Кравчук, Є. В., Коваль, С. В. (2018) Просьюмеризм як новий різновид медіадіяльності. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 73-76.
  | 
            
              
Text
 rodzinka_2018_2-73-76.pdf Download (308kB) | Перегляд  | 
          
Резюме
Медіапросьюмер – активний споживач медіа, особа, яка володіє проблематикою ринку, політики тощо. Отже, медіапросьюмер – споживач-виробник у різних сферах медіа, напівпрофесіонал у сфері споживання.
| Тип елементу : | Стаття | 
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Медіапросьюмер ; споживач медіа ; ринок ; політика | 
| Теми: | Журналістика Масова комунікація  | 
        
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій | 
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека | 
| Дата внесення: | 08 Черв 2020 17:36 | 
| Останні зміни: | 08 Черв 2020 17:36 | 
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3681 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Перегляд елементу | 




