Роженкова, Д. В. and Надточій, О. Л. (2019) Використання маніпулятивних прийомів у рекламі регіональних Інтернет-ЗМІ. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 346-348.
|
Text
rodzinka_2_2019-346-348.pdf Download (761kB) | Preview |
Abstract
Мета статті полягає у дослідженні специфіки рекламного контенту та вивченні маніпулятивних прийомів, які використовують у черкаських інтернет-виданнях.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | реклама ; регіональні Інтернет-ЗМІ ; маніпулятивні прийоми |
Subjects: | Економічні науки Масова комунікація |
Divisions: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 30 May 2020 07:06 |
Last Modified: | 30 May 2020 07:06 |
URI: | http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3381 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |