![]() | Up a level |
Chernysh, R. and Pogrebnaya, V. L. and Montrin, I. I. and Koval, T. V. and Paramonova, O. S. (2020) Formation and application of communication strategies through social networks: legal and organizational aspects = Формування та застосування стратегії комунікації через соціальні мережі: правові і організаційні аспекти. International Journal of Management, 11 (6). pp. 476-488.
Іванова, І. А. and Нестеренко, О. А. (2019) Тематичні особливості мультимедійного сторителінгу. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 334-335.
Іванченко, С. and Іванченко, О. В. (2019) Сучасні підходи до радіомовлення (на прикладі «Radio rocks»). Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 362-364.
Ільченко, О. В. (2016) Від педінституту до національного університету: історія ВНЗ на шпальтах газети «Черкаський край» 1992–2015 рр. Наукова бібліотека ім. М. Максимовича в контексті історії й сьогодення ЧНУ ім. Б. Хмельницького : матеріали Всеукр. науково-практ. конференції «Черкаському національному університету ім. Б. Хмельницького – 95: історія та сучасність», 26 лютого 2016 р. (№ 4). pp. 71-77.
Берліменко, А. В. and Овсієнко, Л. О. (2019) Проблеми інкультурації та акультурації. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 404-405.
Бондар, К. (2019) Спільні та відмінні риси блогосфери та журналістики. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 358-359.
Білокінь, А. C. and Погрібна, О. О. (2019) Емблема як елемент ідентифікації вищих навчальних закладів. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 356-357.
Вовк, В. О. and Нестеренко, О. А. (2019) Мультимедійні публікації комерційного спрямування. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 330-331.
Гуріненко, І. Ю. (2009) Медіа-засоби навчання як спосіб соціалізації курсантів у навчально-виховному процесі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (166). pp. 48-50.
Долошицька, Т. А. and Федоренко, О. Д. (2019) Різновиди рекламних слоганів за функційною спрямованістю. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 332-334.
Карпінська, Ю. В. and Завгородня, Л. В. (2019) Ґендерні стереотипи та їх відображення на сторінках журналів для жінок. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 364-366.
Качур, В. П. (2008) Методи ефективної комунікації школи і сім'ї у США. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). pp. 52-57.
Кравчук, Є. В. and Коваль, С. В. (2018) Просьюмеризм як новий різновид медіадіяльності. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 73-76.
Кропива, Ю. О. and Нестеренко, О. А. (2018) Засоби продукування візуального контенту в мультимедійних історіях. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених.
Кузнєцова, Н. О. (2019) Різновиди інформаційних жанрів в онлайн-медіа. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 335-337.
Купрій, В. Я. and Коваль, С. В. (2019) Імерсивна журналістика в медіаполі. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 338-340.
Мовчан, А. О. (2021) Вплив реклами на свідомість людини. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. pp. 341-342.
Небилиця, С. І. and Надточій, О. Л. (2019) Засоби візуалізації інформації в онлайнових виданнях. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 340-342.
Недбайло, Т. Г. (2019) Особливості висвітлення медичної тематики в новинах загальнонаціональних телеканалів. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 342-344.
Нянько, В. О. and Погрібна, О. О. (2019) Вимоги до поведінки ведучого в кадрі. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 368-370.
Половинка, Г. Р. and Цапок, О. М. (2019) Стандарти подання інформації про атовців у новинах телевізійників. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 344-346.
Роженкова, Д. В. and Надточій, О. Л. (2019) Використання маніпулятивних прийомів у рекламі регіональних Інтернет-ЗМІ. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 346-348.
Тимошенко, Ю. (2018) Основи медіаосвіти (герменевтико-орієнтований курс) : навч. посіб. [Teaching Resource]
Тютенко, О. А. and Федоренко, О. Д. (2019) Структуранти заголовкового комплексу в регіональних Інтернет-ЗМІ. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 348-350.
Фесенко, О. Ю. and Надточій, О. Л. (2019) Специфіка створення рекламного ролика про навчальний підрозділ університету. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 350-352.
Чемерис, І. М. (2008) Комунікативно-маніпулятивні технології, прийоми та методи масмедіа (на прикладі британського газетного дискурсу). Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). pp. 157-163.
Чурута, В. В. and Кулешова, Л. Н. (2021) Лингвистические особенности рекламного текста. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. pp. 698-699.
Шевченко, Д. А. and Ковтун, Н. О. (2019) Проблематика науково-популярних програм телеканалу «Мега». Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 352-354.