018) Просьюмеризм як новий різновид медіадіяльності. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 73-76.
Кретов, П. В. and Кретова, О. І. (2015) Медійний дискурс влади та національна ідентичність: символічний вимір новітнього міфу України. INTERMARUM: історія, політика, культура, 2. pp. 364-375.
Кретов, П. В. and Кретова, О. І. (2022) Кореляція довіри до Церкви та ідеології в ситуації постправди. Волинський благовісник (№ 10). pp. 255-263.
Кропива, Ю. О. and Нестеренко, О. А. (2018) Засоби продукування візуального контенту в мультимедійних історіях. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених.
Кузнєцова, Н. О. (2019) Різновиди інформаційних жанрів в онлайн-медіа. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 335-337.
Купрій, В. Я. and Коваль, С. В. (2019) Імерсивна журналістика в медіаполі. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 338-340.
Мовчан, А. О. (2021) Вплив реклами на свідомість людини. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. pp. 341-342.
Надточій, О. and Баранник, В. (2019) Зовнішня реклама в місті Черкаси. Міжнародна науково-практична конференція (Київ, 19 березня 2019 р.). pp. 57-60.
Надточій, О. and Прудіус, Д. (2024) Медійна практика використання технологій штучного інтелекту в Україні. Інтегровані комунікації (№ 1). pp. 129-138.
Надточій, О. and Сотула, Ю. (2024) Аналіз фреймінгових технік в меседжах політика на платформі X. Матеріали ХV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Євразії». pp. 1-7.
Надточій, О. Л. (2022) Акаунт політика в соціальних мережах як засіб комунікації з аудиторією. Журналістика майбутнього: виклики, тенденції, перспективи розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції ( Львів, 18-19 жовт. 2022 р.). pp. 152-155.
Надточій, О. Л. (2019) Розширення жанрових меж сучасного коментарю в межах аналітичних текстових форматів. Держава та регіони. Серія Соціальні комунікації (№ 3). pp. 51-55.
Надточій, О. Л. and Погрібна, О. О. (2024) Основи створення новинного контенту: відбір інформації, стандарти та структура : нав. посібник. [Teaching Resource]
Небилиця, С. І. and Надточій, О. Л. (2019) Засоби візуалізації інформації в онлайнових виданнях. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 340-342.
Недбайло, Т. Г. (2019) Особливості висвітлення медичної тематики в новинах загальнонаціональних телеканалів. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 342-344.
Нянько, В. О. and Погрібна, О. О. (2019) Вимоги до поведінки ведучого в кадрі. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 368-370.
Погрібна, О. О. (2021) Діяльність прес-служб : конспект лекцій. [Teaching Resource]
Погрібна, О. О. (2023) Літературні агенти: кваліфікаційні вимоги та функційні обов’язки. In: Наукова школа Романа Іванченка: Матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції, 29 листопада 2023 р., м. Київ.
Погрібна, О. О. (2023) Соціальні мережі як інструмент промоційної роботи видавництв. Український інформаційний простір (1(11)). pp. 277-300. ISSN 2616-7948
Погрібна, О. О. (2022) Книжкові блоги як спосіб популяризації читання. Кримський міжнародний форум: філологія та журналістика: збірник матеріалів, 20-21 жовтня 2022 р.. pp. 49-53.
Погрібна, О. О. (2024) Вебсайти як інструмент рекламно‑промоційної роботи видавництв. Український інформаційний простір (1(13)). pp. 160-174. ISSN 2616-7948
Погрібна, О. О. and Надточій, О. Л. (2024) Особливості рекламно-промоційної діяльності літературних агенцій в Україні. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика, Т. 35 (№2Т2). pp. 264-269.
Погрібна, О. О. and Надточій, О. Л. and Цапок, О. М. (2024) Рекламна та PR-діяльність організацій: навч. посіб. [Teaching Resource]
Погрібна, О. О. and Напорко, Н. В. (2021) Посібник для працівників прес- служб освітніх закладів. Виробничо-практичне видання. [Teaching Resource]
Половинка, Г. Р. and Цапок, О. М. (2019) Стандарти подання інформації про атовців у новинах телевізійників. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 344-346.
Роженкова, Д. В. and Надточій, О. Л. (2019) Використання маніпулятивних прийомів у рекламі регіональних Інтернет-ЗМІ. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 346-348.
Савчук, Н. І. and Слаба, О. В. and Пашіс, Л. О. (2024) Лінгвокультурологічний аналіз мовних стереотипів та їх вплив на міжкультурну комунікацію. Вісник науки та освіти (№ 10). pp. 469-480. ISSN 2786-6165
Тимошенко, Ю. (2018) Основи медіаосвіти (герменевтико-орієнтований курс) : навч. посіб. [Teaching Resource]
Тютенко, О. А. and Федоренко, О. Д. (2019) Структуранти заголовкового комплексу в регіональних Інтернет-ЗМІ. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 348-350.
Федоренко, О. Д. and Ковтун, Н. О. (2024) Трансформація зовнішнього іміджу Президента України В. Зеленського в умовах пономасштабного вторгнення. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика, Т. 35 (№2Ч.2). pp. 270-276.
Федоренко, Ю. Р. and Білик, В. В. (2023) Теоретичні підходи в дослідженні процесів комунікацій. Підприємництво та стратегічні напрями розвитку бізнес-процесів в умовах глобальних викликів: збірник матеріалів ІІІ Міжнародного науково- практичного форуму. pp. 81-84.
Фесенко, О. Ю. and Надточій, О. Л. (2019) Специфіка створення рекламного ролика про навчальний підрозділ університету. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 350-352.
Цапок, О. and Агавердієва, Т. (2022) Соціальні мережі як запотребувані платформи для диверсифікації контенту сучасних онлайн-медіа. Матеріали ІI Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Євразії» 31 грудня 2022 року. pp. 60-62.
Цапок, О. М. (2021) Новинний копірайтинг: характерні особливості та жанрове представлення. Innovations and prospects of world science. Proceedings of the 5th International scientific and practical conference. Perfect Publishing. pp. 704-709.
Цапок, О. М. (2020) Жанрове представлення опосередкованої реклами в копірайтерських матеріалах. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ. pp. 135-137.
Цапок, О. М. (2024) Адаптація та діяльність українських рекламних агентств у воєнний час. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика., Т. 35 (№3,Ч.2). pp. 207-212.
Цапок, О. М. (2020) Промостаття як форма непрямої реклами. Збірник матеріалів ХХХII Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. 30 Листопад, 2020. pp. 1-5.
Цапок, О. М. and Коваль, С. В. (2024) Особливості використання цифрових інструментів у сучасному копірайтингу. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика, Т. 35 (№1,Ч.2). pp. 253-260.
Цапок, О. М. and Недбайло, Т. Г. (2024) Особливості висвітлення воєнної тематики на телебаченні. Матеріали ХV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Євразії». pp. 113-115.
Чемерис, І. М. (2008) Комунікативно-маніпулятивні технології, прийоми та методи масмедіа (на прикладі британського газетного дискурсу). Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). pp. 157-163.
Чурута, В. В. and Кулешова, Л. Н. (2021) Лингвистические особенности рекламного текста. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. pp. 698-699.
Шевченко, Д. А. and Ковтун, Н. О. (2019) Проблематика науково-популярних програм телеканалу «Мега». Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 352-354.