Використання маніпулятивних прийомів у рекламі регіональних Інтернет-ЗМІ

Роженкова, Д. В. and Надточій, О. Л. (2019) Використання маніпулятивних прийомів у рекламі регіональних Інтернет-ЗМІ. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 346-348.

[img]
Preview
Text
rodzinka_2_2019-346-348.pdf

Download (761kB) | Preview

Abstract

Мета статті полягає у дослідженні специфіки рекламного контенту та вивченні маніпулятивних прийомів, які використовують у черкаських інтернет-виданнях.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: реклама ; регіональні Інтернет-ЗМІ ; маніпулятивні прийоми
Subjects: Економічні науки
Масова комунікація
Divisions: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 30 May 2020 07:06
Last Modified: 30 May 2020 07:06
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3381

Actions (login required)

View Item View Item