Просьюмеризм як новий різновид медіадіяльності

Кравчук, Є. В. and Коваль, С. В. (2018) Просьюмеризм як новий різновид медіадіяльності. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 73-76.

[img]
Preview
Text
rodzinka_2018_2-73-76.pdf

Download (308kB) | Preview

Abstract

Медіапросьюмер – активний споживач медіа, особа, яка володіє проблематикою ринку, політики тощо. Отже, медіапросьюмер – споживач-виробник у різних сферах медіа, напівпрофесіонал у сфері споживання.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Медіапросьюмер ; споживач медіа ; ринок ; політика
Subjects: Журналістика
Масова комунікація
Divisions: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 08 Jun 2020 17:36
Last Modified: 08 Jun 2020 17:36
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3681

Actions (login required)

View Item View Item