Мультимедійні публікації комерційного спрямування

Вовк, В. О. and Нестеренко, О. А. (2019) Мультимедійні публікації комерційного спрямування. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 330-331.

[img]
Preview
Text
rodzinka_2_2019-330-331.pdf

Download (568kB) | Preview

Abstract

Мета статті полягає у вивченні специфіки продукування мультимедійних публікацій комерційного спрямування.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Комерційний сторителінг ; онлайн-сторителінг ; мультимедійні публікації ; комерційні лонгриди ; просування продукції чи бренду ; ринок
Subjects: Економічні науки
Масова комунікація
Комп'ютерні науки
Комп'ютерні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 30 May 2020 05:40
Last Modified: 30 May 2020 05:40
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3373

Actions (login required)

View Item View Item