Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Лингвистические особенности рекламного текста

Чурута, В. В., Кулешова, Л. Н. (2021) Лингвистические особенности рекламного текста. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 698-699.

[img] Text
2021_rodzinkа-698-699.pdf

Download (569kB)

Резюме

С филологической точки зрения реклама представляет собой особую сферу практической деятельности, продуктом которой являются словесные произведения – рекламные тексты. Особое внимание следует уделять структурному и содержательному построению рекламного текста, поскольку оно призвано максимально упростить понимание и запоминание информации.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Рекламный текст ; слоган ; лингвистические средства
Теми: Масова комунікація
Філологічні науки > Іноземна філологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 03 Лют 2023 13:16
Останні зміни: 03 Лют 2023 13:16
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5079

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу